[Tepki:Biz 9 yaşındayken öz babamız tarafından tecavüze uğradığımızı öğrenseler tepkileri.
Not:Bir arkadaşımız onlara söylüyor ve bizden hoşlanıyorlar]⚠️Uyarı⚠️
İşkence,şiddet,kan,ceset,ölüm,organ, küfür
❝𝐆οοd яεαdιη𝐆❞
⊗
______________________________________◊Slenderman◊
Bunu duyar duymaz çıldırdı ve öz babanı büyük işkencelerle öldürdükten sonra hiç beklemediğin bir şey yaptı.
"S/A, bundan sonra sana kimse dokunamayacak çünkü ben yanında olacağım."◊Trenderman◊
İlk başta duyduklarında inanamamıştı ama bunun ciddi olduğunu anladığı an babanın yanına gidip çeşitli işkenceler uyguladı ama,çeşitli işkencelerini uygulamadan önce ağzını dikti ve sana bunu elbette söyledi.
"S/A,lütfen bana kızma ama baban bunu haketmişti."◊Offenderman◊
Hayatında kendini hiç bu kadar sinirli hissetmemişti,ilk başta umursamaz davransa da sen aklına geldikçe çıldırdı sonunda babanı bir güzel işkencelerle öldürdü ve evet,bu sefer babanı sikmedi veya fantazi uygulamadı. Yanına geldiği gibi sana sımsıkı sarıldı ve
"Güzelim,seni çok seviyorum...ve seni bırakma gibi bir niyetim söz konusu bile değil,bundan sonra dibimden ayrılmak yok. Gerekiyorsa beraber banyo yapıcaz,gerçi bu benim işime gelir~"◊Jeff The Killer◊
Duyduğu gibi kan beynine sıçramıştı,o an sanki her şey Jeff için durmuştu evet evet! Durmuştu. 2 gün boyunca babanı sürekli araştırdı ve elbette Ben'den yardım istedi onun sosyal medya hesabından evini,işini vb. Tüm bilgilerini aldıktan sonra onu birgün takip etti ve eve girer girmez bıçaklamaya başladı. Onu resmen parçalara hatta atomlarına ayırıyordu. Gözü dönmüştü ve sonra yanaklarını kendisi gibi kesmesinin ardından onu orada bırakıp uzaklaştı ve senin huzur dolu kucağına gitti.
◊Jane The Killer◊
Bunu duyduğunda ilk önce cevap veremedi,o an sanki bir tırın altında kalmış gibi hissetmişti, artık sen hariç her şey önemini yitirmişti. Yavaş yavaş kendine geldiği an sana sımsıkı sarıldı ve artık bundan sonra dibinden ayrılmama kararı aldı.
◊Ben Drowned◊
Duyduğu gibi babanın tüm bilgilerini internetten bulup,onu öldüğü gölete gitmeye teşvik ettikten sonra onu bayılttı ve zincirlerle sandalyeye bağlayıp kendine geldiğinde kahkahalar eşliğinde gölette boğulmasını keyifle izledi...
◊Masky◊
Hiç sinirden deliye dönüp efendisinin bile ne söyleyeceğini siklemeyecek kadar deliren bir masky görmüş müydün? Artık gördün. O,o kadar sinirlendi ki etrafındaki herşeyi fırlatıp kırmaya ve daha sonra da hızlıca olduğu ortamdan gidip ailenin evini bastı ve...tüm ailen öldü. Ardından masky yanına gelip sana dik dik baktıktan sonra aniden sarıldı ve kulağına "Ben senin ailenim,değil mi?" Dedi.
◊Hoodie◊
Bu adam oldukça sabırlı ve sakin bir şekilde olduğu ortamdan ayrıldıktan sonra odasına gidip silahını aldı ve...işini bitirdi.
