NOWA KSIĄŻKA

4.6K 37 49
                                    

Dzień dobry! W końcu nastał ten dzień, kiedy mogę zaprosić Was do czytania mojej nowej książki, którą starannie zajmowałam się przez dość długi okres czasu (już podczas pisania PMS narodził się pomysł). Jak na razie pojawił się prolog i zaraz udostępnię na zachętę również 1 rozdział. Części będą pojawiały się regularnie i obiecuję, że tym razem tego nie zaniedbam.

„Pleased to meet you" jest książką, której poświęciłam wiele godzin researcheru, popraw, sprawdzania... Ciągła praca nad nią sprawia mi faktyczną przyjemność i mam nadzieję, że będziecie mogli to odczuć przy czytaniu.

Jednocześnie informuję, że ta książka zostanie cofnięta na Wattpadzie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jednocześnie informuję, że ta książka zostanie cofnięta na Wattpadzie. Czuję, że nie jest ona szczytem moich możliwości, wiele spraw zepsułam i wiele chciałabym napisać inaczej. Obecnie jednak wciąż nie mam do niej serca, więc poprawa musi trochę poczekać. Nie chciałabym też, aby została ona zestawiona z „Pleased to meet you", ponieważ uważam, że zdecydowanie różnią się od siebie poziomem, więc PMS mógłby stanowić dla następczyni niezbyt dobre tło. Być może ta historia wróci jeszcze kiedyś, ale w zdecydowanie innej, poprawionej wersji. Jak na razie głęboko liczę, że dacie szansę nowym bohaterom, nowemu miastu i nowej historii.

https://www.wattpad.com/1245632533?utm_source=ios&utm_medium=link&utm_content=share_reading&wp_page=reading_part_end&wp_uname=HellIsMyKingdom&wp_originator=5wge2WHvt4etrS%2BtKhXST1VKL6SYpWFe%2F4fhr%2FRkcIzyNnI8pcsJHq%2BdmD0aHFR7YckJNnPhawBAdgv8tAvQdf%2BMkkafYkWVRy658F3aubFSMsJd8g%2FQq%2FBbR5WQnNNs

Całusy, HIMK

Promise me somethingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz