Частина 1

293 27 12
                                    


Фелікс так багато разів залишався на ніч в одногрупника Хьонджіна, що знав його квартиру краще, ніж свою. В невеликій однокімнатній квартирі була маленька кухня, простора спальня з одним ліжком і великим телевізором та крихітна ванна, в якій, втім, знайшлось місце для другої щітки.

Але вони не зустрічались, ні. Скоріш іноді трахались й часто, дуже часто зависали разом і рідше готувались до лекцій та практичних (швидше ні, ніж так, звісно).

Тусуватися разом вони почали ще з першого курсу. Слово за словом, перша групова п'янка, безглуздий поцілунок в нужнику, який Хван забув на ранок, ну або зробив вигляд, що забув, а Фелікс не став нагадувати.

Зате, коли після цього вони обидва прокинулись в обіймах на підлозі в квартирі Джісона, їхнього одногрупника, виявилось, що їм подобаються однакові аніме, ігри та музика. Загалом, знову зачепились язиками (в переносному сенсі, а не як вночі в нужнику).

І Фелікс закохався. Тупо, наївно й без причини. Просто втріскався в піздець якого гарного хлопця, який з ніг збиває один своїм виглядом.

А потім почались розмови по ночах. Довгі, затяжні, до червоних очей від недосипання на ранок. Хьонджін розповідав про себе, про своє бачення світу, про переживання, а Фелікс закохувався з кожним словом все сильніше й сильніше, адже за гарним личком ховалась така безодня, що можна було потонути. Що він і зробив, просто стрибнув з головою в цю дружбу й розчинився без залишку. 

Перший секс трапився також після пива, але вже на квартирі Хвана. Вони хотіли подивитись кіно й підготуватись до лекції, але фільм виявився рідкісним лайном, а пиво навпаки. Фелікс не рахував випорожнені пляшки, адже вони з Хьонджіном пили одну на двох. Серце кожного разу безглуздо завмирало: пляшки торкались губи Хвана! І все відбулося як в перший раз: поцілунок був гарячим, вологим, а губи в Хьонджіна м'якими і солодкуватими через гігієнічну помаду, якою користувався хлопець.

Лікс відчував як в нього крутиться голова й все пливе перед очима. Ставало спекотно, душно, а Хван, який цілував Фелікса в шию, наче висмоктував з його грудей залишки повітря.

На ранок болів зад. Не сильно, терпимо, але неприємно. А ще Хьонджін міцно обіймав і притуляв до себе так, що не визволитись.

Скажи це ще разWhere stories live. Discover now