-29-

438 27 0
                                    

červen 2021- středa

Ráno mě probudila Tessie s jejím kňučením. „Jo půjdeme ven." Řekla jsem rozespale a podívala se na hodiny. „Půl čtvrtý?!" Zanadávala jsem si pro sebe. Tessie se na mě podívala a zakňučela. Nedalo se nic dělat, když už jsem ji dostal tak hold budu muset vstávat.

Ale když mi ji koupil Lix mohla bych mu to dát taky trochu sežrat. Řekl že to bude takový moje miminko a on pokud vím je můj kluk. Teda ne úplně ale blížíme se k tomu. Přemýšlela jsem a pak mě napadla taková super věc. Zavolat mu na FaceTime.

„Dobré ráno Lixi." řekla jsem mile do telefonu když ho zvedl. Felix ještě zachumlaný v peřinách, unaveným hlasem řekl „Dobré ráno." a pousmál se. „Proč mi voláš tak brzo ráno?" Zeptal se. „Tessie chce jít ven a všichni spí takže si nemám s kým povídat.". Felix se usmál a řekl „Dobře tak mi něco povídej."

Celou dobu co jsem Tess venčila jsem Felixovi vykládala. On u toho sice usnul ale to mi nevadilo. Vypadal roztomile.

Když jsem došla zpátky do pokoje, lehla jsem si na postel a podívala se na mobil kde byl pořád spící Lix. „Dobrou" řekla jsem a položila to. Tess si lehla vedle mě a zase jsme usnuli.

Ráno bylo jako vždycky. Vstát, hygiena, převléct a snídaně. Jenže dneska musím říct holkám o Tessie a byla jsem trochu nervózní.

Sešla jsem dolů do obýváku, kde seděli holky, i s Tessie. „Co to je?" Zeptala se hned Hana. „Dobré ráno. A toto je pes jménem Tessie a bude tady s námi bydlet. Abych vás ušetřila otázek. Teď nebudu řešit kde jsem ji vzala. Je to na delší povídání. Nebojte zamilujete si jí. Budu se o ni starat já." Vyhrkla jsem. Yeong zvedla ruku a já hned odpověděla protože mi bylo jasně co chce říct. „Ano Yeong, budeš si s ní moct hrát." Yeong se jenom usmála a pak se k Tess všechny sběhly. „Je roztomilá takže se schvaluje." Řekla Ji-Min.

Všechny si ji hned začali fotit a já dala fotku na Instagram.

~Time skip~
začátek července 2021- pondělí
Dny plynuly. Já se víc a víc potkávala s Lixem. Začala jsem se mnohem víc bavit s Jisungem a Chanem. A Tess je pořád stejný malý tele.

Měli jsme zrovna pauzu před tréninkem a tak jsem si po dlouhé době řekla že půjdu na tiktok. Hned na mě začali skákat videa kde jsou shipy na mě a Lixe, na mě a Hana, na mě a Chana a na mě a vlastně skoro všechny členy ze skz až na Seungmina (ten mě moc nemusí takže neměli důvod takový ship dělat).

Takže jsem tiktok zase rychle vypla a řekla jsem si že půjdu radši na jídlo. Když už jsem byla nachystaná vyjít zastavila mě Ari. „Livi kam jdeš?" „Na jídlo proč? Celej den jsem nic nejedla tak mám trochu hlad." „Tak já jdu s tebou." „Dobře" odpověděla jsem i když jsem chtěla jít sama abych si pročistila hlavu.

„Takže ty jsi celej den nic nejedla?" Zeptala se když jsme vycházeli z budovy JYP. „Ne, ještě ne. Nebyl čas." „Vždyť je půl druhý." „No a?" „No alespoň si tě pohlídám že se fakt najíš." „Fajn.". Tímhle začalo trapné ticho.

Když jsme došli do restaurace a sedli si ke stolu Ari konečně promluvila. „Vím že máš něco s Felixem." Vyhrkla a já jsem málem vyplivla pití. „Cože?!" Zeptala jsem se. Odkud to ví?! Pomyslela jsem si. „Hele je mi to jasný. Ty vaše zamilovaný pohledy pořád. A už to vidí i fanoušci takže bacha." „Ari. Ty vole. Fanoušci mě shipují i s Hanem. Takže to nic neznamená." „Prosimtě vím že spolu něco máte." „Nemáme!" Ari se usmála, naklonila se ke mě a vyhrkla „Spali jste spolu už?". „Cože?! Ne! Vždyť říkám že spolu nic nemáme!" „Nalhávej si to komu chceš ale mě ne. Livi vidím to na vás. A nejsem úplně blbá takže my to došlo... jo a to že od něho máš Tess vím taky. Viděla jsem vás z okna. Takže jo?" „Co jo?" „Máte spolu něco?" „Aji kdyby jo. Tak co s tím?" „A spali jste spolu už teda?" „Bože! Ne! A nech toho. Je to snad nějaká povinnost?!" „No... ne. Jen mě to zajímá." usmála se a napila ze svého pití. „Jsi divná" řekla jsem a zasmála se. „Jen mě zajímá jestli s ním něco máš. Jako tvoje nejlepší kamarádka bych to chtěla vědět." řekla a podívala se na mě psíma očima. Je mi úplně jasný proč to tak udělala. Chtěla to ze mě akorát dostat a povedlo se. „Dobře mám ho ráda možná víc než kamaráda ale přísahám bohu že jsme spolu nic víc neměli." „A pusa?" „Ta byla no..." ubrala jsem na hlase a Ari skoro až vyjekla „No konečně. Ale bacha na paparazzi nechceme žádnej skandál jasný!" „ Jo neboj. A nikomu to nesmíš říct jasný! Ani holkám." „Slibuju." řekla a pak jsme se v klidu najedly. Vím že Ari sliby dodrží takže jsem byla v klidu.

__________________________
Ahojte<3
Omlouvám se že dlouho nic nevyšlo. Byla jsem na chatě a nebyla jsem na wifi.

Sorry, I love you [stray kids] Kde žijí příběhy. Začni objevovat