Yıl 2013 Eylül' ün 2. haftası günlerden pazartesi. Lisedeki ilk günüm Kız Meslek Lisesini tutturmuştum ve biraz heyecanlıyım tabi . Bi yanımda Teyzem diğer yanımda anneannem benim annem babam ayrı o yüzden onlar yoktu yanımda. Sıraya geçtık 9-I ya düşmüşüm 9 lar çok olduğu için A ' dan Z ' ye kadar 9. sınıf vardı nerdeyse :D herkes sırayla sınıf a girdi kimse kimseyle konuşmuyor tabii. Hoca geldi tanışma falan işte bikaç gün geçti tam alıştık ortama herkes kaynaştı 9 ları başka sınıflara yerleştirdiler herkes 3-4 kişi olarak bi sınıfa düştü artık 9-B olmuştum ordakiler daha samimiydi gruplaşma yoktu orda , çok sıcak bi ortamdı baya kaynaştık hatta Kader diye bi arkaşım oldu en sevdiğim arkadaşımdı herseyi onunla yapardık eğlenirdik beraber güler beraber aglardık hatta aynı tabaktan yemek yerdik kardeş gibiydik diyebiliriz taaki o gün gelene kadar .. Benden telefonumu alıp eski sevgilisine mesaj atmak istediğini söyledi ben basıma bişey geleceğini tahmin etmiştim ama hayır demek zor benim için verdim istemeden. Neyse aksam oldu ben evde televizyon seyrediyorum bi numara mesaj attı "slm büsra" diye büsra olmadıgımı söyledim "biliyorum benimle çıkar mısın?" dedi bende ilkkez çıkma teklifi almıştım kabul ettim. Aradan 3 hafta geçti bizimkiler yakaladı başta dedim ya annem babam ayrı bende anneannemlerde kalıyorum onlarda biraz osmanlı kafası oldugu için sevgiliye karşı cıktılar ben konuşmaya devam ettim sonra bi gece dedem ben telefonla konusurken aniden odaya girdi ve telefonu elimden aldı sakladı bisey yapamadim. Günlerce telefonu aradım yalvardım ama vermedi ve bigün ..
Kız kardeşim benden 2 yaş küçük. Evet bigece rüyasında telefonun yerini görmüş çekmecenin altında o kadar düşünsem bulamam. Ertesi sabah dedem camii ye gitti anneannem komsuda bizde orda olabilir mi diye bakalım dedik ve gerçektende ordaydı halada inanamıyorum rüyasında gördüğüne. Alıp arada konuşup tekrar yerine koyuyordum anlamasınlar diye. Aradan aylar geçti olaylar büyüdü ve beni sırf erkeklerle konustugum icin okulun Mayıs ayında beni aldılar ve okul hayatım ogün bitti. Babam Bingöl de yasıyordu beni oraya gönderdiler hergün ağlayıp suçu kendimde arıyordum ama bu hep Kardeşim dediğim arkadaş bildiğim Kader yüzünden oldu evet iste bu yuzden artık onunla konusmuyorum hatta yuzune bile bakmıyorum. Orda babamın yanında bir kaç ay kaldıktan sonra tekrar Ankara ya döndüm ve bu sefer annemle birlikte kalmaya devam ettim orda beni bi aksam okul una yazdırdı annem, her akşam 5 de oraya gidip 3 saat sonra saat 8 de tekrar eve geliyordum . Bilgisayar bölümü okuyordum. Orada yine teklif edenler oldu zaman a bıraktım . Bigun okul için bi kagıt gerekiyodu Demet ve İrem. özellikle irem benim en iyi arkadasımdı ama Kader gibi degil :))
İremle hala görüşüyorum 1 buçuk yıl oldu ama 5 yıllık arkadaşıma bedel..
Neyse iste 3 ümüz okuldan izin alıp çıktık kağıdı almaya o sırada bi numara işte o numara bana mesaj attı hayatımın aşkı. Herkese yazıp bitek ona yazmıyordum alın yazısı işte o benim kaderimmiş demekki . Cevap yazdım bigün konuştuk ertesi gün beni arabasıyla biseyler içmeye götürdü yakışıklı , karizmatik , uzun boylu ve akıllı haa birde onun arabası var :)) Gecenin sonunda beni eve bıraktı akşam mesajlaştık ertesi gün lunapark a gittik :) eve doncekken "aklımdan geçenleri söyleyim mi ?" dedi "evet" dedim ve "benimle çıkar mısın?" diye sordu cevap veremedim sonra yanağımdan öptü sadece baktım sonrası malum çıktık simdi 1 buçuk yıl olacak bikaçgün önce asker gecesi vardı beraber oynadık. Ailesiyle tanıştım gecen ay onun ailesi bize geldi ve 17 Haziran da askere Burdur a gidiyor.bazen kızdım yazdım yüzümü güldürdün yazdım bazen ağlayarak bazen gülmekten kelimeleri birbirine karıştırarak.
Bana yaşattığı her duyguyu sevdim.
Yokluğundan daha güzel hepsi çünkü. Ben sana yazamadıklarımı hep böyle oturdum sayfalara yazdım.
Eğer birgün çekip gidersem kalbim sana emanet. İlk aşkım ilk heyecanım ilk kıyamadığım. çok uzatmayım artık daha anlatsam roman olur ama benim için çok özel. Onu çok seviyorum. bugüne kadar yasadıklarım ona kavusabilmem için aşmam gerek bi yol diyip konuyu bağlayalım ve sözü burda bitirmek istiyorum o şimdi tatlı uykusunda seni seviyorum bebeğim tatlı rüyalar <3