Yui: Devamını anlat annee.
Flashback
Oda da boş boş oturmaktan sıkıldım. Aptal telefonumuda aldı. Odanın içini incelemeye başladım.
Geldiğim gibi yatağa yattığım için odayı inceleme fırsatım olmadı.
Yatağın hemen karşısında makyaj masası vardı. Tanrım kullandığım makyaj malzemelerine kadar biliyor. Kullandığım tüm ürünler burda var.
Hemen onun yanına kocaman bir kıyafet dolabı var. İçine açıp baktım ve benim tarzıma göre bir sürü kıyafet vardı.
Bu çocuk cidden beni çok iyi tanıyor. Odanın kapısının yanında bir kapı daha vardı. Büyük ihtimalle banyoydu.
Kapıya doğru yöneldim ve baktım. Evet burası banyo. Ayrıca küvetide var. Baji kesinlikle çok zengin. Böyle bir evde yaşadığına göre.
Geri odaya döndüm ve makyaj masasının yanındaki sandalyeyi çekip oturdum. Tam o sırada kapı açıldı.
Chifuyu: Baji aşağıda seni yemeğe bekliyor.
Lexi: Aç değilim.
Chifuyu: Ama Baji öyle emretti.
Lexi: Emirleri umrumda değil. Yemeğe gelmeyeceğimi söyle.
Chifuyu: Peki.
Yazık bu çocuğa. Aptal Baji'nin emirlerine uyuyor.
Yüzüm ruh gibi duruyor belki biraz renklendirebilirim ama Baji'nin aldığı şeyleri kullanmak istemiyorum.
Odamın kapısı tıklatılıp açıldığında o tarafa döndüm. Harika Baji gelmişti(!)
Baji: Neden yemeğe gelmiyorsun?
Lexi: Sanane.
Yanıma doğru geldi ve masada bulunan tarağı alıp saçlarımı taramaya başladı. Sonra ise saçlarımı ördü ve kendi tokasıyla ucunu bağladı.
Baji: Acıktığını biliyorum. Zorlama gel yemek ye.
Lexi: İstemiyorum diyorum neyini anlamıyorsun.
Baji bi anda kolumdan tuttu ve hızlı adımlarla aşağıya indi ve bende onun yüzünden inmiş oldum.
Lexi: Salak mısın? Ne yaptığını zannediyorsun?
Baji: Sinirlenmeme sebep oluyorsun. Otur ve yemeğini ye!!
Sıktığı dişlerinin arasından konuşuyordu. Sinirlerimi iyice bozdu. Baji'nin oturduğu yerin hemen yanındaki sandalyeye oturdum.
Yemeğimle boş boş oynuyordum. Baji ise beni izliyordu.
Lexi: Bakma şöyle.
Baji: Niye?
Lexi: İstemiyorum, rahatsız oluyorum.
Baji: Fazla soğuksun.
Elimi masaya vurdum ve konuşmaya başladım.
Lexi: BENİ KAÇIRDIN VE SOĞUKSUN DİYORSUN. NE YAPMAMI BEKLİYORSUN HA? OTURUP KABULLENMEMİ Mİ?
Ayağa kalktım ve yukarıya çıktım. Baji'nin ördüğü saçımı açtım. Aptal ne cüretle saçıma dokunabiliyor?
Yatağın içine girdim ve uyumaya çalıştım. Yeterince boktan bir hayatım vardı bide bu çıktı. Bir şekilde telefonumu almam lazım.
Tam o sırada kapı açıldı. Burda kapıyı tıktıklatmadan içeriye girme adeti yok mu amk? Hani insan müsait değildir.
Baji: Özür dilerim.
Yüzüne boş boş baktım. Her boku yapsın sonra özür dilesin. Oldu canım.
Baji: Seni zorlamamalıydım. İstediğini yapabili-
Lexi: Gidicem.
Baji: Gitmek dışında istediğini.
Sesli bir şekilde ofladım. Harbiden sıkmaya başladı. Daha öncede çok fazla rehin alındım ama bu manyak her şeyi önceden hazırlamış.
Ona sırtımı döndüm ve yatmaya devam ettim. 'Affettim' dememi beklemiyordu heralde.
Bi anda elleriyle saçımı okşamaya başladı. Ondan uzaklaşmaya çalıştıkça bir yolunu bulup yakın olmaya çalışıyor.
Sesimi çıkarmadım. Ben öylece yatıyordum o ise yanımda oturmuş saçlarımı okşuyor. En son saçımı Ophelia okşamıştı. Ahh özledim onu.
Baji: Yanında yatabilir miyim?
Buna izin vermem. Daha ilk günden neler istiyor.
Lexi: Olmaz.
Baji: Bence olur.
Yanıma yattı ama hâlâ sırtım ona dönük. Yatağın diğer ucuna geçip ondan uzaklaştım. Tekrar dibime sokuldu. Gerçekten çıldırıcam.
Baji: Bu kokuya yıllardır hasret kaldım.
Lexi: Banane?
Baji: Söylesene Lexi. Hiç aşık oldun mu?
Lexi: Aşk mı? Tch, saçmalıktan başka bir şey değil.
Baji: Bana aşık olduğun zaman bu sözleri sana hatırlatıcam.
Lexi: Sana aşık olmayacağım.
Baji: Hemen öyle deme. Belli olmaz.
Lexi: Fazla boş konuştun sanki.
Baji: Öyle mi?
Lexi: Öyle.
Baji'yi biraz geriye doğru ittirdim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Abi aglicam yanlislikla kahkul kestim cok garıp dueuo
Bolum hic icime sinmedi oylesine atıom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı aşık olmak suç mu? ~Yandere Baji
Fanfiction-Sana çok aşığım anlasana. -Sen bana aşık değilsin, Keisuke. Aşk sevdiğini zorlamak değildir.