Sevgili Armin;
Senin beni bulduğun gün kendimi özel hissetmeme sebep oldun. Ama ben sana, senin benim için ne kadar özel olduğunu hissettiremedim.
Ama emin olabilirsin ki benim için çok özel biriydin. Bana herkesten farklı davrandın. Küçümsemedin.Okyanusa geldiğim ilk gün senin gibi birisiyle tanışacağımı hiç düşünmezdim. Seninle tanıştığım gün senin gözlerini çok sevmiştim. Senin gözlerin okyanustu. Ben orada boğulup boğulamayacağımı bilemezdim. Ama ben boğulmadım. Ben okyanusa sahip oldum Armin. Ben ilk defa birine şarkı söylemeyi sevdim. Ben ilk defa kimseyle yaşamadığım şeyleri şu 4 ayda yaşadım Armin. 4 ay ne kadar kısa geliyor öyle değil mi?
Ben sana hayatımdan bahsedemeyecek kadar korkaktım. Eğer hastalığımın olduğunu öğrenirsen benden uzaklaşırsın sandım. Sanma ki bu sana olan güvensizliğimden kaynaklı. Değildi. Sen o kadar iyi düşüncelisin ki ben yorulmayayım diye beni kendinden uzaklaştırırsın sandım.
Çok bencilim. Senden uzak kalmak istemediğim için, sana anlatmadığım için, seni bu dünyada yalnız bıraktığım için çok bencilim.
Ama ben öleceğim Armin. Ben bunu bilerek yanına geldim senin. Çünkü ben yine de bencillik yapıp seninle geçirmek istedim her anımı.
Seni çok seviyorum Armin. Diğer hayatımda ne olursa olsun seni bulacağım.
Sevgilerle Kagura.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are Blue // Armin Arlert
FanfictionOkyanusun yanında tatlı bir melodi Okyanusun içindeki çocuğu sakinleştirmeyi başaran o güzel ses Sesin sahibine aşık olan okyanus