Seděli jsme tam ještě pár minut než Dominik a Radek něco udělali na počítačích.
"Už můžeme vyrazit?" Zeptal se Dominik a podal mi ruku aby mi pomohl vstát ze země. "Jo jasně. Pokud už všechno pro dnešek máte hotové" usmála jsem se na něho. Cítila jsem jak i Jakub vstává a prochází kolem nás ven z nahrávací místnosti. "Máme už vše hotové, možná se tu zastavím ještě nějaký ten den v tomhle týdnu" obětoval mi úsměv a hned jsme vyrazili ven ze studia. Rozloučili jsme se s Radkem a Kubou.
Dominik neměl zde auto, takže jsme šli pěšky do jeho bytu. Což taky nebylo moc snadné tam dojít když to má odsud nějakou tu minutu.
Ale bylo mi tu dobu to úplně jedno, stačilo už jen to že mě při cestě držel kolem ramen a já měla dokonalý výhled na něho jak se culí.Po 42 minutami
Dorazili jsme už k němu do bytu kde jsme se uvelebili na jeho gauči. Tak jako poslední dva dny. Za poslední dva dny jsem se s ním stihla tak moc seznámit.
Pili jsme víno, bavili jsme se o různých věcech a u toho poslouchali různé mixy písniček. Ležela jsem mu na hrudníku zatím co mě hladil ve vlasech. Jeho oddechování mi zrychlilo tep. Takhle jsme byli 1 hodinu než jsem stihla vstřebat to že jsem usnula.Probudila jsem se kolem 2 hodiny ráno. Dominik pomalu oddechoval a k tomu potichu chrápal. Promnula jsem si oči a zvedla se. Musela jsem se zvednout a odejít do kuchyně. Napustila jsem si sklenici vody z kohoutku a sedla si na linku. Chvilku jsem tam seděla dokud jsem neuslyšela kroky z obýváku. "Copak tu děláš?" Zeptal se Dominik s jeho jemným chraplavým hlasem. "Piju vodu. Vzbudila jsem se před chvíli a začala mě bolet hlava, takže jsem se šla napít vody a nechtěla jsem tě budit ohledně prášku" usmála jsem se na něho když jsem viděla jeho gesto. Šel ke mně, jemně mě pohladil a políbil. Podal mi prášek proti bolesti hlavy a já ho spokojeně zapila. Celou dobu se na mě Dominik koukal. Stál mezi mými nohami a měl jeho ruce kolem mého pasu, po chvilce si položil svoje čelo na mé a usmíval se. "Ty ani nemáš představu o tom jak nádherná si a jak moc šťastný jsem že já zrovna tebe můžu mít" políbil mě a dál mě objímal.
Byli jsme tam tak asi 7-8 minut. Držela jsem ho kolem trupu a vyčkávala co se stane dál. "Měli bychom už jít spát" řekla jsem nakonec potichu. Sesedla jsem z linky a vzala Dominika za ruku. Vedla jsem ho do ložnice kde se posadil na postel. Převlíkala jsem se když jsem zrovna cítila jeho pohled na mně. Nějak jsem to neřešila, jen do té doby než se dvě ruce omotaly kolem mé pánve. Tu chvíli jsem už byla bez trička a podprsenky. Takže jsem neměla na sobě vršek. Když jsem se otočila, dostala jsem pohled na jeho holou hruď. Nemusela jsem se už stydět předním když jsme se už viděli nazí. Políbil mě na vlasy a jeho ruce furt byly kolem mé pánve. Vzala jsem si své ruce a zajela s nimi do jeho vlasů. Přitáhla jsem si ho blíž do polibku. Když jsme se odtáhli, zašeptala jsem "ale teď už půjdeme spát. Dneska je taky den" usmála jsem se na něho škodolibě a otočila se k němu zády abych se mohla převléknout. "No tak dobře ale chci tě už cítit u sebe" cítila jsem jak si sedl na postel a za chvíli jsem slyšela "a taky chci být znova už v tobě" potichu se uchechtnul. Já se musela s ním. Za chvilku jsem byla už i já převléknuta.
Zalehla jsem si do postele kde už Dominik ležel. "Tak dobrou lásko. Krásně se vyspi" řekla jsem. "Ty taky, miluju tě" odpověděl mi a já se na něho více přitiskla.Trochu kratší kapitola ale snad neva. ❤️
Jinak děkuju za aktivitu! Miluju vás<3
ČTEŠ
Slibuji..
Fiksi Penggemar-příběh má pokračování s názvem: Nelhal mi.. Kluk který slibuje hodně věcí ale i tak to nedodrží. Dodrží to teď a nebo furt to bude nonstop stejný jako kolotoč? -vymyšlený příběh! -je to můj první příběh, takže berte ohledy na to, že ne vždy to bude...