Tanışma anı

56 4 6
                                    

Bir pazar günüydü ailecek bi yerlere gidecektik bende sinemaya gidelim dedim.
Ve daha sonra sinemaya gittik.Ben aşk filmine gidecektir. Aileden kimse aşk filmine
gelmeyecekti .Filme girdim herhangi bir yere oturdum film tam başlayacakken biri beni dürttü.

Ve neler oluyor dedim yaimdaki adam az öteye kayarmisin dedi çok sinir oldum .Ayaktayken birisine carptim patlamis misirim yere döküldü .

Ne olduğunu anlamadim bile sonra çarpan kişi ekimi tuttu,sonra yardim edebilir miyim dedi?Bende hayir dedim ama israrla toplamaya devam etti.

Sinemadan Alel acele ciktim sonra peşinden geldi . Çok özür dilerim dedi ben de önemli değil dedim ve geçtim.Sonra beraber bir kahve icebilirmiyiz dedi??

Ben de aklimdan anneler daha sinemadalar beni göremezler dedim ve kahve içmeye gittik.

Kahveleri ictik ve adini sordu ben de
-Lemi dedim o da benim adim da
-Jack dedi
Memnun oldum dedi Jack bene sessizce memnun oldum dedim(!)

Sonra sorular inin ardi arkasi kesilmesi
-sen nerde oturuyorsun?

-kimle yasiyorsun

-hangi okula gidiyorsun ?

İçimden istersen bütün haytimi anlatiyim dedim

Jack birseymi dedin dedi ben de yok birşey deyip masadan kalktim .

Ablam film nasildi diye sordu?

Ben de filfmin konusunu anlamadim o yüzden fazla seyretmedim .

Tabi ben filmi izlemedigim için beyaz yalan söylemiş oldum .

Yolda giderken Jack i düşünüyordum acaba neden beni bu kadar sorusturuyor galiba beni seviyor

Sonra ablam beni durttu Lemi ne dusunuyorsun ?
Anlama birşey soyleyemezdim sonra hiçbirşey öyle dalmisim iste dedim.

Eve geldik çok yorulmuştur direk ustumu değiştirip uyudum.
Sicacik yatagima girmeden önce Jack i düşündüm . Bunlar gerçek miydi acaba ? Sonra kulakligimla müzik dinlerken uyuya kalmisim .

Annem benim huyumu bildiği için her gece odma gelir müziğimi kapatirdi o yüzden alistim artik kendim uykumu bozup müziği kaptmiyorum.

Neyse acaba yarin neler olacak bunlara öğrenmek için uyumak lazim o yüzden hep kendi kendime iyi geceler diyorum iyi geceler Lemi ve uyudum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizli AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin