Son yaptığım dövmeninde ücretini alarak müşterimi geçirdim ve dükkanı temizlemeye başladım. Saat daha 7 olmasına rağmen bu gün erken kapatıyorum yarın büyük ve zahmetli dövmelerim olucak.
Eve geldim ve beni karşılayan köpeğimi sevdim. Mutfağıma geçip buzluktan pizza çıkarıp onu fırına attım. Normalde kendime yemek yaparım ama bu gün uğraşmak istemedim. Pizzamı alıyorum. Siktir! Elimi yaktım salak Alya! Eldivensiz alırsan böyle olur. Bazen hayatımın en salak şeylerini yapıyorum.
...
Kalkıp banyoda işlerimi hallettikten sonra kahvaltı yapıp evden çıktım. Dükkana gidip etrafı temizledim ve en sevdiğim müşterimin gelmesini bekledim Aras Ateş. Ve işte beklediğim kapı sesi ve en sevdiğim müşterim. Bu günün en zahmetli dövemesi onundu o yüzden sabah en erken randevuyu almıştı. Evet randevuyla çalışıyorum çünkü çok bilinen bi' dövmeciyim ve her kafasına esen gelirse fazlasıyla karmaşa olur. Aras'ın yaptırıcağı dövme bi' aslan dövmesi kendisi Galatasayar aşığı.Zahmetsiz görünse bile benim için oldukça zahmetli. Erkekliğine oldukça yakın olduğu için beni baya zorlayacak. Kendisi çok değişik benim için. Ondan hoşlanmıyorum veya ona aşık değilim ama garip bir şekilde bana çekici geliyo birçok kaslı insana dövme yaptın hatta ondan daha yakışıklılarınada yaptım ama Aras kadar kalbim çarpmadı. İkimizde birbirimizden hoşlanmıyoruz ama üst vücuduna dövme yaparken bir çok kez öpüştük.
"En sevdiğimiz müşterim gelmiş. Hayırdır uzun süredir gelmiyodun noldu."dedim
"Yurtdışına çıkmam gerekti biliyosun birçok maden yurt dışında bu yüzden daha çok orayla ilgileniyorum. Senden başka kimseye de güvenemiyorum o yüzden gelmiyordum" Aras bu zamana kadar benden başka dövmeciye gitmedi.
"Anladım. Aras bana dövmeyi daha önceden attın. Ben sen gelmeden önce biraz inceledim emin olduğunu biliyorum fakat işim gereği sorucam. Emin misin bunu yaptırmak istediğine?"
"Bence bunu sorman çok yanlış Alya ben bu zamana kadar emin olmadığım bişey yaptım mı?"
"Sence seninde bunu bana sorman çok yanlış değil mi. Hatırlatırım 1 yıl önce sarhoşken gelip eski sevgilin adını bileğine yazdırmak istemiştin"
"Tamam tamam bişey demedim her neyse hadi yap artık şunu sabırsızlanıyorum"
"Koltuğa geç altında ne varsa çıkar ben makinayı ve renkleri hazırlayıp geliyorum"
"Donumuda mı?"
"Yok donunun üstüne yapıcam. Lan göt onu çıkarmadan nasıl yapıyım"
"Tamam be carlama hemen"
"Aras biraz daha burda durmaya devam edersen yamuk yumuk bişey yapar gönderirim seni hadi uza"
Aras hızlı adımlarla yanımdan ayrılınca gülmeye başladım benden daha iri ama korkuyor ve dediğimi ikiletmiyo. Makinayı ve renkleri hazırlayıp yanına gittim. Ona daha önceden bacağının orasını bebek poposu gibi yapmasın söylemiştim ve yapmıştı ama tüm bacağını yapmıştı. İçeriye girince öyle bi görüntüyle karşılaşıcağımı biliyodum ama birden görünce ufak bi şok geçirdim.
"Hoppala yuh be insan bi orasını kapatır sen utanmasan sallandırıcan ya hayvan."
"Aaa imdat tacizci varr"
"Lan sus şimdi biri duyar ciddiye alır bide benim başımı yakma"
"Klasik Alya carlamaları başladı"
"Ayh tamam sus Aras sus"
Dövmenin transferini geçirip vazelin sürüp başladım. Arada elim erkekliğine değiyo ve her değdiğinde Aras eğilip bana bakıyodu. Tabii arada bilerekte değdirdiğim oluyodu. Birşey yapmamak için kendimi zor tutuyorum ama iyiyim. Hayır Alya bir şey yapmıcaksın kendine gel ve salaklık etme. Dövmenin çerçevesi bitmişti şimdi içini dolduruyorum.
"Off çok sıcak oldu"dedim ve üstümdeki gömleği çıkardım içime askılı giyinmiştim ama sütyen giyinmedim hem nasıl giyiniyim ince askılı şeyin içine.
Arasla gömleğimi çıkarttığım an ufak bi bakışma yaşadık. Bu için sonu hayra alamet değildi. Ben dövmeye devam ederken Aras beni izliyodu. Ne var anlamında ona baktı bişey yok diye kafasını salladı. Dövme bitmek üzereydi.
Arada bi yarım saat geçti ve dövme bitti Arasa hemen üstünü giyinmemesini söyledim. Genelde dövmelerin üzerini kapatırdım ama Aras istemediği için kapatmadım bu yüzden hemen üstünü giydirmedim. Tabii aklımdan başka şeylerde geçiyordu. Acaba şuan dokunsam bir şey der miydi. Zannetmem ya. Ben elimi kaldırdım o da aynı anda elini kaldırdı o benim göğüslerime ben onun erkekliğine dokundum. İkimizde bunu sorun etmeden devam edicektik sanırım ama telefonum çaldı. Hemen kalktım ve telefonu açtım araya müşteriydi ve randevu istiyordu fakat bu bir yılı full doldurmuştum o yüzden isterse gelecek yıla randevu verebileceğimi söyledim adam telefonu yüzüme kapattı.evet ilk bölümün sonuna gelmiş bulunmaktayız belki biraz saçma gelebilir banada geldi ama ilerde daha iyi olacağına inanıyorum umarım iyi olur bu kitap hepinizi öpüyorum 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖVMECİ KADIN +18
RomanceBu hikaye fazla küfür,argo ve +18 içermektedir rahatsız olucaklar okumasın.