Çantamı hazırlarken aklıma bir anda Efe geldi.
"Kuduz Köpek.." diye tısladım durup dururken.Abim kapıdan başını uzatıp uzaylı görmüş gibi bakmaya başladı. "Manyadın mı?"
"Hı arkadaşın beni ruh hastasına çevirdi. Hem yaşı kaç onun?" Dememle umursamazca omuz silkip odama daldı. (Hey dostum? Orda silkip yazıyor neden sikip diye okuyorsun? İçin fesat..)
"18 senden 2 yaş büyük işte.." dedi ve masamın üzerinden çikolatamı alıp odadan koşarak çıktı.
Arkasından koşarken, "hayvan oğlu hayvan! Tanesi 4 lira lan onun" desemde odasına gidip kapıyı kitledi.
"Götüne sok! Umarım boğazına kaçar ve kapının kilidini açıp benden yardım istemeye çalıştığında kapının kolu çıkar ve ölersin" çemkire çemkire odama girdiğimde çantamı omzuma alıp dış kapıya yöneldim.Sitedeki küçük chılderenlar(çocuklar) yüzünden kulağım sağır oluyordu.
Anahtarı cebime atıp siteden çıktım.
E giderken çöpüde almayı unutmadım.
Bugün kızlarla buluşacaktık, hiç istemesemde sözüm vardı.Huysuz huysuz çöp konteynerine yaklaşıp çöpü atacakken çantam çöpün kenarına takıldı ve çöpün içine düştü.
"Ya hayır! Hayır ya off! Ya sıçacağım böyle işe ya." Neredeyse ağlayarak çantama baktım.Her bokum çantamdaydı ve oda çöp konteynerindeydi.
Elimi uzatıp kenarından tutmaya çalışsamda olmadı. Gelen geçenler bana tuhaf tuhaf bakarken onlara yumruk atma isteğimden üstün geliyordu çantam.
Tam uzanıcakken birinin beni itip sonrada düşmeyeyim diye tutması bir olmuştu.
Arkamı döndüğümde bana sırıtan Efe'yi görmemle kan beynime sıçradı.Hiç cevap vermeden çantamı almaya yeltenmiştim ki birisi çantayı tutup havaya kaldırdı.
"Al.." dedi ve bana uzattı. Neyseki temiz kartonun üstüne düşmüştü. Şükür çeke çeke,aldım elinden çantamı.
"Saol" dediğimde omuz silkti.
"Şu.." evet merakıma yenik düştüğüm dakikalardayız, "Geçen gün bana neden sanki kaşarlık nirvana yapmışım gibi tepki verdin? Neyim battı?" İşkillenerek ve tek kaşımı kaldırarak sormuştum bunu.
Gözlerini devirdikten sonra kaçırdı.
"Ne bileyim, sanki kendin herkesten üstünmüşsün gibi bir havan var. Ayrıca adam sana bakarken gülümser gibi olmuştun" ağzım bir karış ona baktım."Niye herkesi kendimden üstün göreyim? Abim benden daha üstün" dememle önce çatık kaşlarla baktı ardından burnuyla hafifçe güldü.
"Ayrıca adam bana bakarken sinirden güldüm, keyifden değil" Dedim gözlerimi devirerek.
"Kusura bakma şampiyon" dedi alayla.
"Tamam geç kalıyorum çıkarmısın önümden.." desemde bana bakmaya devam etti. Sanki yeni birşey bulmuş gibi bakmayı sürdürdükten sonra, "seni bırakayım mı?" Dedi.
Pekâlâ bu cazip bir teklifti.
"Olur" dediğimde önümden yürümeye başladı.*
"Ya şurdan sola dedim sola! Neyini anlamadın!" Diye çemkirdim. Oda yüzünü buruşturmuş ters yöne gitmeye devam ediyordu."Ya U dönüşü var şurda dönsene?" Dedim sakince.
"Keyfim buraya gitmek istiyor"
"Anlayamadım?" Dedim şaşkınlık ve hayret dolu sesimle.
"Duydun keyfim seninle vakit geçirmek istiyormuş"
*
Halla halla🏃🏻♀️👏🏻💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANI YAŞA
ChickLit"Gözünde hâlâ çocukmuyum?" "Çocuk olsan bile yine severim seni pasaklı"