.

24 4 0
                                    

Felix'in en yakın arkadaşı Jeongin'di. Her şeyini ona anlatır dertleşirdi.

Bir de Felix'in sevdiği bir adam vardı.Ama bir türlü Felix adamın yanına gidemiyor ve tüm aşkını içimde yaşıyordu.

Jeongin Felix'in aşık olduğu kişiyi biliyordu ve onunla arkadaştı.

Günlerden bir gün Felix ve Jeongin iş çıkışı bir kafeye uğradılar. Camın kenarına oturup kahvelerini içiyorlarken içeri bir müşteri girmişti.Bu Felix'in aşık olduğu adamdı. Felixin kalbinde kelebekler uçuşuyor ve heyecanlanıyordu.

Felix sevdiği adama bakakalmışken birden o adam Felix e bakarak göz kırptı.

İşte Felix o anda tüm aşkını açıklamak ona sunmak istedi, ama yapamadı ve içinde tutmaya devam etti.

Daha sonra adam felix ve jeonginin masasına geldi ve,
"Naber Jeongin görüşmeyeli uzun zaman oldu."

Jeongin, "Evt Hwang Hyunjin seni özledim." dedi.

İşte bu Felix Hyujin'i seviyordu ama ona açıklayamıyordu. Hyunjin tam gidecekken Felix son bir kez daha o parlayan gözlere baktı.

"2 yıl sonra"
(YUH amk)

-İşte her şey o günden sonra oldu, dedi Felix ağlayarak .
Cidden bunu yaptığıma inanamıyorum ve onu özlüyorum, dedi ağlamaklı bir şekilde.

Psikiyatrist: Kimi özlüyorsun Felix kimi?

Felix şöyle cevap verdi,
Hwang Hyunjin.

Aslında her şey kafeden sonra olmuştu Felix Hyunjin tam çıkacakken ona sarıldı ve aşkını itiraf etti aslında Hyunjin de Felix'i seviyordu. Sonra sevgili oldular. Aradan bir yıl geçti.

Hyunjin Felix'e çok iyi bakıyordu ta ki düğün gününe kadar .

Düğün günü Felix elindeki çiçeklerle gelinlik içinde Hyunjin'in odasına doğru koştu kapıyı tam açacakken gözlerine inanamadı.

En yakın arkadaşı dediği Jeongin ve Hyunjin öpüşüp sımsıkı sarılıyorlardı o anda Felix'in elindeki çiçekler yere düştü ve hıçkırarak ağlamaya başladı ardından da nikah törenini terk etti.

Şuan hala Hyunjin Jeongin'in ,Felix'i ise bir akıl hastanesinde . Ve Felix o güne lanetler okudu.

Psikiyatrist: Kimi özlüyorsun felix kimi?

Felix, Hwang Hyunjin onu çok özlüyorum beni aldattı ama ben hala seviyorum ne olursa olsun.

Ardından Psikiyatrist şöyle bir cevap verdi,

Psikiyatrist: Felix, sen 22 yıldır akıl hastanesindesin ve Hwang Hyunjin adlı kimse var olmadı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Where are you?/Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin