Bir Minsung vakası

15 11 1
                                    

Konuşma şeysini artık farklı yazıcam

Vardıklarında Hyunjin göl kenarına oturduğunda Felix'in yanına oturacağını düşünürken beklemediği bi hareketle kucağına oturmuştu

"F-felix napıyosu-"
"Şşt konuşarak bu anı bozma"

Felix kasten ona işkence etmek ister gibi dudağına kısa ama etkili öpücükler bırakıp çekiliyordu. Felix yavaşça kendini ona sürttü. Saatlerce bunu yapabilirdi ki altında hafif bi şişlik hissetmesiyle durdu. Biliyordu ki ilerlerlerse Felix bunu telafi etmek zorunda kalıcaktı.

"Lixie devam et"
"Y-yapamam"
"Tamam o zaman ben yaparım Lee"

Hyunjin tek bi hareketle Felix'i altına aldı. Felix Hyunjin'in bu sert hareketiyle hafifçe inlemişti. Hyunjin altındakinin güzelliğine tekrar hayran kalarak gömleğinin düğmelirini çözmeye başlamıştı ki...

"Hyunjin telefon çalıyo açmam lazım"
"Film mi çekiyoruz siktiğimin telefonu nasıl şu an çalıyo?!"
"Küfür etme!"
"Tamam... açıcaksan aç şu telefonu"

Felix telefonu açıp konuşmaya başladığında Hyunjin burnundan soluyordu ama altında hissettiği sertlik bi yandan da inlemesine sebep oluyodu. 

                                                                               "Gitmem lazım"                                                                                                                                                                          "neden?"                                                                                          "Han yanlışlıkla Minho'nun bacak arasına tekme atmış... En azından bana yanlışlıkla olduğunu                                                                                              söyledi"                                                                                                                                                                             "Ciddi misin sen"                                                                                      "bir Minsung vakası"

                                                                             

Evet evet yine kısa oldu aklıma fikir gelmiyo fikir size geliyomu bana gelmiyo bak saçmaladım nası bi şey yazam söyleyin ALLAH RIZASI İÇİN

♥︎Just Stay With Me♥︎Hyunlix♥︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin