♡12♡

138 13 10
                                    

Dicek bisim yok ama kaos severiz👍✊

Medya: etekli filix💞💝😚✊

Bölüme go go go.
-
-
-
-
-

Hyunjin;

"Hey mankafa!" Minho eve gelir gelmez ona hazırladığım yemeği alıp odasına girmiş birdahada çıkmamıştı. Chan hyung kısaca arabadaki sohbetlerinden bahsettiğinde durumu anlamış ve onunla konuşmak istemiştim.

Ayrıca.. onlara aklımdan geçenleri anlatmam gerek.

"Uyuyormusun?" Çalışma masasına bırakılmış yemek tepsileriine göz attım. Ardından yatakta kapı tarafına, yani bana sırtı dönük bir şekilde yatan Minhoya döndüm.

"Çıkarsan evet, uyuyacağım."

Gergince sırıttım.

"Herşeyle dalga geçen Lee Know'u görememek beni korkuttu. " cevap vermeyince derin bir iç çekip yanına oturdum.

"Rol yapmayı ne zaman keseceksin?" Gülerek doğrulduğunda bende hafifçe güldüm.

"Sinirlerimi bozuyorsun ruh hastası. Sen neden üzülesin ki." Minho çoğu şeyi ciddiye almazdı. Dalga geçerdi fakat şuan içini birşeylerin kemirdiğini çok iyi biliyorum.
"Tabi canım ne üzüleceğim ben." Başımı iki yana salladım.

"İyi değilsin Minho."

"Ne? iy-"

"Minho gerçekten seni anlıyorum. Herzaman hiç birşeyi umursamıyormuş gibi davranamazsın seninde duyguların var. İçini sadece Chan hyunga döküyorsun. Changbinde bende bunu biliyoruz ve üzülüyoruz. Biz seni sen olarak kabul ediyoruz hiç bir şeyi umursamayan biri gibi davranmak zorunda değilsin, biz kötü anlarında yanında olmak için, seni dinlemek için varız. Evet bazı konularda gerçekten umursamazsın ama bazı konularda da umursamaz gibi davranmayı bırak. " Minho sadece yüzüme baktı ve başını eğdi.

"İlk kez böyle hissediyorum galiba.. Bilirsin aşk meşk işleriyle uğraşamam." Başımı sallamaklaa yetindim.

"Sadece, jisunga karşı.. ne bileyim, garib. Belki hoşlantı.. etkilenmek? Gerçekten bilmiyorum ama bu yanlış gibi hissediyorum. O bir ajan ve ben.." derin bir nefes verdi. Omzunu patpatladım.

"Aşk mı bilmem ama ondan hoşlanıyor gibisin." Bana kısa bir bakış attı.

"Bilmiyorum." Gülümsedim.

"O eğer seni sen olarak kabul ederse.. "

"Etse bile çok sorunlar çıkacak aramızda!" Omuz silktim.

"Belkide onun sayesinde bu isleri birakirsin? Neyse ya! Sen önce duygularını keşfetmelisin. Tamam mı? Ve bir sorun olduğunda sadece chan hyung yok, bizde varız." Gülüp omzuma kolunu atıp kendine çekti. Ona sarıldıktan sonra zıplayarak yataktan kalktım.

"Chan hyung içerde. Hadi gidelim." Başını salladı. Oda yataktan kalkıp üstüünü düzeltirken odadan çıktık ve salona girdik fakat gördüğümüz kişiyle duraksadık.

"Changbin çabuk gelmişsin.."

!Flashback!

"Hyunj-" demesiyle Changbinin üstüne atlaması bir oldu. Felix Changbine 'ne yapıyorsun' diye bağrırken Changbin altındaki adamın yakalarından tutmuştu.

"Bana bak pislik seni gebertirim." Altındaki adam pispis sırıtırken Jisunglar odaya girmiş ve Changbini kenara çekmişlerdi. Odadan çıkan B takımı hızla kendi odalarına geçmişlerdi. Jisung sinirle Changbini sandalyeye itti.

Zararlı alışkanlıklar < Hyunlix >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin