◾▪ Novus Casus ▪◾
Adél bőröndjét lecsukása után, térdcsizmája fűzőit meghúzva lépett ki a lakásból. Taxival pedig a repülő térre érkezett. Fizetés után pedig célirányosan indult a kapuhoz. Három órás repülő után már Budapesten is találta magát. A rövid taxi út után pedig már házában találta magát. Nagyot sóhajtott, régen járt már itt. Csizmája levétele nélkül kezdett el kipakolni. Pár óra alatt mindent elrendezett majd egy gyors zuhany után fehérneműben állt a szekrénye elé. Egy bő szárú fekete szoknyanadrágot vett fel elsőnek, egy lenge fehér blúzt választott felülre amit be is tűrt. Magasított sarkú térdcsizmája után pedig a már bepakolt hátizsákjával és kisebb méretű bőröndjével hívott taxit. A Telki pályára érkezve fizetett majd nagy levegőt véve indult a pályára.
Miközben a Magyar focisták éppen edzésüket végezték a pályán, valamire felfigyeltek. Egy fiatal szőke hajú lány sétált edzőjükhöz. Papírtartó mappája kezében volt és beszélgetésben kezdtek. Pár percen belül mind leálltak és egymáshoz közel álltak meg. Szövetségi kapitányuk ezt észre vette értetlen tekintettel széttárta a karjait, így a fiúk folytatták az edzést. Mikor Rossi magához hívta őket, egyből oda futottak.
-Bemutatom, az új másodedzőtöket.-Kezdett bele angolul a férfi.-Adél, már a holnap megtartja az edzést.-Magyarázta a fiúknak. A lány nem nézett fel papírjaiból és míg a férfi magyarázott, legalább három papírt aláírt.-Most pedig mehettek.-Intett a fiúknak.
-Köszönöm.-Ennyit mondott a férfinak olaszul. Az említett egy halvány mosollyal biccentett majd besétált.
Fájdalmas mosollyal nézett körbe. Papírjaival indult a kapott szobájába. Kipakolása után már csak öt perce volt a vacsoráig. Hosszú szőke haját copfba fogta, blúzát pedig egy egyszerű fekete pólóra cserélte. Telefonjával a kezében indult le a lépcsőn. Amint leért már a csapat felét odalent találta. A svéd asztal már tele volt és jó páran ettek már. Ő maga egy salátát tett össze magának és leült Rossi mellé, aki oda intette magához. Kevés idő különbséggel mindkettőjük telefonja megcsörrent. Míg Marco Rossit felesége hívta, Adél szó nélkül hallgatta a telefonján keresztül a hangot.
-Nektek nem ismerős?-Kérdezte megtörve a csendet Kleinheisler.
-Valahonnan nagyon.-Nézett oda mindenki más is Nagy Ádám.
-Köszönöm, hogy ismét elmondtad azt amit eddig is tudtam.-Szólt a telefonban angolul.-Nem kellett volna, tudom! De megtettem, ennyi! Vége!-Azzal letette, utolsó pár falatot megette majd eszközével a kezében állt fel.
Egy gyors fájdalmas grimasz futott végig az arcán miközben felállt. Igyekezett a lépcső felé, de feladta és lifttel ment a szobájába. Ott egyből ágyára vetette magát és magára zárta ajtaját. Nagy levegő vétel után csizmái cipzárjához nyúlt és lehúzta. Amint levette fájdalmas grimasszal ment a fürdőjébe bukdácsolt. Forró zuhany után pizsamájába bújt és ágyába vetette magát. Hosszas forgolódások után pedig szemére álom jött...
*******************
*Adél instagramja: bolleai_adel .
VOUS LISEZ
Novus casus
Roman pour AdolescentsEgy fiatal lány érkezik a magyar válogatotthoz, mint másodedző. A nevén kívül viszont semmi mást nem tudnak. Mindenkinek szemet szúr tehetsége, szépsége és esze is. Mindegyik fiú próbál barátkozni vele, de egy játékos nem csak barátkozni tervez vele...