Kapitola 1. Seznámení

31 6 11
                                    

Byl jednou jeden kouzelný ostrov. Ten ostrov se jmenoval Jessiwag a byl v jiné dimenzi. Byl vyjímečný hned několika věcmi, jedna z nich byla, že létal jako pták v oblacích a ta další, že na něm žil rod Wüfasků, ale to není jen o rodu, ale o té nejvzácnější, která na něm žila a ta se jmenovala Hashakka.(Představte si kouzelného pegase.) Ta se narodila z Měsíce. Jejím úkolem bylo se naučit používat moc, kterou v sobě měla. Naučit se ovládat tak složitou a výjímečnou moc, je velmi těžké a obzvlášť, když po vás jdou lovci! Na ostrově neměla moc přátel, ačkoli to tam bylo samé magické zvíře či rostlina, ona byla sama. Magie jí nešla a přátelé neměla, a tak se rozhodla pro změnu.

,,Najít si přátelé nemůže být těžké" myslí si Hashakka. ,,Bude to lehké jako křídlo" domýšlí si.

Ona měla také kouzelnou mapu podle, které se orijentovala. Na mapě se objevovali obrázky lovců, které se pohybovaly. Byl tam také obrázek Hashakky. Všichni se na mapě pohybovali podle pravdy. Hashakka se tedy mohla před lovci schovat nebo jim utéct. Na mapě byla i jiná magická stvoření. Hashakka zahlédla na mapě, jak se ně co kolem ní točí, ale strašně rychle. Lekla se a chtěla utéct, ale někdo do ní narazil. Hashakka se vylekala: ,,Prosím nezabíjej mě" ,,Proč bych tě měla zabíjet, " zeptal se nějaký hlas. ,,Protože jsem Hashakka, " odpověděla vyděšeně. ,,Neboj já ti nic neudělám. Naopak můžu ti pomoc. Jo a já se jmenuji Fývvie, " odpověděla a Hashakka se uklidnila. Chvíli mlčeli. ,,Můžeš mi říkat Hasha, " řekne. ,,Mě můžeš říkat Fýví jestli chceš, " pobídla jí. ,,Co jsi vlastně zač, " zeptala se Hasha. ,,Já jsem z rodu Jugumů, " odpověděla Fýví.(Představte si kouzelnou mulu.),,Aha, " uvědomila si Hasha. ,,Budeme kamarádky, " zeptala se Fýví. ,,Jooooo budu mít svojí první kámošku, " jásala Hasha. ,,Říkala si, že mi můžeš pomoc, " Podívala se na Fýví a ta řekla: ,,Jo znám město, které má pověst,že se v něm máš naučit tu svou magii. " ,,Super, " vyjekla nadšeně. ,,Jak se to město jmenuje, " vyzvídá dál. ,,Jmenuje se Magicstar, " odpoví Fýví. ,,Jak je daleko, " zeptá se Hashakka a zvědavě se podívá na Fýví. Ta se zamyslí a odpoví: ,,Daleko, ale my to zvládneme. "
,,Myslíš, já jsem ti ještě neřekla, že se moje moc ukazuje tak různě víš, " řekla Hasha. ,,Aha, neboj vše bude dobré.A teď už pojď spát, " řekne Fýví a jdeme spát. ,,Zítra nás čeká dlouhá cesta, " řekne si Fýví sama pro sebe.

Hashakka a tajuplný ostrov🏝🏞Kde žijí příběhy. Začni objevovat