Capitolul II-Crima

101 7 2
                                    

Dupa tot ce s-a intamplat la aceea gradinita mama a decis sa ma mute la una noua.Chiar daca mie nu imi placea ideea de copii noi si ca trebuie sa ma adaptez am zis hai macar sa incerc.
*la gradinita
Prima zi la noua gradinita si ca de obicei toti copiii se uitau urat si ciudat in acelasi timp.M-am gandit ca poate aici e altfel dar nici pe departe.Toti erau grupuri,grupuri si fiecare avea "rolul lui".
Cei de la masa albastra (erau multe mese colorate acolo) aveau cele mai tari jucarii si erau cei "cool" ca sa zicem,cei de la masa rosie erau cei "culti" (defapt citeau niste desene si isi imaginau ei povestea) si mai erau cei de la masa galbena,care erau cei mai urat mirositori si cei mai lenesi din clasa.Si normal ca eu nu am ales altceva decat sa stau la masa neagra,cea din coltul clasei deoarece era cea mai departe de toti copiii si cea mai intunecata.
Eu mereu am fost singura,nimeni nu a vrut niciodata sa ma integreze asa ca m-am obisnuit cu gandul ca voi fi singura de aceea uneori imi ascund latura aceasta fata de mama,ca sa nu observe singuratatea pe care o am in suflet.Chiar foarfeca pe care am pastrat-o de la cealalta gradinita am numit-o Sally.Stiu ca suna ciudat,dar ea este cea care m-a inteles si care m-a ajutat sa imi dobor adversarii.
*dimineata
Acum trebuie sa ma duc la gradinita este ultimul an,nu pot sa cred ca am stat atat de mult la o singura gradinita,cred ca este cea mai mare realizare a mea ca inca,nu am omorat sau torturat pe cineva.Eu si cu mama am ajuns la gradinita,se dadeau premiile ( eu am primit coronita,desigur,pentru ca am fost cea mai "cuminte" de acolo si ca nu am facut "prostioare") desigur ca nu aveam ce "prostioare" sa fac din moment ce nu bagam pe nimeni in seama,dar tinand cont ca am fost singura cu asa ceva m-am bucurat extrem de tare.
In urmatoarea zi ,trebuia sa ne luam ramas bun de la invatatoare si de la copii.Eu mi-am luat ramas bun doar de la invatatoarea care mi-a pus coronita deoarecea ea a fost cea mai amabila cu mine ,iar de la copii nici nu m-am uitat la ei.Cand m-am dus in baie sa imi curat fata(deoarece eram pictata) un copil care tocmai iesea de la baie a inceput sa arunce cu apa in mine ,astfel udindu-mi coronita si fand-o sa se rupa.
Asa de furioasa am fost incat am scos-o pe Sally din buzunar si l-am taiat pe fata,iar de acum incepe tortura.Am inceput sa il tai pe picioare si sa apas din ce in ce mai tare,astfel ca durerea sa fie si mai mare,am inceput sa ii tai degetele,sa ii tai urechile ,iar in nici 2 minute toata baia era plina de sange.Dupa ce i-am taiat degetele si urechile am inceput sa ii scot ochii cu degetele mele astfel eu irland de durere,chiar nu mai avea ce sa faca deoarece pierduse mult sange si nu mai avea vlaga in el,asa ca am inceput sa ii scot dintii cu o teava pe care am gasit-o in baie.Si l-am lovit cu teava aia pana nu a mai avut nici macar un dinte,baiatul nu a mai putut rezista si a murit intr-o secunda.
Sa fiu sincera ,nu este vina mea ca el a fost gelos pe coronita mea si mi-a rupt-o,nu trebuia sa se puna cu mine ,acuma ii este invatare de minte.
*dupa un an
Am inceput scoala si sa fiu sincera tot aud de la copii ca este foarte frumos la scoala,dar mie una nu imi place.Aici este un alt loc unde trebuie sa cunosc alti copii,iar aici nu este doar o clasa,aici este o scoala plina de copii care tipa si urla pe coridoare.
*prima ora
Prima ora am avut biologie care imi place deoarece aflam chestii din corpul nostru si putem diseca broaste.Dar ora am petrecut-o mai mult prezentandu-ne si spunan-d despre noi.A fost foarte plictisitor dar profesoara noastra a luat toata plictiseala din noi cu un singur cuvant "joaca".Este cuvantul preferat al copiilor deoarece se distreaza si petrec timp cu prietenii.Mie una nu imi place deoarece eu nu am prieteni si nu ma distrez chiar de loc.Eu am stat cu profesoara si am vorbit.Chiar este foarte de treaba si draguta,are parul scurt castaniu,ochii caprui,are mereu un zambet pe fata,iar obrajii sunt mereu roz.
Nu mi-am imaginat cum ca o persoana mai mare decat mine nu ma v-a judeca si ca nu ii v-a pasa de mine.Poate ca i-a ma intelege si poate ca stie cum este sa fi un copil singur.Dar acest vis se v-a termina atunci cand se v-a afla ca sunt o criminala.Sper sa nu,poate aici voi fi o alta persoana,poate ca ma voi comporta ca orice copil,daca nu ma enerveaza cineva,o sa fiu un alt om.

GATA CU ACEST CAPITOL SPER CA V-A PLACUT,SUZE PENTRU GRESELI ....DACA MAI AVETI IDEI PENTRU URMATORUL CAPITOL SCRIETI-LE....VA PUP

Latura ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum