◾▪ Novus Casus ▪◾
Adél reggel korán kelt, hajnal ötöt mutatott a fali órája. Kicsit nehézkesen ült fel majd kimászott az ágyából. Megpróbált csizma nélkül sétálni, de két lépés után feladta. Felvette csizmáit és szorosan megkötötte. Ezek után szekrénye előtt állva kutatott ruhái közt. Negyed órával később már ajtaja előtt állt. Lenyomva a kilincset kilépett. Lent már mindenki lent volt. Viszont látszódott, hogy nem régen érhettek le ugyan csak akkor szedték ki nagy adag reggelijüket. Ő kávéja készítése után kis tálnyi zabkását készített mellé gyümölcsökkel. Alig ült le, mire az összes fiú köré gyűlt. Rájuk nézett majd fülhallgatóját behelyezve elindította a lejátszási listáját. Hirtelen valaki kivette a fülhallgatóját. Az a valaki Sigér Dávid volt.
-Csak azt szeretnénk, hogy mit csinálunk ma?-Kérdezték akár a kis diákok a tanárnőtől.
-Ha minden normálisan megy akkor az utolsó félórában két csapatot csinálunk és nyomtok egy meccset.-Adott választ miközben felállt.
Miközben felállt arcán átfutott egy fájdalmas grimasz ismét. Ezúttal a fiúk is észre vették, de nem említették meg. Mikor a fiatal nő elhagyta a termet ők egyből összenéztek. Az egyik pincér lány sétált be egy mappával. Körül nézett majd a fiúkhoz sétált.
-Ezt Adélnak küldik.-Adta át Szoboszlainak aki egyből átvette.
-Nem szabadna megnéznünk...-Nézték mind a fekete vékony mappát. Csak nézték amikor cipő sarok kopogást hallottak. Az említett nő lépett be. Dominik kezéből egyből kivette a mappát és a fiúkra nézett.
-A rólatok szóló dolgok.-Vont vállat miután lecsukta.-Kinyomtattam a jelentéseimet.-Nézett vissza a fiúkra majd elindult ki. Ők mind követték.
Míg a válogatott futotta a köröket, Adél a papírokat futotta át. Mindegyiket elkezdte aláírni. Mikor a fiúk aláírta továbbra is írogatta a papírokat. Felnézve kiosztotta a feladatokat. Hibájukat mindig kijavította mikor néha felfigyelt. Az utolsó félórában pedig abba hagyta az írást és szét osztotta a fiúkat. 2:2-vel a végén indultak rendbe szedni magukat. Ebéd után nem sokkal Rossi visszaérkezett és egy megbeszélő teremben folytatták a hétvégén esedékes meccs taktikáját. Magyarország:Portugál , hazaiban. Az egyetlen nő aki a teremben volt, az Adél volt és ő nagyot nyelt a csapat hallatán. Tudták, ha döntetlen akkor lesz visszavágó júniusban. Az utolsó percekben jártak a megbeszélésen amikor Adél gyomra egyre jobban émelygett. Gyors bocsánat kérés után indult ki. Futni nem bírt, de szedte a lábait. Szerncsére néhány méterre volt egy mosdó. Az első fülkét magára zárva adta ki magából ebédjét. Tíz perc múlva már a liftre várt telefonját nyomkodva.
-Üdvözletünk!-Álltak mellé vigyorgó fiúk.
-Igen?-Pillantott oldalra.
-Jól vagy?-Kérdezte Nagyi.
-Jobban.-Küldött halvány mosolyt a fiúk felé. A lift megérkezésekor mind beszálltak. Az első emeleten tartottak a nyolcból amikor Adél telefonja ismét megcsörrent. Elmosolyodott a hívón és füléhez tartotta.-Szia.-Köszönt bele angolul.-Jól vagy Törpe?-Kérdezte elmosolyodva.-Te is jössz? Hát akkor ismét találkozunk.-Hallgatta amit mondanak neki amikor is megállt a lift. Kiszállt és célirányosan ment a szobájába végig beszélgetve.
*******************
ESTÁS LEYENDO
Novus casus
Novela JuvenilEgy fiatal lány érkezik a magyar válogatotthoz, mint másodedző. A nevén kívül viszont semmi mást nem tudnak. Mindenkinek szemet szúr tehetsége, szépsége és esze is. Mindegyik fiú próbál barátkozni vele, de egy játékos nem csak barátkozni tervez vele...