Hayırlı bayramlar herkese.
Bayram hediyesi olarak yazıp atayım dedim.
İyi okumalar❤️••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
|Beşinci bölümden Alıntı|
@ilgarakay:Yaklaşık 2 aydır uzaktan seni izliyorum,sevgilin olsaydı emin ol ki bilirdim.Az önceki tepkilerim ani gelişen şeylerdi güzelim.
E oha ama.2 ay mı?Şu an kendi aklımdan şüphe ettim gerçekten.Telefonu kapattım.Ve kendimden en uzak yere koymaya çalıştım.
Kendi salaklığıma saydırmam lazım biraz.
Nasıl bir körlüktür bu.
Miyop 8 falanım herhalde.••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Telefonu kenara bırakmamın üstüne Arın ve Eyşan yanıma geldi.Gani kızları görünce diğer şezlonga geçti,onlar da yanıma oturdu.
"Şişt"diyip dürttü Arın,konuşmaya başladı."2 saattir sana bakıyorum surat ifaden falan,hayırdır?"göz kırptı.
2 deme bana 2 deme!
2 diye bir sayı yok artık,1 3 4 5 artık."Hiiiç öyle Instagram'a falan bakıyordum,başka ne yapacağım?"
Eyşan kaşını kaldırıp "Emin misin?"der gibi baktı.
Derin bir nefes alıp konuştum,"Ya hani şu Ilgar var ya,"Kızlar güldüler.
Arın,"Tahmin etmiştim."dedi.
"Her neyse,abii çocuk beni 2 aydır takip ediyormuş.Şaka gibi yani nasıl fark etmedim onu da anlamadım.Hâlâ bana bakıyor ama onu görmüyorum.Ben mi salağım anlamadım ki?"
"2 ay mı?Maşallah vallahi."Eyşan şaşırdı.
"Bebeğim görmüyorum değil bakmıyorum diyeceksin.Eğer düzgünce baksan kim olduğunu anlarsın."daha sonra konuşmasına devam etti."Bu arada bu Ilgar mıdır nedir tacizci falan mı harbiden 2 ay ne?"
"Yani bilmiyorum olabilir de olmayabilir de..Değildir ama.",emin olmadığımı belli ederek konuştum.
"Olmayabilir de derken?Yoksaa..sen bu çocukla flört falan mı etmeye başladın?"Son cümlesinde gülmüştü Eyşan.
"Eyşan haklı Dilemciğim.Flört falan ediyor olabilir misin?"kahkaha atmıştı.
"Ya ne alakası var!Ne flörtü?Çocuğu tanımıyorum bile.Hayır tanımayı geçtim yüzünü bile görmedim.Ne flörtünden bahsediyorsunuz?"
Pes yani bu kadar olmaz be.Flört ediyormuşum,ne flörtü Allah Allah!Hahhah güleyim."Ne gülüyorsunuz be!"dedim hafif bir sinirle.
"Ha yani tanısan severs-",cümlesi bitmeden bacağına bir şaplak yapıştırdım Eyşan'ın.
"Niye vuruyorsun kız şaka yaptım."
"Yapma canım şaka,yapma."dedim yalandan tebessüm ederek.
"Ya bu çocuk dediğimiz dayı gibi bir şeyse,Ay Allah korusun!"Arın,yumruğunu ahşap renkli şezlonga vurdu.
"Değil galiba,değildir herhalde.Fotoğraf falan attı ama o da olmayabilir.",önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım.
"Açık mı Instagram'ı bu Ilgar'ın?"dedi Arın.
Başımı olumsuz anlamda salladım.Arın biraz düşündü sonra şeytani bir gülümseme ile "Buldum!"dedi.
Eyşan'la ikimiz "Neyi buldun?"diyerek soran gözlerle Arın'a baktık."Şimdi sen ver şu çocuğun Instagram adını, sonrasını bana bırak."yandan bir gülüş attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Ne Haber? •texting•
Teen Fiction(0534******* numaralı kişi size mesaj göndermek istiyor!) 0534*******:Ben anlamam toptan tüfekten. (görüldü) 0534*******:Ben anlamam taştan yürekten. (görüldü) 0534*******:Anlamam akıntıya kürekten. (görüldü) 0534*******:Bunları boşver,Ne haber aşkt...