Ráno som vstala o 7:39 približne. O 9:15 som šla do kostola. Trvalo to hodinu. Po kostole sme išli na nákupy potravín. Kým sme došli domov bol akurát obed. Mali sme chutné kurča s ovocnou omáčkou. Mňam!!
K tomu sme mali zemiaky. Bolo to úžasné.
Rýchlo som sa naučila a o 14:56 som vyrazila za Ninou. Dohodli sme sa že budeme okolo 15:10 v parku v ktorom sme sa stretávali a aj stretávame so Sebastiánom. Keď sme boli spolu začala sa debata na tému Sebastián.
"No vieš, včera som nemohla istý s tebou vonku lebo... lebo som bola so Sebastiánom. My dvaja spolu teraz akosi chodíme."dúfala som že sa nezačne smiať.
"Ja viem, to mal Sebastián v pláne. Všetko mi povedal!"
"Čo??"
"Noo, ja som sa s ním ako si proti tebe spikla!"
"Hah, dobre vedieť, ty potvora."
"Ja vieem čo narobíš?!"tu sme sa už obe poučili od smiechu.
"Ale aj ja ti musím niečo povedať!!"pozrela na mňa Nina. Videla som jej v očiach jemné iskričky, ale ani z ďaleka som si nevedela typnúť čo to má znamenať.
"Počúvam!"povedala som a pozorne som počúvala čo za pikošku mi tu Nina hodí.
"Aj ja som niekoho spoznala!!"a zrazu mi bolo všetko jasné. Tie iskričky v očiach. Divný ale zároveň zlatý usmev.
"Hovor!!"vyštekla som na ňu a od napätia som šla puknúť . Myslíš že mi Nina niečo povedala? Ta čosiiii!!! Ona sa tam začala rehotať jak zmyslov zbavená. Neviem čo bolo na tom smiešne ale ja som sa pridala. Takto to trvalo asi 15 minút.
"A teraz sa upokojíme!"snažila som sa povedať ale aj tak som ešte vždy nevládala dýchať.
"Volá sa Chris. Tiež jazdí a je hrozne zlatý. Inaaak zajtra nejdem s tebou na bord. Idem s Chrisom. Prepáč "no a sme si kvit.
"V pohode asi aj ja so Sebim!"obe sme sa usmievali ale ja som vedela že Nina udržiava smiech a ona vedela že ja myslím na to že sme si kvit.
Ešte sme riešili nejaké záležitosti ohľadom skateov ale to tu nebudem zbytočne vypisovať. Maj sa, vidíme za zajtra.
YOU ARE READING
Denník školskej Ja
RomanceRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.