#البارت_السابع_عشر🍷🌻
«بسم الله الرحمن الرحيم»
ركضت تلك الصغيره الي الداخل ثم نظرت لهم بتعجب..لكن ارتسمت بسمة كبيرة علي شفتيها فور ان رأت والدها... لتركض له وهي تتمسك بقدمه و تصرخ...
الفتاه بصراخ: باااااابااااا..
لينظر الجميع بصدمة الي ذلك الشخص.. ذات صدمتهم اكبر عندما اقترب منها ذلك الشخص و حملها وهو يقبلها بحب و حنان و قد نسي ان العائلة بأكملها تنظر له بصدمة.. لم يكن هذا الشخص سوي...ليث بحب:حبيبة بابا... ازيك يا روحي عاملة ايه...
الفتاه ببسمة: انا كويسه يا بابا.. بس انا زعلانه منك اوووي..
ليث بحنان: آنا حبيبة بابا زعلانه منه ليه بقاا..
آنا: عشان انت مش جيت ليا من زمان و مش جبتلي شوكولاته... ومش بتخرجني اروح العب في الملاهي..
ليث: حبيبتي اسف والله.. بس مش هو بابا قالك انه وراه شغل اليومين دول...قوليلي بقا انتي جيتي هنا ازاي..
آنا بمرح: قعدت اعيط كتير لحد ما خليت نانا تجيبني هنا عشان اشوفك..
ليث بتعجب:و دخلتي ازاي من الحراس..
آنا بضحك: انا عديت من تحت وهما مش شافوني... ههههه..هو فين بابا غيث..
ليث بحزن:بابا غيث مسافر...
آنا بحزن: وانت زعلان ليه...انت زعلانه عشان هو سافر من غيرك...
ليث:اه زعلانه عشان سابني لوحدي..
آنا بحب:انا مش هسيبك و هكون معاك..اقترب منها ليث وهو يقبلها بحب و حنان شديد و يحتضنها بقوة كبيرة و يبتسم لها.. ليقاطعه مناداة والده له...
ريان بعصبيه و صراخ:ايه الي بيحصللل هناااا....نظرت له آنا بخوف ثم دفنت وجهها في رقبة ليث وهو ينظر لوالده ببرود و ثقة شديدة...
ليث:ايه الي حصل يا بابا..
ريان بغضب:مين دي؟؟...
ليث بثقة:آنا...بنتي...
ملوك بصدمة:ليث انت....انت بتقول ايه...
تاج بصدمة: ليث بلاش هزار ماشي... احنا مش في وضع يسمح للهزار...
ليث ببرود: انا مبهزرش...
جاسر بهدوء: بنتك من مين؟؟؟...
الياس: جاااسر انت مصدق الكلام دا... مستحيل دا يحصل...
مصعب ببرود: ممكن تهدوا و بلاش عصيبه عشان البنت منهارة...نظر الجميع الي تلك الطفله التي تتوسط حضن ليث و الذي يحاول تهدئتها و تدليلها... لتبتسم له وهي تمسح دموعها وتحتضنه بيداها الصغيره...
آنا بحزن: هما... بيصرخوا ليه... هو... انا زعلتهم في حاجه...
ليث بحزن:لا يا قلبي هما مش زعلانين منك... بصي تعالي نامي في اوضة بابا شوية وهطلعلك..
آنا ببسمة: ماشي...صعد ليث الي الاعلي وهو يحتضنها ثم تركها تلعب في غرفتة بمرح و نزل للاسفل...
ريان بغضب: تعالي ورايا علي المكتب... لوحدك....
ليث ببرود: حاضر يا بابا...ثم اتجه خلف والده الي المكتب...
مالك: هو الي انا شوفته و سمعته دا صح ولا انا بيتهيألي...
أدهم: خلونا نستني لما يخرجوا...
تالا: انتوا بجد مصدقين ان ليث يعمل كده...
جاسر بجدية: و يعني حد ضربه علي ايده و قاله قول ان دي بنتك...
ريم:الاحسن فعلآ اننا نستني لما يخرجوا..
أنت تقرأ
سبعة قلوب تعشق❤
Randomليس بقلب واحد ولا اثنين بل سبعة قلوب تقع لاول مره في الحب، التحمت قلوبهم في لهيب صراعات العشق فإقتحمت قلوبهم واحد تلو الاخر لتأتي كل ملكة تحتل قلب فارسها في قصة بين اسطر متتالية نشهد قصص لم تنتهي و لن تنتهي...نيران الغيرة تحرق فؤادهم و براكين الحب ك...