1

1K 48 109
                                    



"Naz.."

'Hm' diye bir ses çıktı karanlık odada dudaklarımdan.

"Rüyanda beni gör.." ve dudaklarıma konan minik buse. Kimdi bu?

"Niye?" Dedim saçma bir şekilde.

"Çünkü bir daha görmeyeceksin" ve karanlık.

Aylar öncesi-

"Tamam kalkıyorum şuan kalktım evet dolabımın önündeyim kıyafet bakıyorum aynen.." diyip tekrar sızdım uyuduğum koltukta.

"Lan! Kızım kalk diyorum Alooo!" Abimün sesiyle irkildim.

"Bağırma milletin içinde!" Diye bir replik söylediğimde sırıttı ardından, "kalk seni bugün bir arkadaşımla tanıştıracağım" aman ne lazımdı bir bilsen(!)

"Gene karı mı atacan eve?" Dedim buruşturduğum yüzümle. O sırada beyaz çoraplarımı ayağıma geçiriyordum ve aynı sırada esniyordum.

"He amk karı atcam ismide Efe" diyip Hasbinallah çekti ve salondan çıktı.

Dün yine kaçak siteden Supernatural izlerken uyuyakalmıştım anlaşılan.

Odama gidip kot şortumu giydim üstünede askılı siyah bir crop.

İçinde 'bir alana bir bedava' kampanyası olan saçımı açıp taradım.

"Abi bu ne uzun saç? Kestirem lazım bune neredeyse kablo sanıp takılacağım.." homurdanmalarım bittiğinde saçımı fönle düzleştirdim.

Perçemlerimi kıvırdıktan sonra telefonumu cebime atıp odadan çıktım.

Abim beni görüp kaşlarını arşa çıkardı.
"Düğüne mi?" Dediğinde göz devirip mutfağa gittim.

"Sandiviç yapıyorum Ayı!" Diye bağırdığımda birsürü küfür savurduktan sonra yap dedi.

*
"Kızım şu sokaklardan geçerken üstünde hırka falan bulunsun demiyormuyum ben sana? Nerenle dinliyorsun." Çemkirdiği sırada yüzümü buruşturdu.

"Yanımda sen varsın şuan ne gerek var benim canım boz ayım" dediğimde beni kolunun altına çekti.

"Sen nankörün öz evladısın canım paçoz kardeşim" gülümsedim.

Tanıştırayım Abim, Mirza.

*

Birsüre yürüdükten sonra bir sitenin önünde durduğumuzda beklerken ağaç olup meyvede verdiğimizde güvenlik kapısının açıldığını fark ettik.

Gelen simayı göremediğim için ısrrla bakmaya çalışmak yerine sitenin adının ne kadar saçma olduğunu sorguluyordum.

Sertaltın sitesi.

"Bu ne oğlum? Yumuşak altını zorla bize kakalamaya çalışan pazarcı atasözümü?" Dediğimde karşıdan gelen gülme sesiyle o tarafa döndüm.

Sarışın ama birazda kumrala çalan, boyu 1.80 olan ela gözlü çocuk belirdi abimle benim önümde.

Bu insanda biz neyiz? Yırtık çorapların ip söküğümü.

"Gelmeseydin kanka? Valla bir an klozetteki boku yalıyorsun sandım" dedi abim kusmamak için debelenirken.

Efe yüzünü buruşturdu. "Yok amk gelirken bir şişe çiş içeyim dedim de" dediğinde güldüm.

Bana çarpık bir bakış attığında nedense bir an heyecan ve gerilim filmindeydim.

"Ee nereye?"dedi abim penguen gibi yürürken.

"Sahile gidelim güzel ora" abim bi 'hadi canım' bakışı atınca kıkırdadım. Efe'nin bakışları yine bende gezindiğinde gözlerimi kaçırdım.

"Kardeşin değilmi?" Dedi beni süzerken. Ya ne bakıyon ki sen şimdi öyle.

"He ya bizim kız, Naz" dediğinde Efe elini uzattı.

Alay ve samimiyet karışımı bir sesle"Onur duydum" dediğinde elini sıkıp geri çekildim.

Çocukta meteor etkisi vardı ya da elektrik adamı bakışıyla çarpıyordu.

*

Sahile inip dolaşmaya başladığımızda sürekli bir taraflarımı düzelttiğimi fark ettim.

Napıyorum lan ben?

Efe'nin gözlerini tekrar yakaladığımda aynı ifadeyle bende ona baktım.
Bir an gülümseyince yanaklarım kızardı.

UTANDIĞIMDAN SANIYORSUNUZ DEMİ?

HAYIR. GÜLÜŞÜ RESMEN FİTİLLİ BOMBA..

Gözlerim bu sefer kayalıklara gittiğinde elinde bira şişesi olan yaşlı bir adamın bana sırıttığını fark ettim.

Gözlerimi kaçırıp önüme baktığım sırada Efe'nin yanımızdan yürümediğini fark ettim.

Arkamı dönüp duraksadığımda Bana sırıtan adamı gözleriyle deştiğini fark ettim.

E biz durunca doğal olarak abimde durmuştu.
"Nereye bakıyorsun sen?" Dedi Efe sert bir ses tonuyla ama gülümsüyordu.

"Sanane be kardeşim? Sevap kazanıyoruz fenamı?" Bana göz kırptıktan saniyeler sonra gelişmişti herşey.

Abimin küfürler ederek adama sert bir yumruk attığını fark ettiğimde herşey çok geçti.

*
Karakoldan çıktığımızda kaşı kanayan Efe'ye ardından Abime baktım.

Alayla ellerimle onları alkışladım. "Bravo size! Vallahi tebrik ederim günün kahramanları" dediğimde Abim kötü bakış atsada Efe tepkisiz bakıyordu.

"Ne yapsaydık Nazcım? Al eti senin kemiği benim kardeş al götünü başını elle mi deseydik?! Salak salak konuşup delirtme adamı" dediğinde Efe alayla güldü.

"Valla adamın ona sırıttığını fark ettiğinde hiç umrunda gibi değildi? Hoşuna falanda gitmiştir bunun" dediğinde ağzım açık ona bakakaldım.

"Sen benim haraketlerimi mi takip ediyorsun?" Sinirle çıkan kelimelerle önce gözlerimin içine bakıp ardından alayla histerik bir gülüş attı.

"Ya sorma.. aşıkta olmuşumdur ben sana" dediğinde Abim Efe'ye sert bi bakış attı.

"Ya çocuk gibi kavga etmeyin!" Diye bağırıp önden yürümeye başladı.

Sinirli soluklarla Efe'ye baktığımda küçümseyen bakışlarla oda bana bakıyordu.
Sonra önümden yürümeye başladı.

"Gerzek.." omzunun üzerinden bana baktığında ona 'ne?!' Bakışı attım.

"Gerzek" diyip önünde döndüğünde gözlerimi devirdim.

Bir, aha bu kaşar çıktı pavyonda çalıştıralım demediği kalmıştı.

Sanki sabahtan beri beni süzen ebemdi.
Yavşak ya!

***

Kurgu müthiş değilmi özjdlcelcoelıcdk
Gece gece ne is ceviriyorsun belinay dediğinizi duyar gibiyim ejhdşdodğdpflrlşfeppdor

ANI YAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin