Yeni Bölüm

6 1 0
                                    

Capter 1:

eğitimin ilki fiziksel bildiğiniz taktikleri unutun box ,kickbox,muaitai(tam bilmiyorum) gibi şeyler değil. Unutmayın dövüşmeyeceksiniz çünki buna ömrünüz yetmez , normal yollarla bu yeni canlı türevleri size 5 adım mesafesi kadar yaklaşırsa vücudundan uzanacak ve asla kopma, yırtılma, incinme belirtisi göstermeyen,iç deriden dış deriyi bölerek çıkan 10 cm kalınlığında 50 cm uzunluğunda  tavuk derisine benzer yapılarla çikan 8 kolla  sizi zehirleyerek öldürecektir.

Size öğreteceğimiz fiziksel yöntemin ismi "silah'ınızla bütünleşme sanatı olacak"
ilk kural:bir klasik olabilir ama en haklı sözdür"her daim tetikte ol"
ikinci kural"silah'ını asla kaybetme veya 1 dakika bile olsun yanından ayrılma"
uyurken onunla uyuyacak uyanıkken onunla duracak her daim onunla olacaksınız.
Fiziksel gelişim yontemi 2:"dayanıklılık"
aç,susuz,ince kıyafetle -50C hatta-100C soğukta 1 saatten fazla kalmaya çalışacaksınız,suyun altında yaklaşık 5 dakika kadar nefessiz kalmaya hatta daha fazlasını yapmaya çalışacaksınız,kütlesel açıdan çok fazla kilolarda ağırlık taşıyıp altında 1 saat kalmaya çalışacaksınız,bataklığa batacak,kelepçe parmaklık gibi hapis yerlerinden nasıl kurtulacağınızı öğrenecek , ipte yürüyecek ,yüksek yerlere tırmanacak,kapalı bir kutuda 24 saat geçirecek, hızlı bir biçimde size belirleyeceğimiz parkurlardan geçeceksiniz,bunları neden yaptığını- za gelecek olursak  bu canlılar insan beynini insan hayatını kopyalıyor bir nevi bizim yerimize geçmeye çalışıyor  kendilerine yeni bir gezegen kurmuşlar tıpkı bizimkine benziyor bizim gibi davranıp sizin gibi süper güçler edinip insanlık gibi yaşayan canlılar, bu canlıların hassas noktalarını bilmiyoruz ve Doktor Mira'nın  çalışmalarından'da malesef bu konuyla ilgili herhangi bir şey bulamadık, kendisine özel bir sistem hazırladık bir kapsülde eski anılarını kopyaladığımız mikroçipli oksijenli bir hava yardımıyla donatılmış yaklaşık iki haftalık uyutacak bir sistem geliştirdik deneklerde 100"de 100 başarılı oldu bu yüzden Doktor Mira sizinle bu egitime kalmayacak.

Mira dilersen hemen başlayabiliriz?
tamam.
Çabuk kabul ettin.
Uzatmanın anlamı yok

bildiğimiz bir yataklı kapsüldü çok fazla kablo girişi vardı yanındada anladıgım kadarıyla açlığım için kolumdan serum verilecekti ve kolay olsun diye  kapsülün bir kol genişliğinde omuz hizamdan açılmış bir deliği vardı kapsülün içine girdim kapak kapanınca onümde bir ekran belirdi beyaz bir sis gibiydi,kolumu o delikten dışarı çıkarmam istendi ,denileni yaptım kolumun altina destekleyici bir yapı kondu böylece çok rahatladım. Ardından bir sis gözlerimin önünde dolanmaya başladi ve gözlerim açıkken kahkahalar içerisindeki ben bir duman şeklinde önümde belirdi ,duman dağıldı başka bir anım belirdi bana doğru yaklaştı. Nefes almaya başladığımda dumanı içime cektim ve 15 saniyenin ardından gözlerim ve bilincim kapandı (şu anda bu anıyı uyandığımda kopyaladım böylece okuyabiliyorsunuz bilincim kapandığı için o anda yazamamıştım)

-Doktor eski çalışmamız 'ms46F4' aktif halde ne yapmalıyız?
ferjant elomoni kullanın(not:kendi kafamdan ürettiğim kelimeler ve kişiler gerçek değildir djndksnsj)
yalnız 150miligram olmasına dikkat.
.yeni anı.
kimya öğretiyoruz burda bomba yapmayı değil ,böyle deneyler yapmanızı yasaklıyorum.
-hocam kendimiz için değil devleti aliye için (anladınız espriyi )
yeter bu kadar şamata yapmayacaksınız.
.yeni anı.
güzel kızım sen biraz daha büyü bu elbisenin en iyisini alacağım.
-ben elbise istemiyorum anne bana bilgisayar al
neden Miram?
-Bilim kadını olacağım'ya anne araştırma yapacağım.
Onlar için daha çok erken kızım.
-Büyüyünce alacakmısın?
bakarız
-peki anne ben odamdayım
tamam kızım.

(bölüm sonu desteklerinizle bana yardım ederseniz çok teşekkür ederim seviliyorsunuz)

Kara İhanet KahiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin