Mati Pucuk

4.9K 44 0
                                    

Sudah enam bulan Zaki berubat. Mana tempat dia tak pergi, doktor, dukun, tukang urut merata dia pergi namun penyakit misterinya tidak juga dapat diubati.

Tragedi menyedihan dalam hidup Zaki terjadi pada suatu malam sewaktu dia bersama isterinya bersama melakukan hubungan kelamin. Zakar Zaki yang keras bagaikan besi begitu asyik melakukan adegan sorong tarik didalam faraj Ayu, isteri yang dinikahinya lebih 15 tahun lalu. Sedang asyik menyetubuhi isterinyw, zakar yg keras tiba2 menjadi lembik tidak bermaya.

“kenapa bang?” tanya Ayu keheranan apabila zakar yg keras mencucuk farajnya tiba2 jadi lembik dan terkucil keluar.

“entah..tiba2 je jadi macam ni” Zaki membalas. Isterinya mengusap zakar Zaki agar ia dapat bangun untuk menghabiskan sisa2 pertarungan yang masih berbaki beberapa minit lagi. Usaha Ayu gagal.

Pada suatu petang Mazlan jejaka sepejabat dengan Ayu memberitahu Ayu jalan penyelesaian untuk suami Ayu kembali pulih. Baru minggu sebelumnya Ayu menceritakan masalah rumah tangganya kpd Mazlan, lelaki yang baik dan peramah.

“betul, Ayu. Aku dah tanya pawang tu, itu saja cara untuk sembuhkan suami Ayu” terang Mazlan bersungguh2.

“demi abang Zaki, ayu tak kisah, cuma suami Ayu tu entah setuju atau tak” balas Ayu dengan wajah redup. Rahayu seorang isteri yg jelita punya susuk tubuh yg mengiurkan ramai lelaki. Mazlan mengangkat bahu sambil menyatakan terpulang kpd Rahayu.

“jika abang Zaki setuju, dengan siapa pula nak buat?” soalan cepumas yang ditunggu2 oleh Mazlan.

“ya tak ya jugak, takkan Ayu nak buat dengan paria atau apek tah siapa2kan? Begini, kita simpan rahsia ini bersama, aku sanggup bantu Ayu dan suami Ayu” Mazlan menerangkan penuh pengharapan.

Pada sebelah malam Rahayu memberitahu suaminya, Zaki pada awalnya menolak, tapi dipujuk oleh Rahayu akhirnya Zaki bersetuju untuk berubat dengan kaedah yang Mazlan beritahu.

Keesokan harinya Rahayu memberitahu Mazlan, suaminya bersetuju untuk berubat.

“Malam nanti aku datang kerumah, tapi belum boleh mulakan, tok pawang minta sampaikan syarat2nya supaya suami Ayu dan Ayu lebih jelas. Bila dah aku terangkan, tak setuju, tak apa” terang Mazlan. Rahayu anggukkan kepala.

Pada sebelah malam, Mazlan datang dan menerangkan kaedah perubatan terapi dari pawang yg sedia membantu mereka.

“begini Encik Zaki, tiap malam jam 8.00 malam Encik Zaki kena melihat saya bersama isteri Encik Zaki lakukan hubungan seperti suami isteri dalam keadaan Encik sendiri berbogel tanpa seurat benang sama seperti kami. Kemudian jam 2 pagi sekali lagi begitulah sehingga 7 hari 7 malam. Pada malam ke 8, kita akan kerumah pawang untuk penutup dan selepas itu Encik Zaki akan kembali pulih seperti sedia kala, jika hari ke 8 atau ada tercicir sehari kena ulang semula tapi kena tambah satu orang lagi. Selama proses terapi tak boleh sentuh tubuh pasangan dan tak boleh tidur bersama, jika tersentuh batal kena ulang semula” terang Mazlan. Zaki dan Rahayu menganggukkan kepala setuju.

“Ayu kena kira putaran haid, nanti kalau terputus sehari parah Ayu nanti.” sambung Mazlan.

Rahayu mengira pusingan haidnya dan memberitahu lagi 4 hari mereka boleh start terapi pemulihan untuk suaminya.

“maafkan Ayu, bang… Demi kesihatan abang, Ayu korbankan malu dan maruah Ayu….” Rahayu menangis sambil mendakap suaminya. Zaki pasrah dan menganggukkan kepala sambil mengucup dahi isterinya.

Setelah berlalu 4 hari, Zaki telah datang kerumah Rahayu. 30 minit sebelum jam 8 malam. Mazlan mengarahkan supaya semua menanggalkan pakaian dan berbogel kerana mereka akan melakukan upacara mandi bersama. Mazlan memotong limau nipis dan memerahnya lalu dimasukkan kedalam baldi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 08, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mati PucukWhere stories live. Discover now