SEZNÁMENÍ S PARTOU

9 0 0
                                    

Čau jsem Amy je mi šestnáct. Žiju v Čechách, ale narodila jsem se v cizině. Do Česka jsem přiletěly , když mi bylo pět.  Mamka je doktorka. A táta? Ten se zdejchnul když mi byli tři.

Ahoj já jsem Kateřina, ale pro tuhle jsem Ket.  Je mi šestnáct. Narodila jsem se v České Republice a taky tady žiju. Mamka pracuje jako policistka a táta jako právník.

Čus jsem  Leo je mi šestnáct. Jsem Čech a závidím Amy a Danymu že jsou cizinci. Žiju s tátou. Táta má vlastní firmu a je fakt super. Mamka zemřela při autonehodě, když mi bylo osm.

Ahoj jsem Daniel, ale říkají mi  Dany je mi sedmnáct. Jsem z Anglie a v České Republice žiju od dvou let.

Brý den jsem Charli jsem nejstarší. Je mi osmnáct a vedu tuhle partu. Táta je policista jako Ketina mamka. Moje mamka ta pracuje v obchodě.

Takže všechno to začalo když jsme se poznaly ve škole v první třídě. Nikdo z nás neměl kamarády tak jsme se skamarádily  od té doby jsme furt spolu a říkáme si že nás nic nerozdělí. Ježe se může stát nemožný a my se nějakou záhadou rozpadneme a už nebudeme parta. Ale to je blbost, protože se známe už hodně hodně dlouho. A všichni o sobě  víme snad vše  málo  které tajemství zůstane jen u jednoho. Jsme rádi že máme jeden druhého, protože bez sebe bys jsme nezvládly to co se na nás chystá a o tomhle bude tenhle příběh. Tak snad si ho užijete  stejně jako my.

Výpomoc policii: pátrání po vrahovyWhere stories live. Discover now