7

1.8K 86 15
                                    

! Cinsel İçerik !

Madison'un ağzından:

Gözlerini korkuyla araladı. Etrafına bakınca hala revirde olduğunu anlamıştı ve bundan kesinlikle memnun gibi duruyordu.

"Maddie." Diyebildi zar zor.

"Lütfen kendini yorma." Dedim diğer yataktan. Madam Pomfrey , Draco'nun yanında kalmama izin vermemişti. İç kanama geçireli belki altı buçuk saat olmuştu ama yine de ayağa kalkmama izin yoktu.

Draco'nun yanına gidip son kontrolleri yaptı ve bir kere daha kalkmamam için beni tembihleyerek revirden çıktı.

Ayağa kalktım ve yanına gittim. Terli ve yüzüne yapışan birkaç tel saçı yüzünden çektim.

"Benim yüzümden seni incitmesinden nefret ediyorum." Dedim. Çünkü öyleydi. Benimle iletişime geçmeye çalışıyordu. Yapamayınca ona saldırıyordu.

"Ben iyiyim. Seni koruyacaksa bunu yaparım." Dedi gözlerimin içine bakarak.

Ellerini tuttum.

"Sana zihnini kapamayı öğretmeliyim." Dedim.

"Sen yapamıyorsun. Bana nasıl öğreteceksin?" Dedi.

"Lanet böyle istiyor."

"Ne laneti?"

"Sence annem öylesine mi öldü? Annem öylesine ölebilecek kadar zayıf değildi Draco. Biri beni lanetledi ve bu onu güçsüzleştirdi. Daha fazla da dayanamadı." Dedim.

Yerinden huzursuzca doğruldu.

"Neden bunu daha önce söylemedin?" Dedi kaşlarını çatarak.

"Emin değildim."

"Peki ya nasıl emin oldun?"

"Bilmiyorum." Dedim sıkıntıyla kıpırdanarak. Kalktım ve kendi yatağıma gittim.

Üzerimi örtmedim ve altımda kısa bir şort vardı. Üzerime de siyah dar bir kısa atlet geçirmiştim. Hava soğuyunca üşüdüğümü hissettim. Üzerimi örtmeden uyuyakalmıştım.

Gece geç bir saatte uyanana kadar üşüdüğümü fark etmemiştim bile.

"Madam Pomfrey?" Diye araladım gözlerimi. Kadın başımda bir şeyler yapıyordu.

"Sen uyu değerlerini kontrol ediyorum." Dedi.

Başımı tekrar yastığa yerleştirdim. Göz ucuyla Draco'yu kontrol ettim. Bıraktığım gibi uyuyordu. O kadar güzeldi ki. Ay ışığının yüzüne vurup onu aydınlatması çok hoş bir görüntü vermişti ona.

Madam Pomfrey birkaç defa daha beni tembihleyerek revirden bir kez daha çıktı.

"Uyu Caroline." Dedi Draco ummadığım bir anda. Uyuduğunu sanmıştım. Hala uyuyor gibi görünüyordu. Sadece ağzı bir cümle için kıpırdamıştı o kadar.

Sıkıntıyla kafamı başka tarafa çevirdim. Oyalanacak bir şey arıyordum ama yoktu. Draco da benimle konuşmuyordu anlaşılan. Bir süre sonra üzerime atacak bir örtü aradım. Diğer yataklarda vardı ama bunun için ayağa kalkmak zorundaydım. Ve bunu yapmam yasaktı.

Başıma gelen darbe kafamı kaldırmama sebep olmuştu. Başımdaki beyaz örtüyü başımdan çektim ve Draco'ya baktım .

"Üşüme , hava soğumaya başladı." Dedi.

Resmen başıma örtü fırlamıştı. Konuşmadan örtüyü aldım ve örtündüm. Hala soğuktu. Sabaha kesin her yer bembeyaz olur diye düşündüm içimden. Göz kapaklarım bir kez daha ağırlaştı. Uykuma engel olamadım ve uykuya daldım.

SILENCE / DRACO MALFOY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin