Biraz gec kaldim ve biraz kisa oldu cook özür dilerim ama sınavlarım vardi
medyadaki batuhan
Ben nasıl böyle bir kıza pabuç bıraktıysam anlamıyorum.
Ekinden;
Biz sadece arkadaşız demesi iyi gelmişti sanirim zaten oldukça ona kızgindım . Ama yinede onu kirmak istememistim.
Ceren demete sevgilisi olduğumu söylemisti. Bardan cikar cikmaz cerenin elini birakip bağirdım. Nasil bana sormadan demete sevgili olduğumuzu soyleyebilirdiki. Okulda demete sinirimden bu bara gelmistim.Zaten cerenlede burada karsilasmistik ve sadece arkadasiz yani bana gore öyleydi ceren bu gune kadar hep bana asilmis ama yuz bulamamisti hatta sırf bana yakın olabilmek için en yakın arkadaşım ömerle çıkmıştı. Tabiki ömer cerenin ne mal olduğunu öğrenince anında terk etmisti . Cerende bana sarmisti normal olarak.
demetten;
sabah kalktigimda basım cok agriyordu ve dun gece hakkinda hicbirsey hatirlamiyordum tek hatirladigim sey
ekinle ceren gittikten sonra birazdaha oturduk ekine sinirimden ickiyi fazla kacırmıştım ve cok sarhos olmustum. o yuzden su anda kafam zonkluyordu. gozumu actigimda kendi odamda olmadigimi farkettim . peki ben nerdeydim kimin eviydi burasi . yataktan kalkip odanin icinde olan lavoboya girdim elimi yuzumu yikayip havluyla kuruladm . asagidan mis gibi koku geliyordu . biraz korksamda tam odadan cikip asagiya iniyordumki ayağim paspasa takildi ve merdivenlerden dustum aslinda o kadar abartilacak bisey olmasada canim su an cok aciyordu kafamin donmesini saymiyorum bile.
telasli bir sesle batuhan kosarak yanima geldi.
"iyimisin demet?!!"
"lanet olsun sikeyim ben böyle merdivenide bunu yapanida bu paspasi buraya koyanida "
"hooop yavas ol bakalim sampiyon boyle kelimeler agzina hic yakismiyor . "
elini uzatan batuhana baktim ne demistimki ben yada neler dedimkimi demeliydim. elimi batuhanin elinin uzerine koyup sikica tutup beni kaldirmasini isaret ettim.
kalktigimda masaya oturdum kurt gibi ac oldugum icin yemege basladim . dogum gunume 2 gun vardi yani bu gunu saymassak yarın doğu günüm acaba batuhanin bana ne alacagini sormalimiydimki agizimdaki lokmalar bitmeden soze basladim
" batuhan bano dogum gunumdo no olocoksun ?"
" benmi sanami dogum gunundemi ne alcagim?"
batuhana evet anlaminda kafami salladim.batuhan evet dedigimi anlamis olacakki.
" ben sanaaaa ne alacgim biliyormusun TÜRKÇE EĞTİM SETİ alacağim. ağzındaki yemekler bitmeden konusmayacagini hala anlayamadnmi"
"off tamam bitti bak agzimdakiler "
"bilmem ne alayim"
"bilemem "
" yarın aksam görürsün"
"offff yaaaa ama bu haksizlik"
"hicde bile haksizlik falan degil"
konusmayi birakip yemegime devam ettim. masayi toplamaya yeltendigimde telefonum caldi
"alo"
" alo demet nerdesin kizim sen neden acmiyosun telefonu-"
"kizim bi sus gelcem birazdan merak etme "
karsidakine cevap verme firsatini bile vermeden telefonu kapattim . evet arayan nisaydı . batuhana durumu anlatip gitmem gerektigini söyledim.
------------------------
taksi eve geldiginde ücreti ödeyip arabadan indim . zili bastim kapiyi acan kisi tabiki nisaydi. Allahım ben ne yapmıştım boyle simdi ardı arkası kesilmeyen sorular al basina belayı
---------------------
" bi sus nisaya yeter artik çan çan basımin etini yedin anlattimya dun gece hic bir sey olmadi sadece biraz sarhos oldum batuhanda yani agabeyin beni evine goturmus hepsi bu "
deyip ayaklandim odama gecip kulakliği taktım. tabi ben bos dururmayip kendimi ritme biraktim bir taraftan bangır bangır sarkisını söylüyor bir taraftanda dans ediyordum.
"yanım çok kalabalık sesin gelmiyor bagir
müzik son ses bangır bangır
ağzi bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağır
haydi haydi saldır saldır..."
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM CANLARİM Hepiniz öpüldünüz :*******************