Ena:
Sanemi-kun'nun evine gelir gelmez kapısını durmadan ve hızla çaldım. İçeriden gelen söylenti ve şikâyetleri umursamadan kapıyı çalmaya devam ettim.
(Sanemi) - gecenin bu saatinde hangi deli geldi?! Patlama, geliyorum!
Bu sesi duyunca çalmayı bıraktım. O kadar çok endişeliyim ki kalbim küt küt atıyordu.
Sanemi-kun kapıyı araladı ve benim geldiğimi görünce şaşkın bir ifadeyle sadece adımı söyledi.
(ena) - gecenin bu sattinde rahatsız ettiğim için çok üzgünüm ama önemli bir konuydu... Sabaha kadar bekleyemezdim.
Sanemi-kun şaşkın ifadesini korusa da beni içeri davet etti.
İçeri girdim ve yedi veya sekiz adım sonra ;
(Sanemi) - (eliyle ena'nın gidebileceği yeri göstererek) şöyle geçip otur lütfen. Benim yüzümü yıkayıp geliyorum. ayılmam gerek.
(Ume) - uyandırdığı için tekrar özür dilerim.
Dediğin yaptım ve onun gösterdiği odaya geçtim.
Birkaç dakika bekledikten sonra içeri girdi.
(Sanemi) - cidden ne olduğunu merak etmemi sağladın. Söyle şimdi, (ena'nın gelip karşına oturur) sorun ne?
Yutkundum ve cesaretimi toplamaya çalıştım bu esnada göz temasında çekindiğim için gözlerimi yere diktim. Ben bunu yaparken Sanemi-kun latife edici bir tonda konuştu.
(Sanemi) - yüz ifadene bakılırsa az ömrüm kaldı, birazdan mefta olacağım herhalde Hekim hanım.
Başımı kaldırıp ona baktım. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
Her ne kadar gözyaşlarımı engellesem de sesimin titremesine hakim olamadım. Kısık ama sanemi-kun'un duyabileceği bir ses tonuyla konuştum.
(ena) - Giyuu Tomioka adlı birini tanıyor musunuz ?
Ne olduğunu idrak etmeye çalışan yüz ifadesi bir anda herşeyi çözmüş olacak ki normale döndü.
İfadesini bozmadan başıyla onay verdi.
(ena) - çok hasta olduğunu bilyor musunuz peki?
Senemi-kun cevap vermedi. İfadesiz bir yüzle sadece gözlerime baktı.
(ena) -(sesi daha fazla titremeye başlar) anlaşılan biliyorsunuz. (başını tekrar yere eğer ve ellerini dizlerinin üstüne koyup kıyafetini avuçlarında cumuşlar) ...imkansız olmasına rağmen bir yanlış anlaşılma olmasını buraya gelene kadar o kadar çok diledim ki...(burun çeker) neden? ... Neden hasta olduğunuzu bana söylemediniz?
Sessiz kalıp hiç bir ifade barındırmayan yüz ifadesi o kadar canımı sıkımıştı ki...
(ena) - (gözyaşları yanaklarına süzülürken sanemi'ye bakar) neden tedaviyi reddediyorsunuz?
Ağlayışımı durduramıyorum ben de direnmeyi bırakmıştım.
(Sanemi) - nereden öğrendin?
(ena) - bunun ne önemi var? (burun çeker)... Neden tedavi olmak istemiyorsunuz?
(Sanemi) - seni alakadar etmez.
(ena) - eder!
Sanemi-kun'nun bir anda siniri yükselmişti.
(Sanemi) - sen kendini ne zannediyorsun?! İki sohbet edip dertleştik diye benim ne yaptığımı, ne kararlar aldığımı sorgulama cüretini nereden buluyorsun sen?... Haddini aşma... Hekim hanım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer 🍃Acı Hissedilmeyi Talep Eder 🍃 Sanemi x oc (DÜZENLENİYOR)
Fiksi PenggemarSeninle baş başa kalmak hoşuma gidiyor. Seni mutlu edebilmek hoşuma gidiyor. Kendini bana teslim et. Çünkü sana ilaç olacağım. Seni bırakmayacağım. Seni sonsuza kadar sevmek istiyorum. Seni sonsuza kadar öpmek istiyorum. Seninle sonsuza kadar va...