Medya; Sahnedeki sexy Felix
_________________________________________
Bugün hafta içinin son günüydü, yani haftanın beşinci günüydü. Her hafta sonu olduğu gibi müdür bey tatil olmadan önce, haftanın birinci meleğini kürsüye çıkaracaktı.
Bay Fergux konuşma yapmak için eline mikrofonu aldığında onda garip bir şeyler sezinlemiştim. Surat ifadesi her zamankinden daha gergindi, yolunda gitmeyen bir şeyler mi vardı acaba? Ya da ben mi insanların duygularını okumayı abartıyordum?
Fergux.
"Sevgili ögretmenler, sevgili öğrencilerim, ve kıymetli dostlarım bugün haftanın birincisini seçmeden önce size her zamanki gibi bir duyurum olacak. Yaklaşık iki hafta sonra sınır kapısı tam bir ay boyunca açık kalacak, iki hafta tekrar kapanıp sonraki bir ay tekrar açık kalacak ve birlikte kutlamalarımız olacak.
"Melekler ve Şeytanların dostluk gününü" kutlamak için, pazartesi günü öğrenci başkanımız ve yardımcısı, etkinliklerde görev almak isteyenlerin, isimlerini not alacaklar. Pazartesi günü daha açıklayıcı bir konuşma yapacağım.
Şimdi ise haftanın birincilerine geçemelim...erkeklerden bu haftaki birincimiz "GD""
GD alkışlar eşliğinde bilmem kaçıncı kez kürsüye birincilikle çıkarken, ben ona büyük bir hayranlık ile bakıyordum. Gerçekten işini iyi yapan biriydi, ona hayran olmamak elde değildi. Hayran olmayanlarda zaten iradesi olamayan, aylak tiplerdir.
Fergux.
"Evet, şimdi de sırada kız öğrencilerimizden bu haftanın birincisini açıklamaya geldi. Kendisi ilk defa birinciliğini alıyor, üstelik genellemede de birinci olmuş. Kız öğrencilerimizden bu haftanın birincisi Michio Erika Françoise"
Vay canına. Birinci olmuştum, herhalde Felix ile konuştuğumuz plan muhabbetinden olsa gerek çok fazla şaşıramadım. Öz güvenli bir şekilde kürsüye cıkmıştım, GD tam olarak yanımda duruyordu. Kafamı kaldırıp ona doğru baktığımda beni fark edip bana gülümsemişti, sol eli sırtımda durduğunda konuşmaya başlamıştı.
GD.
"Tebrik ederim Erika"
Şaşkınlığımı fark ettiği için kızarmış ve utanmıştım, ben şaşkınlıktan daha ne diyeceğime karar bile veremeden o ikinci cümlesine başlamıştı bile.
GD.
"Bana ilk birinciliğimi hatırlattın"
Erika.
"Teşşekkür ederim, ilk birinciliğinizi nasıl aldınız?"
GD.
"senin gibi hep erkeklerde birinci olmuş hem de genelleme de birinci olmuştum"
Erika.
"Sizin gibi işini iyi yapan birinin birinciliğine hiç şaşırmadım"
Fergux.
"Evet öğrencilerimizi yerine alabiliriz"
GD ve ben hızlı bir şekilde yerimize geçtikten sonra meleklerin marşını okumuş, ve dağılmıştık. Jisoo, Jennie ve Rosé ile birlikte çıkış kapısına doğru yürüyorduk ki, kızların konuşmak için başlattığı ilk konuşma benim birinciliğimdi.
Yürürken beni aralarına almış ve üç bir tarafdan soru yağmuruna tutuyorlardı, hangisine cevap vereceğime şaşırmıştım. En sonunda acı bir şekilde gülümseyip önüme bakmış, kalabalıktan uzaklaşmayı beklemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Melek ve Şeytan"
Fanfic"Seninle hikayemiz şeytanların meleklerin okulunu ziyaret etmesi ile başladı Lee Felix ve biz işin buralara geleceğini tahmin edemedik, edemezdik"