פרק!
השעה קצת מאוחרת אז סליחה, אבל הרגע נחתתי מטיסה די ארוכה והשתדלתי לעלות פרק:)
תהנו❤️-
לואי נהנה. הוא צפה כעת בריינה מתכוננת לזרוק את זר הפרחים שלה, וכשהיא סוף סוף עשתה זאת, מיהרו כל הנשים לתפוס אותו. הוא עדיין התבונן בהן כשג'מה משכה את תשומת לבו ושאלה אותו מה קורה ואז הוא הסביר לה בשמחה במה הוא מתבונן.הוא נמנע מהצורך לדבר עם הארי מאז שאן דיברה איתם על עריכת חתונה משלהם, וכאשר הסתובב לבסוף כדי לדבר איתו, הארי לא נראה בשום מקום. הוא הביט סביבו וחיפש אותו דרך המוני האנשים שרוקדים עד שראה אותו עומד ליד הבר לגמרי לבד. ברגע שאן הייתה עם הילדים יחד עם דס, כריסטיאן הזמין את ג'מה לרקוד והיא קיבלה את הזמנתו בשמחה.
"לאן הארי נעלם, יקירי?" אן שאלה, "לא ראיתי את שניכם רוקדים בכלל."
"הוא הלך לשתות משהו." לואי אמר שהבחין בריינה עושה את דרכה אליו.
"לואי! היית רוצה לרקוד?" שאלה ריינה בעוד לואי הבחין באשר רוקד עם אמו.
"כמובן!" לואי חייך כשהוא קם ממקומו וחייך לאן ולדס לפני שהלך איתה, "אפשר לשאול איזה שיר מתנגן?" שאל לואי.
"׳No me digas que no׳ אני אוהבת את ׳אנריקה איגלסיאס׳ אז אתה
כנראה הולך לשמוע אותו הרבה הלילה." ריינה אמרה שכבר רוקדת עם לואי שתפס את הקצב במהירות כאשר ריינה התחילה להדריך אותו.הם רקדו עד שהשיר הסתיים ואז לואי הבחין בהארי צופה בכל תנועה שלו תוך כדי ששנמצא בבר.
"אני אוהבת את השיר הזה!" ריינה צווחה כשהתחיל להתנגן שיר חדש,
"קוראים לו ׳Bailando׳... אתה צריך לרקוד את השיר הזה עם הארי." היא אמרה דוחפת קלות את לואי קדימה."אני לא ממש יודע לרקוד..." לואי השתרך.
"פשוט תן למוזיקה להדריך אותך." ריינה קרצה ואז הלכה לרקוד עם אשר שחיכה לה ברחבה.
לואי חשב להסתובב ולחזור לשולחן, אבל במקום זה הוא התחיל לאט לאט לעשות את דרכו להארי עד שעמד מולו. הם בהו אחד בשני במשך זמן מה שהרגיש כמו נצח וכשהם סוף סוף הגיבו השיר כבר היה בחצי שלו.
"היי," לואי עמד מולו והתבונן בו מניח את הכוס, "אתה רוצה לרקוד?"
"אני- אני לא יודע איך לרקוד." הארי השפיל את מבטו ולואי חייך כשראה אותו מסמיק בצבע ורוד מקסים.
"אוי יאללה! מעולם לא רקדנו בעבר ואני מאוד אוהב את השיר הזה." לואי משך אותו לכיוון רחבת הריקודים וחייך כשהארי הפסיק לגרור את רגליו על הרצפה.
לואי כרך את זרועותיו סביב צווארו של הארי ואז הרפה כדי להניח את ידיו של הארי על מותניו כשהארי לא עשה דבר ופשוט עמד באמצע רחבת הריקודים ונראה כמו נער מביך במהלך ליל הנשף. כשלואי היה בטוח שהארי הולך להישאר ככה בלי לזוז, הוא סוף סוף כרך את ידיו סביב צווארו וקירב את הארי קצת יותר אליו. הוא זז לקצב השיר בחיוך כשהארי התחיל לזוז איתו ועד מהרה הם רקדו במלואם ונהנו מהשיר.
YOU ARE READING
And you're my ever after-מתורגם
Romance- "אתה כל כך חמוד כשאתה צוחק!" לואי זרק את ידיו באוויר ואז המשיך לצחוק שהרגיש את ראשו של הארי על כתפו. "וגם אתה חמוד...אם הייתי יכול ואם הייתי רוצה, הייתי מתחתן איתך." הארי הרים את מבטו וחייך אליו חיוך עצלן. "אתה לא יכול להיות בעל נורמלי." לואי שי...