LEYA KIRŞAN

310 17 31
                                    

leyakirsan

(tuananaztiryaki,caganefeak ve 666

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(tuananaztiryaki,caganefeak ve 666.999 kişi beğendi)

Yorumlar

tuananaztiryaki: Gözler ortalığı yakıyor Leya Hanım.

↪leyakirsan: Siz öyle diyorsanız öyledir Tuana Hanım.

denizerayvaz_resmi: Leyyağ shipimin güzel Leyası

↪leyakirsan: Yağız benim sadece arkadaşım Deniz!

↪denizerayvaz_resmi: O yüzden ona yazan kızı dövdün 

↪leyakirsan: Arkadaşımı korumaya çalıştım sadece Deniz!

↪denizerayvaz_resmi: Doğruyu söylesene Kırşan. Kıskandığın ıçin dövdüğünü. Ertesi gün gidip kızı tehdit ettiğini 

↪leyakirsan: O benim arkadaşım Deniz. Tabiki onun mutlu olmasına ve sevgili yapmasına izin veririm. Doğru kişiler ile 

↪denizerayvaz_resmi: Senin ile dimi Leya. Söylesene madem arkadaşın Çağan'a yazan kızlara niye sinirlenmiyorsun! Onu da koruyor musun Leya!

↪leyakirsan: Aklımı karıştırma Deniz. Git aptalı oynamaya devam et. Bu zeki halini sevmedim.

denizerayvaz_resmi: Gerçekler acıtır Leya Kırşan. Sen Yağız Kılınç'a aşık olmuşsun. Sadece sekiz yıl arkadaşsınız diye açılamıyorsun! Onu kaybetmekten korktuğun için.

caganefeak: Kardeşim Yağız'ı kaldıramıyoruz el atsan?

↪leyakirsan: Çağan sende mi? Bari sen ortak olma şu Deniz'e.

caganefeak: Ben Leyyağ shipliyorum kardeşim , senin çağtucu olduğun gibi.

↪leyakirsan: Siz akıllanmazsınız. Artık çağtucu değilim! Çağdenciyim.

↪caganefeak: Çağden ne Leya?

↪leyakirsan: Çağan'ın çağ'ı Deniz'in den birleştirince 

↪denizerayvaz_resmi: Çağden oluyor. Ben de sevdim bu shipi sen ne düşünüyorsun hayatımın anlamı? @caganefeak 

↪caganefeak: Komik bir şakaydı @leyakirsan @denizerayvaz_resmi 

leyayagizvb: Yağız öldü yaşamıyor.

yagizleya: Leya Yağızı öldürmeye niyetlenmiş sanırım...

leyakirsanfn: Bu ne güzellik Leya!

leyafc: Deniz yanında sönük kalmış güzelim!

leycasonsuzask: Çağan öldü şuan! Bu ne güzellik kızım ya 

↪leyayagizvbs: Yağız öldü şuan olacaktı o tatlım. Klavyen yanlışlık yapmış sanırım.

↪leycasonsuzask: Gayette doğru yazdım! Duymadın mı canım? Çağan ve Leya sevgili.

↪leyayagizvbs: Duymadım tatlım. Senin hayalini nasıl görebilirim ben ?Çağan Tuanaya aşkını itiraf etti. Tuananın son postunda. Shipler konusunda gerisin tatlım sanırım

↪leycasosonsuzask: Ne saçmalıyorsun sen? Çağan yapmaz öyle bir şey. Çağan Leyaya farklı bakıyor.

↪denizerayvaz_resmi: Kemalim Yapmazz!!!

leyayagizvbs: İnanmıyorsan  son postuna bak Tuana'nın!! Deniz yaaaa!

yagizkilincofficial: Yeşilim bu ne ama? Sen beni öldürmek mi istiyorsun! Bu ne güzellik yeşilim. Bu fotoyu kaldırır mısın? Kalbimin sağlığı için!

↪leyakirsan: Kıvırcığım iyi misin? Yanına geleyim mi? Sen istersen silerim kıvırcığım benim. Bir tek benim kıvırcığımsın! 

↪yagizkilincofficial: Bu kadar minnoş ve tatlı olmasan mı güzelim? Tamam kaldırma fotoğrafı. Ben biraz daha bakayım o güzel suretine.

↪leyakirsan: Yağız fotoğrafıma bakmak yerine kapıyı mı açsan? Ağaç oldum da beklemekten. 

↪yagizkilincofficial: Tabiki de açarım yeşilim. Sen yeter ki yanıma gel. Ben sana kalbimin kapısını açmışım kızım. Kapının kapısını açmam mı?

↪leyakirsan: Buraya gelince romantik ol Yağız! Senin yanına geldiğimde sadece gözlerime bak. Hani sen kapıyı açıyordun!  Bana cevap yazma Yağız kapıyı aç! Yoksa gideceğim ve asla gelmeyeceğim. 

ly.tweet: İki karı koca gibi kavga etmeleri. Sanırım ben yaşamıyorum!

leyayagizz: Leya Yağız'ın evine geldi. Leya Yağız kalbinin iyi olmadığını söyleyince evine gitti. Ah be saf kızım. O senin fotoğrafını görünce kalbi hızlandığı ıçin öyle söyledi benim güzel kızım!

yagizleyaa: Leya Yağız'ı düşündüğü için evine gitti.

lyfan: Yağız Leyaya düştüğünü söyledi. Yağız Leyaya hatunum dedi. Yeşilim dedi. 

leyyag: Leya Yağıza kıvırcığım benim dedi. Benim kıvırcığım dedi. Leya sırf hasta olduğu için Yağız'ı ziyarete gitti. O isterse fotoğrafı sileyecegini söyledi. Yağız ona kıyamayıp silme dedi. Ölüyorum abi. Çok güzeller !

ÇAĞTU FT LEYYAĞ  ILE İNSTAGRAM  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin