Diary|Jorko

304 20 8
                                    

26.4.
Paska päivä laitoksella. Oli jotain ryhmäterapiaa. Mitä vittua noi hoitajat luulee, et se auttaa. Saisivat vetää käteen kaikki ja painuu syvimpään helvettiin.

27.4.
Laitokselle tuli joku uus poika. Ei mulle kerrottu siitä mitään. Ilmeisesti sil on nii isoi mielenterveysongelmii, et sen henkilöllisyyttäki suojellaan kaikilt.
Iha kivan näkönen se oli, aika paskana vaa. Mut senhän takii tänne tullaanki.

28.4.
Sain valittamalla selville sen pojan nimen, Joonas Porko. Joku muija kerto, et sil ois pahat taustat koulukiusattuna niinku mullaki. Kiinnostava äijä.
Vittuku se vaa tulis pois sielt huoneestaan, nii sais sanottuukki sille jotai.

30.4.
Puhuin sille Joonakselle tänään. Se on kuulemma 17, eli vuoden nuorempi. Se on kuulemma homo. Se oli nii peloissaan ku kerto sitä, et sattu jopa kattoo. Mitä vittuu nää luulet et mä hakkaisin sut, en mä sellane oo vaik näytänki ehk silt. Oon mä itekki homo.
Se vaa hymyili surullisena.

1.5.
Se Joonas tuli ruokailussa mun kans samaan pöytään. Tai no mä käskin sitä tulla. Kyselin silt kaikkee, ja se vastaili. Kuulemma sil on kotona koira ja se soittaa kitaraa. Aika symppis. Huomen me mennää jonekki vitu kauppareissulle bussil.

2.5.
Mentiin tänään sinne kauppaan. Joonas istu bussissa mun vieressä. Se piti mua kädestä. Kuulema pelkää olla väkijoukon keskellä. Oli siel bussis meinaa iha kiitettävästi ihmisii.
Miks toi poika on niin ihana? Vastahan me tavattiin.

5.5.
Istuttiin tänään ulkona Joonaksen kans. Naurettiin ja puhuttiin paskaa vähä siitä sun tästä. Istuttiin siinä niin kauan, et Joonas nukahti nojaten mun olkapäätä vasten. Jouduin sit kantaa sen sisäl, ja selittää niille laitoshoitajille kaikkee. Vitun narkkarit luulee et tyylii raiskaisin sen. En mä vois tehä tolle pojalle mitään.

6.5.
Vittu mä myönnän. Minä, Joel Eerik Salomon Hokka olen kusessa siihen poikaan jonka tapasin jokunen aikaa sitten. Me tavattiin vast, vittuku menee putkeen. Saatana!
Tänään syötiin taas yhessä. Joonas sai luvan tulla hengaa mun huoneeseen. Puhuttiin vähä kaikest. Musast ja elämäst. Sain kuulla nyt Joonakselta iteltään, et sitä kiusataan vakavasti ja et se on tosi itsetuhonen. Halasin sitä. Se itki. Mäki itkin.
Joel, mikä sua vaivaa. Huumeita myyvästä angstista, sä muutuit tällaseks? Vitun kiva homma.

9.5.
Mitä mä oon menny taas tekemään. Mä suutelin sitä äijää?! Vittu Joel. Pilasin taas varmaan kaiken. Joonas ei vastannu mitään. Se vaa juoksi pois. Tekis mieli hakata itteni paskaks. Nii mä yritinki, ennenku joku narkkarihoitaja tuli estää mua. Haistappa paska.

11.5.
En oo kuullu Joonaksesta sen suudelman jälkeen mitään. Onkohan sil kaikki okei?
Mennään mun hoitajan kans huomenna jonneki kukkakauppaan, nii vois yrittää ostaa jotai kukkii Joonakselle. Jos ne piristäis sitä.

12.5.
Kerroin mun kukkaideasta sille hoitajalle. Se sano, että se oli ihan loistava idea. Joten mä ostin Joonakselle kukkia. Kyllä, kuulitte oikein.
Kysyin Joonaksen hoitajalta, et voisinks mä antaa ne Joonakselle. Se päästi mut Joonaksen huoneeseen. Poika nukku sillon. Asetin ne kukat sen yöpöydälle, ja jäin vaa tuijottaa Joonasta. Vähä creepyä, i mean. Mut no, se on minä.
Ku se heräs, se säikähti mua. Kerroin sille niistä kukista, ja olin jo lähtemässä. Kunnes se vaa alko huutaa jotain, ja veti mut sen sänkyyn.
Se SUUTELI MUA. Vittu voitteko kuvitella. Jäin sit siihen Joonaksen päälle makaamaan. Siin oli kiva olla.
Jäätiin melkee kiinni hoitajalle, mut ehdin just ja just nousta siit ennen ku se näki. Hymyilin pojalle, ja lähin huoneeseeni.

13.5.
Katottiin auringonlaskua Joonaksen kans. Me hymyiltiin vaa toisillemme, ja pidettiin käsistä kiinni. Välillä pussailtiin. Ällö söpöä sanon minä. Mut en mä valitakkaa.

14.5.
Me seurustellaan. Minä ja Joonas siis. En vois olla onnellisempi. Vittu mä oon onnekas äijä.
Käytännössähän meijän suhde on laiton. Täysikänen ja yks 17-vuotias. Mut ei kukaan saa tietää.
En mä aijo minkää paskan lain takia luopua Joonaksesta.

17.5.
Tänään Joonaksella oli tosi paska päivä. Se vaa itki ja itki. Ilmeisesti se oli viillellykki yöllä. Mä vaa silitin sitä, ja vakuutin et kaikki on hyvin.
Se kerto, et ilman mua se ois jo tappanu ittensä. Hyvä ettei mun sydän pysähtyny.

22.5.
Joonas on voinu vähä huonosti lähiaikoina. Toivon et se toipuu kaikesta. Mä rakastan sitä äijää.

23.5.
Tänään me vaa suudeltiin ja halailtiin aamusta iltaan. Hoitajia ei oikee kiinnosta, et oon koko aika Joonaksen huoneessa. Ne on tottunu siihe jo. Hyvä niin.

24.5.
Joonas puhu tänää oudosti. Se vaa selitti koko ajan et kuinka se rakastaa mua, ja kuinka mikääne ei oo mun vika. Mä vaan rauhottelin sitä sen verran ku pystyin. Mikä sillä on?

25.5.
Joonas sai tänään jonku kohtauksen. Se vaa hymyili mulle ruokalassa surullisesti, kunnes se vaa rupes yhtäkkii huutamaa ja itkemään ja potkimaan kaikkea. Se oli nii vitu raastavaa katottavaa. Mä en haluu et sitä sattuu. Mä rakastan sitä.
Toivon et se selviää kaikesta.

27.5.
En oo nähny Joonasta ollenkaan. Oon saattanu itkee siitä syystä aika helvetisti. Hoitajat ei ilmeisesti tajua mikä mulla on. Ne vaa yrittää selittää tätä kaikke jollai paskalla. Vitut te mistää mitää tiiätte.

30.5.
Alan olla jo huolissani. En oo nähny Joonasta vieläkää missää kertaakaan sen kohtauksen jälkeen. Mikä sil voi olla? Joonas mä rakastan sua.

4.6.
Arvaatte oikein. En oo nähnyt Joonasta vieläkään. Vittu mä kuolen kohta jos en kuule siitä mitään. Joonas tuu takas.

6.6.
Löysin mun ikkunalaudalta lapun. Se oli Joonakselta. Se kerto kuinka se rakastaa mua, ja kuinka mun ei pitäis huolehtia. Sillä on nyt kaikki hyvin.
Joonas missä sä oot?

17.6.
Joel miks sä et kirjota? Mikä sulla on?
JOONAS ON VITTU KUOLLUT.
Joonas miks sä teit sen.. Mä en pärjää ilman sua! Miks sä jätit mut yksin..
Aina ku se kirjotti et sil on kaikki nyt hyvin, mä luulin et sillä oli vaa hyvä päivä. Oikeesti se oli koko tän ajan kuollu. Joel sä oot vitun idiootti. Jos sä oisit tehny jotai, se ei ois kuollu. Tää oli kaikki sun vika. Saisit kuolla.

25.6.
Sain osallistuu Joonaksen hautajaisiin tänään. Ei ollu kauhee kivaa. Melkee romahdin siihe maahan kesken mun "puheen".

Joonas miksi..

28.6.
Paska. Saatana. Helvetti.
Joonas mulla on ikävä.

1.7.
Kiitti kaikille kaikesta.
Hoitajat jos luette tätä, ette te ny oikeesti nii paskoja ollu. Kiitti ku piditte must huolta.
Niko, mun kaveri. Kiitos kaikesta mitä teit ja sanoit mun vuoks. Harmi ettei ehitty enää nähä.
Äiti ja iskä, kiitti kaikesta mitä teitte mun eteen. Vaikka ette koskaa tienneet mikä mulla oli ongelmana, olitte silti huolissanne. Kiitos.
Joonas, mä tuun pian. Me nähdään taas.

Hyvästi elämä.

Joonas mä tuun♡︎

~Joel

[Kirjoittajan kommentti]
Tää oli tosi outo, mut en tiiä miten täst ois saanu paremman. Vihaan tätä lukuu iha saatanasti :)
Kiitti silti jos luit tänne asti.

Together || Blind Channel One-Shots Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon