ALFA OKULU BÖLÜM 7

1.4K 50 16
                                    

464619565649492949494944959 yıl sonra geldim yeniden buradayım. Duyuruyu görmeyenler için söyleyeyim çalışmaya başladım. Bu pahalılıkta ya bedenimi satacaktım ya da ticarete atılacaktım bende gerekeni yaptım, bu yüzden fazla bölüm atamaybilirim affedin. Neyse fazla uzattım, sizi çok seviyorum iyi okumalar dilerim 💟

"Ne yapıyorsunuz derslerden sonra?"

"Bilmem Jimin ile takılırız herhalde." Diyet cevapladı Jungkook Tae'nin sorduğu soruyu.

"Siz bu aralar çok yakınsınız ne oluyor size?" Diye sordu Tae içindeki şüphe ile.

"Ortak hobilerimiz çıktı ondan ya. Yoksa Jimin gerçekten çekilecek biri değil"

Tae'nin içindeki şüphe geçmemişti ama Jungkook'un dediğine güldü.

"Yeni tanıştığınız için öyle düşünüyorsun bence, daha tam olarak tanımıyorsunuz birbirinizi. Merak etme kaynaşınca ne kadar iyi birisi olduğunu anlarsın. Hem seninde aşağı kalır bir yanın yok çocuk sinirlendikçe üstüne üstüne gidiyorsun"
Jungkook güldü ve tam cevap vereceği sırada telefonu çaldı. Arayan kişiye bakmadan açıp kulağına koydu.

"Efendim"

"Kütüphaneye gel"

Suratına kapanan telefon ile piç piç güldü ve telefonu cebine koydu. Jimin yine azmıştı belliydi, arayan kişi de jimindi.
Tae'ye dönüp kütüphaneye gideceğini söyledi ve kütüphanenin yolunu tuttu.

Kapıyı açıp içeri girdiğinde kütüphanenin boş olduğunu gördü. Gözleri ile Jimin'i aradı ve köşede sandalyede oturmuş aletini avuçlarken gördü. Gülüp yanına gitti.

"Vay be bekleyemedin mi?"

"Diz çök ve yalamaya başla." Rica değil emirdi ve Jungkook bunu anlayıp daha çok gülmeye başladı.

"Salak salak sırıtmayı kes de ağzına al bir an önce!"

Jungkook birşey demeden ama suratında ki sırıtmayı büyütüp Jimin'in aletine yaklaştı ve sıcak nefesini üfledi. Jimin tüyleri ürpermiş gibi hafif titredi ama duruşunu bozmadı. Jungkook ayağa kalktı ve cebindeki tokayı çıkarıp Jimin'in arkasına geçti. Ellerini arkada kavuşturup gerçekten sıkı bir şekilde bağladı ve tekrerdan önünde diz çöktü. Ağzına aldı ve kışkırtıcı bir yavaşlıkta emmeye başladı. Jimin ara ara inliyor ama daha çok ıkınıp kalçasını öne doğru itiyordu.

Kapının açılmasını duydular ama asla kıpırdamadılar bile tabi duydukları o şaşkın ve tanıdık ses duraksamalarını sağladı.

"Siktir"

ALFA OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin