Armin tüm gün güzel sesli kızın gelmesini bekledi. Denizden çıkarak kumların üzerine oturdu ve etrafı izlemeye başladı. Ama kız gelmedi. İlk ve son gelişi miydi acaba diye düşüncelere daldığında arkasından gelen sese gülümseyerek döndü.
-Sen de kimsin?
Armin hızla ayağa kalktı ve kızın yanına ilerledi.
-Ben dün senin şarkı söylemeni duydum.
-Ama benden başka kimse yoktu.
Armin okyanusa baktı.
-Ben okyanusun içindeydim. Sana çiçeği ben gönderdim.
Kız karşısında duran adama baktı. Gözleri tıpkı tam arkasında duran okyanusa benziyordu. Sarı saçları ve mavi kanatları çok hoştu.
-Söylediğim şarkı ile sana rahatsızlık verdiğim için özür dilerim.
Armin yanlış anlaşılmayı düzeltmek amacıyla iki elini olumsuz anlamda salladı.
-Hayır yanlış anlama. Rahatsız olmadım. Aksine çok güzel söylediğin için tüm gün seni bekledim.
Kagura şaşırmış bir şekilde Armin'e baktı. Oysa kızın sesini hiç kimse sevmezdi. Herkes susmasını söylerdi.
-Çiçek perisiyim. Adım da Kagura.
-Armin
İkisi birlikte kumlara oturdu ve okyanusu izlemeye başladılar. Kız hayatında ilk defa böyle bir şey yaşadığı için ne yapacağını bilemez şekilde duruyordu. Onun sesinin biri tarafından sevilmesi imkansız bir şeydi.
Armin kafasını kaşıyarak kıza döndü.
-Şarkı söyleyebilir misin?
Kız Armin'e baktı ve daha sonra gözlerini kaçırarak mırıldanmaya başladı. Armin kumların üzerine yattı ve gözlerini kapattı. Kız şaşırsa da söylediği şarkıya devam etti ve o da aynı şekilde kumlara yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are Blue // Armin Arlert
FanfictionOkyanusun yanında tatlı bir melodi Okyanusun içindeki çocuğu sakinleştirmeyi başaran o güzel ses Sesin sahibine aşık olan okyanus