9. Hanta Sero

449 21 0
                                    

– Dziewięć... – głos Ci się nieco zatrząsł.

– Witam – uśmiechnął się Sero podnosząc się ze swojego miejsca.

Nieco się uspokoiłaś, jednak perspektywa zamknięcia w szafie, i to ciasnej, z jednym chłopakiem trochę Cię stresowała.

Sero dodał Ci otuchy wesołym uśmiechem.

– Przecież nic ci nie zrobię – zapewnił kiedy wchodziliście do drewnianego mebla.

Poczułaś się nieswojo kiedy ogarnęła was ciemność. Objęłaś ciało rękoma i przybliżyłaś się do jednej ze ścian. Chłopak zapewne zauważył, że nie czujesz się tu najlepiej więc postanowił rozluźnić nieco atmosferę.

– Wiesz, że mam łaskotki na łokciach? – powiedział śmiejąc się.

– Na serio? – nieco się ożywiłaś – łokcie to trochę nietypowe miejsce jeśli chodzi o łaskotki – również się zaśmiałaś.

Twój towarzysz wyraźnie się rozpromienił słysząc Twój śmiech.

– Chcę sprawdzić – zażądałaś, nie słuchając sprzeciwów. Zaczęłaś zbliżać się do chłopaka niczym drapieżnik do swojej ofiary.

Skoczyłaś nie niego i zaczęłaś łaskotać w wybranym wcześniej miejscu. Szafę wypełnił śmiech chłopaka pomieszany z Twoim, a po chwili również taśma, której Sero nie mógł powstrzymać. Dosłownie parę sekund później staliście na dobre sklejeni razem, śmiejąc się w najlepsze.

– No i zobacz co żeś narobiła – zaśmiał się nastolatek

– To twoja taśma! – odpowiedziałaś z udawanym oburzeniem – trzeba było jej pilnować – nie mogłaś dłużej powstrzymać śmiechu.

– Powinnaś zdecydowanie częściej się śmiać – zagadnął Twój kolega – wyglądasz wtedy bardzo ładnie – ten komplement nieco Cię zawstydził, ale również przywołał na twarz subtelny uśmiech.

– D-dziękuję –odpowiedziałaś nieśmiało.

– Może gdy już się od siebie odkleimy to chciałabyś gdzieś ze mną pójść?

– Jeżeli znowu mnie nie skleisz to z wielką chęcią – odpowiedziałaś radośnie.

– Koniec czasu! – usłyszeliście czyjś głos po czym drzwi szafy zostały otworzone ukazując wasze dwie sklejone sylwetki.

Nikt nie potrafił powstrzymać się od śmiechu.

– A może by ich tak zostawić? – zagadnęła Mina.

Ostatecznie zostaliście od siebie odklejeni jednak po długich negocjacjach z resztą znajomych.

Ostatecznie zostaliście od siebie odklejeni jednak po długich negocjacjach z resztą znajomych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Siedem minut w niebie - Boku no Hero AcademiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz