Byuam sobie w kiblu i malowałam śe nau szkoue i myuam mojom brzydkom gembę.
Mam na imie Sasza i mam 16 lat. Bardzo kochuam crepepastey i nie lubie żzyci. Lubie bardzo sie cioć i jestem ttroche emo. Ale szczegol.
Nauozylłam tapete w łazini i poszuam do szkouy. Nie nawidzey szkouy bo siem ze mniem smiejo i mam deprejse :((((
Podszedl do mnie jakis no name bully i zaczol mnie bic i mi sie to podobalo. On sie zaczol smiac i tez bo on mnie lubi bic a ja libie byc bita, najlepiej mocno w twarz i dupe.
Nagle wybil dzwoneq na lekcuje, a ja poszuam do kibla sie pocioc bo lubie sie cioc a potem krwiom mojom siem umylam twarz i poszuam na lekcje hemi. Nauszyćelka zaczuela na mnie kżyczeci rze sie spoznilam ale mnie to nie obchodzi bo nie dlugo siem zapierdole.
Gdy nauczyielka skoniczyla siem dzreci to wyskoszylam przez okono i wylondowauam na ziemim bo nestem wapirem ale niekt noe wie bo to moja tajamnica.
Pobieguam do lazu i zobaczyuam pustaci. Miau biaua ttważ i byu bardzuo wysokji i nagle mbie zuapal i zuviu mnie w kżaki i nagle zdiol ubrania i zaczool mniem gwalcic w dube. Uwarzam to za bąrdzo atrakucujne mrmr.
Gdy udauo mi siem uciec to byuamm smutna bo mbie zgwalcil i bolauo i on nien zalorzyl gumeq. I pefnje zajde w cionże. I bedę mamom w bardzk muodym wiequ. Bo arbocja jest nie legalna. Zaczueuam plakaci bo chce pierdolnac Andrzewa Dudr i jefgo rzone i rodzune i wszytkue te pisowque kurwsolauzy. Ale przypomnuauam sobei rze Kaczyniskuj to muj wójek j uwarzam ze on jezd kajnda chot.
Kieduy tak sobieł puakauam i sie cieuam bo zdonrzyuam wyjoc rzyletke to nagale ktosi do mniem podszedul.....
ciong dalszy nastompj
CZYTASZ
Jeff the killar x Jaaa 💓❤💓💔❣️💝💕💘
Horrorgówno ogólnie nie czytajcie i noe hajtujcie bo powiem mamie >:((