◊Ticci Toby◊
O an görevden yeni gelmişti ve oldukça sinirliydi çünkü kurbanı tam öldürecekken polisler olay yerine gelmişti ancak,arkadaşın ona önemli bir şey söyleyeceğini demişti ve işte. Şuan buradaydı. Şok olmuş ve sinirden gözü seğirip,tikleri artmaya başlamış bir şekilde hemde. O anın şokundan çıkar çıkmaz eline baltalarını kapar kapmaz babanın evine gitti ve annenin gözü önünde balta ile kollarını,göğüs kafesini,bacaklarını,kafatasını parçalara ayırdı ve sonrasında "NASIL? HOŞUNA GİTTİ Mİ S*RTÜK!" diyerek oradan uzaklaştı.
◊Homicidal Liu◊
O oldukça sakin davranmıştı ancak sonrasında babanla bir gün caddeden karşıdan karşıya geçerken karşılaştı ve babanın elleri çok doluydu,Liu bunu fırsat bilip babanın zorla taşıdığı ellerindeki torbalarla yeşil ışık yanmışken hızlıca geçmeye çalışırken ona çembe taktı ve baban yere düştüğünde üzerinden ardı ardına 2 araba geçti ve herkes o kan kaybından ölmek üzereyken başına üşüşmüşken,babanın o an tek baktığı ve dehşete düştüğü şey liu'nun yüzündeki şeytani sırıtışıydı...
◊Eyeless Jack◊
"İşin bitti seni o*osbu..."diyip bir güzel organlarını deşti ve bir daha da seni gözünün önünden ayırmadı ;-;
◊Laughing Jack◊
İlk başta tacizin ne olduğunu anlamadı ancak,arkadaşın anlatınca kötü bir şey olduğunu anladı ve anlar anlamaz kahakaha krizleri başladı sonrasında ise...babanı deşip içine şeker doldurdu,bağırsaklqrından süsleme yaptı,kalbını söküp ağzına soktu ve yılbaşı arifesi hindisi gibi derisini yüzdü üstelik bundan sonra sana daha çok dikkat ediyor,geceleri sana uyutucu şeker verip vücudunu sürekli kontrol ediyor ve sana hep iltifatlar edip daha fazla vakit ayırıyor. "Miniğim, bugün sana bir hediye aldım! Bak!"
◊Ray◊
Bu it bir şey'i sonunda lanet olası sikine taktı ve babanın yanına gitti sonuçta konu sendin ve Ray senin için başkalarıyla yatmaktan bile vazgeçmişti,barlara bile gitmiyordu,sensiz hiçbir şey yapmıyordu ve o lanet olası baban o daha sana bakmaya utanırken sana tecavüz etme girişiminde bulunmuştu! Babanı öyle bir öldürdü ki,kendisi bile bu yaptığına inanamadı.
◊Dark Link◊
Duyduğu gibi Dark Weeb'den öğrendiği en iyi işkence yöntemlerini babanı bulduğu an Bodrum'a götürüp orada yapmaya başladı ve onu öldürmedi. Evet,onu öldürmek yerine ona acı çektirmek Link'e daha cazip ve iyi geliyordu ve artık telefonunu sürekli kontrol ediyor özellikle de mesajlarını dikkatlice okuyor.
◊Sally◊
-sally'nin yaşı küçük yani mantıken hoşlanmaz/hoşlanamaz-
◊Yeong-gam◊
Tacizin ne demek olduğunu ve nasıl hissettirdiğini çok iyi biliyor ve bunu sevdiği kızın/erkeğin yaşadığını öğrendiği gibi kafayı yedi...geçmiş olsun artık tüm sülalen ölü ve koruma altındasın! Ayrıca babanı öyle bir deşti ki tanınmaz hâle geldi ardından senin yanına gelip "Biz bize yeteriz,bundan sonra sadece birbirimiz için olalım,olur mu prensesim/prensim?"
------ισvε чоu------
Heyoo! Hayat nasıl gidiyorr??
Bundan sonra haftada 1 bölüm atıcam,sizce nasıl fikir?
Bu arada söylemeden geçemeyeceğim @eyoowtf kitaplarını devamlı okuyorum bağımlısı oldum!!! Tekrar tekrar okuyorum özellikle de Candy Pop'un tepkilerini! Yeni bölüm att!!! Heksjsj
Her neyse görüşürüzz! :3🤍☁️🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ
RandomEğlenceli bir kitap olucak Eğer sende olursan (☝️ ͡° ͜ʖ ͡°)☝️