💜13💜

171 12 8
                                    

Karolina
Jungkook...

Gdy to wszystko przeczytałam to, aż spłynęły mi łzy na policzkach...

Jestem bardzo wzruszona, że Ty...

Ja wiesz..

Nie było mnie przez ten tydzień bo myślałam o Tobie...

Ja się w Tobie również zakochałam...

Bardzo bałam Ci powiedzieć co ja do Ciebie czuję, że my...

Śniłeś mi się w nocach, że Ty i ja byliśmy razem jako para i byliśmy szczęśliwi... To był tylko sen, który się nie spełnił...

Ale teraz...

Ja nie wiem co powiedzieć...

Po prostu...

Nie mogę powiedzieć ani jednego słowa...

Ehh...

Ja Twoją dziewczyną... Być dziewczyną popularnego piosenkarza z zespołu BTS w całej Korei Południowej... Co inni pomyślą?

Wiem, że Ty mylisz inaczej i ja za to Cię mega uwielbiam...

Ja przepraszam...

Ja Cię... Kocham...

Jungkook
Karolina moja najwspanialsza...

Nie obchodzi mnie to co inni o nas powiedzą. Nasze szczęście jest najważniejsze i nasze serca.

Miłość jest najważniejsza każdy z innych krajów powinien mieć miłość, którą znalazł i chcę ją mieć.

Wszyscy są równi, my też.

Mam, gdzieś innych rozumiesz? Mam, gdzieś innych zdanie co o nas sobie pomyślą.

Myślisz, że ja będę się tym przejmował? Nie. Inni będą nas akceptować, że będziemy razem...

Twoje słowa są dla mnie ważne. Bez względu na to czy Cię nie ma, jak nie masz nic do powiedzenia to i tak jesteś dla mnie najważniejsza.

Kocham Cię taką jaką jesteś moja aniołku.

Karolina
Och Jungkook...

Jesteś najwspanialszym chłopakiem na całym świecie.

Ja także bym się tym nie przejmowała, że będziemy razem. Uczucia się liczą i nasze szczęście. Dla miłości można zrobić wszystko.

Jungkook...

Mój najukochańszy...

Ja Cię bardzo kocham.

Jak powiedziałam coś co mogło Cię w jakiś sposób rozczarować to bardzo Cię przepraszam...

Teraz Ty jesteś moją prawdziwą miłością, którą znalazłam na mojej ścieżce.

Nie ważne co się wydarzy to i tak będę przy Tobie.

Jungkook
Moja mądra dziewczyna.

Zawsze bądź taka. Bądź taka jaką Cię kocham. Na zawsze bądź sobą moja kochana.

Zawsze bądź silna i się nie poddawaj. Ja będę już zawsze przy Tobie i do końca naszego życia będę już z Tobą.

W żaden sposób mnie nie rozczarowałaś. Ty zawsze powodujesz, że mój dzień będzie lepszy.

Jesteś moim szczęściem i życiem.

Kocham Cię bardzo moja Karolinko.

Karolina
Będę Jungkook.

Jestem silna dzięki Twojej miłości.

Kocham Cię także bardzo Jungkook.

Jungkook
Uszczęśliwisz mnie najszczęśliwszym mężczyzną na świecie i zostaniesz moją dziewczyną?

Karolina
Tak, zostanę Twoją dziewczyną.

Jungkook
Teraz jesteś już tylko moja. Nareszcie jesteśmy już razem. Wreszcie Cię mam. Nie odbierze Ci mi nikt.

Karolina
Na zawsze razem mój chłopaku. Będziemy tylko razem i nikt nas nie rozdzieli.

Ja nie pozwolę by mi nikt Ciebie nie oberwał. Jesteś moim życiem.

Jungkook
To się nie stanie kochanie. Nasze serce na zawsze się połączyły i nikt ich nie rozdzieli.

Karolina
Masz rację kochanie.

Jungkook
Muszę przekazać dobrą wiadomość chłopakom. Na pewno będą zadowoleni z tego.

Karolina
Na pewno będą. Nie mogę się doczekać ich reakcji.

Jungkook
Powiedziałem im i... Bardzo się z tego ucieszyli. Gratulowali mi i Cię bardzo pozdrowiają. Nie mogą się doczekać kiedy przyjedziesz do Korei.

Karolina
Dziękuję bardzo. Także ich bardzo pozdrów. Może przyjadę do Korei, wszystko może się wydarzyć.

Jungkook
Chcę byś była w Korei, ale zawsze będę na Ciebie czekał.

Karolina
Oj ja też. Pamiętaj, że marzenia się spełniają kochanie.

Jungkook
Wiem kochanie. Jak się czegoś bardzo mocno pragnie to się to zostaję i ja to mam czego już od dawna chciałem.

Karolina
Ja też zostałam czego także chciałam. Mam wspaniałego chłopaka na całym planecie!!

Jungkook
Mam najcudowniejszą dziewczynę na całym wszechświecie!!

Karolina
Kochanie... Muszę już kończyć.

Nie chcę kończyć naszej rozmowy, ale muszę iść opiekować się moim psem.

Jungkook
Dobrze kochanie, nic się nie dzieje.

Mam nadzieję, że wszystko w porządku z Twoim psem.

Karolina
Mój pies miał wypadek, ale już wraca do zdrowia. Więc będzie dobrze.

Jungkook
Ucałuj go ode mnie i przytul.

Karolina
Tak zrobię Jungkook.

Pa kochanie.

Jungkook
Pa skarbie.

SNAPCHAT JEON JUNGKOOK [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz