E

197 26 35
                                    

Karmakarışık duygular içerisindeydi belki. Artık tüm bu oyundan sıkılmaya başladığını hissetmişti. Sevdiği adamın aşkına artık karşılık vermesini istiyordu. Anonimliği bırakmak istiyordu. 

Cesaretini toplamalıydı, o bir Gryffindor'du. Cesareti ile ün salmış bir binadaydı. Niye Harry Potter'a açılmaktan bu kadar çekiniyordu? Ret yiyebilirdi fakat ret yese bile cevabı bilmiş olacaktı. 

Şuan dışarıya baktığı Astronomi Kulesinden yıldızları izlemek içinde bir anda duygu alevlenmesine neden olmuştu. Yıllardır içinde biriktirdiği her şeyi haykırmak istiyordu. Ama peki ya geçen sene ki gibi olursa? Ya tam hazır olduğu anda ona açılmaya giderken hiç beklemediği bir şey ile karşılaşırsa? Anna'nın tüm sıkıntısı, tüm bu anonimlik olayı burada başlamıştı alsında. 

Geçen sene Harry Potter, yarı dönemli Cho Chang, yardı dönemli de Ginny Weasley ile çıkmıştı. Ve Anna ne zaman hazır hissetse Harry biri ile çıkıyordu. Bu sene anonimliğe çıkma sebebi de bu iki kız ile olan sevgililik dönemiydi.  

O dönemlerde aşkını bitirmeyi pek çok kez denemişti. Fakat hiç bir işe yaramamıştı. Aksine Harry'i o iki kızla görmek onu bitiriyordu. O aşk acısını hatırlıyordu. Kalbinden yavaşça tüm vücuduna işliyordu. Hatta bir aralar okul değiştirmeyi düşünecek duruma gelmişti. Ama ailesi ve abisi bunu kabul etmemişti. O dönemler Cormac belki de hayatı boyunca yapmış olacağı en iyi abilik rolünü üstlenmişti. Her ne olursa olsun Anna onun kız kardeşiydi ve Cormac McLaggen'ın belli etmese de zayıf noktalarındandı. 

Marcus ve Lina'da aynı durumu üstlenmişlerdi. Marcus o zamanlar gerçekten abisi gibi olmuştu. Lina tam bir kız kardeş gibiydi. Ama Marcus abi rolünü üstlendiyse Lina yenge oluyordu. 

Yolanda: Sana açılacaktım, biliyor musun?

Yolanda: Ama her seferinde seni başkasıyla gördüm seni. 

Yolanda: Ne kadar canım acıdı, biliyor musun?

Yolanda: Aşkıma karşılık vermeni uzun süredir bekledim. 

Yolanda: O yüzden açılamadım. 

HarryJPotter: Üzgünüm.

HarryJPotter: Gerçekten. Geçen sene kafam çok karışıktı. 

HarryJPotter: Aşık olduğumu düşündüm, aşık olmadığım kişilere. 

HarryJPotter: Aşık olduğum asıl kişiyi görmeyerek. 

Yolanda: Eğer karşına çıkarsam ve ben senin o sevdiğin kız olmazsam,

Yolanda: Aramız bozulmaz değil mi?

Yolanda: Ya da  o kızın ismini bana söylersin. 

HarryJPotter: Bozulmaz, anonim. 

HarryJPotter: Aşkına zaten saygısızlık yapmışım sana yapmam. 

Yolanda: Peki şuan karşına çıkmak için bir yere gelmeni istesem,

Yolanda: Gelir misin?

HarryJPotter: Evet.

Yolanda: O zaman 10 dakika sonra Karagöl'de. 

HarryJPotter: Tamam. 

-345

Kitabın sonuna geliyoruz. Bu bölüm kitabın final bölümünün ilk partı gibi oldu. Bana hafiften bir duygulanma geldi. Birde bu bölümle diğer bölümü beraber yayınlarım galiba. 

Nasıldı bölüm?

Sizleri seviyorum <33

Diğer bölümde görüşmek üzere canlar <33 

Treat You Better                            =      -Harry James Potter -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin