Jungkook
Cześć Karolina.Wiem pisałaś, że Cię nie będzie przez parę dni, ale te parę dni minęły. Minął już tydzień odkąd Cię nie ma...
Chciałem Ci powiedzieć, że koncert, który się odbył wyszedł bardzo dobrze. Było dużo mega fanów, śpiewali także z nami. Było bardzo świetnie.
Nawet wyobrażałem sobie jakbyś tam była.
Ale to nie było możliwe...
Chciałbym, abyś była w Korei i byśmy się spotkali, przytulili, porozmawiali i spędzili miło czas i dzień.
Czy to jest możliwe, że będziesz kiedyś w Korei i byśmy się spotkali w twarzą w twarz?
Myślę... Tak naprawdę nie wiem... Trudno mi jest powiedzieć...
Już od jakiegoś czasu myślę o Tobie.
Jesteś w mojej głowie, w której nie mogę Cię kompletnie wyrzucić.
Myślisz, że to uczucie to jest to co mam na myśli?
Tak, na pewno tak.
Nigdy jeszcze nie czułem przepływu energii do ciągnącej osoby, która tak mnie zaciekawiła.
Chcę Ci powiedzieć...
Pierwszy raz kiedyś czuję prawdziwe uczucia, które nie miałem...
Wiesz co to są za uczucia...
Moje serce biję szybciej, gdy z Tobą piszę, gdy tak fajnie nam się piszę. Czuję między nami chemię, która nas do siebie ciągnie.
Nie jestem idealnym chłopakiem, ale chciałbym... Żebyś... Była moja...
Miałaś chłopaka... Cierpiałaś, ale to jest przyszłość, którą nie warto wspominać.
Pewnie jest Ci teraz trudno być w jakimś związku, to co Cię spotkało.
Ale tak jak Ci mówiłem prawdziwa miłość przyjdzie do Ciebie niebawem i już do Ciebie przyszła...
Zasługujesz na prawdziwą miłość i ją będziesz miała, ale czy będziesz ją chciała i odwzajemniła?
Mam nadzieję, że tak...
Bo chcę Ci powiedzieć...
Bałem Ci powiedzieć moje prawdziwe uczucia...
Ale teraz już się nie boję i Ci teraz powiem.
Karolina... Spodobałaś mi się od jakiegoś czasu. Twoja dobroć, Twoja znakomita dusza jest czysta i piękna.
Twoje serce jest takie... Delikatne i słodkie.
Jesteś taka piękna jak anielska dama.
Jesteś mi bardzo bliska. Jesteś dla mnie... Dziewczyną, którą bym chciał chcieć.
I...
Ja się w Tobie zakochałem. Kocham Cię Karolina.
Wiem, że to jest za wcześniej, ale czego się nie robi dla miłości.
Chcę byś była moja i tylko moja, która także by chciała bym był tylko ją.
Nie mogłem już trzymać w sobie tych uczuć do Ciebie. Chcę byś była moją wspaniałą dziewczyną, tą moją...
Czujesz to samo co ja do Ciebie?
Bardzo bym chciał byś to czuła.
Jeśli nic do mnie nie czujesz to... Nic się nie stanie.
Chcę tylko jednego: CHCĘ BYŚ BYŁA BARDZO SZCZĘŚLIWA I KOCHANA.
Zasługujesz na piękne i szczęśliwie życie i przyszłość.
Ja Cię Karolina będę kochał cały czas. Będę Cię kochał na zawsze.
Zawsze będę przy Tobie i nigdy Cię nie zostawię.
Jesteś moim... ANIOŁEM.
Nigdy Cię nie skrzywdzę moja droga. Ja będę Twoim promykiem, który będzie się starał by nic złego Ci się nie stało.
Mam nadzieję, że przeczytasz to już niedługo.
Tęsknię za Tobą bardzo moja ukochana.
Pa moja Karolino.
♡Kocham Cię.♡
CZYTASZ
SNAPCHAT JEON JUNGKOOK [ZAKOŃCZONE]
Teen FictionRozpoczęto: 05.06.2022r. - Czerwiec. Zakończenie: 30.08.2022r. - Sierpień. JAK POTOCZY SIĘ PISANIE NA SNAPCHACIE Z POPULARNYM PIOSENKARZEM JUNGKOOKIEM Z ZESPOŁU BTS. TEGO DOWIECIE SIĘ, GDY PRZECZYTACIE KSIĄŻKĘ. Jesteście ciekawi jak potoczy się lo...