— "Cum poate să îmi facă una ca asta?! Nu îi permit." Spune Seonghwa în timp ce era la prânz cu secretarul dar și prietenul lui Hongjoong.
HG: Știi... cred că are nevoie de o pauză. Muncește de 5 ani pentru tine.
Yerin era secretara lui Seonghwa de când el a moștenit firma tatălui său. Ea și Seonghwa se știau de când erau la liceu, însă au devenit mai apropiați după ce s-au întâlnit într-o noapte într-un club unde și-au petrecut noaptea împreună.
După 5 ani de muncă, Yerin decide să demisioneze, pentru că spune că nu mai are timp de viața ei.
Ea, Seonghwa și Hongjoong sunt prieteni foarte buni. Nu este zi in care aceștia să rateze să ia prânzul împreună. Însă astăzi...astăzi e tot diferit. Yerin și-a făcut cererea de demisie și i-a aruncat-o pe birou lui Seonghwa pe neașteptate.SH: Secretar Kim, te rog sa o anunți pe secretara Byun că o aștept în biroul meu. Ah...zi-i că e urgent.
HG: Sigur, acum e "Secretara Byun", spune Hongjoong strâmbându-se.
SH: Te-am auzit !Zis și făcut, secretarul Kim o anunță pe Yerin, iar aceasta vine într-un suflet spre biroul lui Seonghwa.
Y: Ai semnat ?
SH: Ești cam grăbită. Oare să fie din cauza a ce s-a întâmplat în trecut?
Spune Seonghwa apropiindu-se de fața micuță a Yerinei.Y: Credeam că nu mai vorbim despre asta.
SH: Pai nu vorbim...doar mă întreb.
Y: Seonghwa, da-te din fata mea sau te distrug.
SH: Oh, acum nu sunt "domnule director", sunt Seonghwa... interesant.Seonghwa se apropie din ce in ce mai mult de Yerin, până când îi pune mana pe talie.
Y: Oprește-te ! O să ne vadă cineva.
SH: Și ce ?! Să vadă toți ce secretară frumoasă am ! Sau ți-e rușine de secretarul Kim ?! Ia spune...hm ?
Y: Secretarul Kim?! De ce vorbești de Hongjoong?
SH: Nu v-ați tras-o in depozit?
Y: Te auzi ce spui ?! Hongjoong e prietenul nostru. Nu as face asta.
SH: Eu am văzut altceva.Ceea ce Seonghwa văzuse era un mic sărut între Yerin și Hongjoong. Pentru că ceea ce nu știa el, e că Yerin își dorea enorm de mult sa plece de la această companie.
Y: Mi-am dedicat viața ție timp de 5 ani. Ce mai vrei?
SH: Pe tine.
Y: Cred că glumești.
SH: Dacă așa te pot face să nu pleci.
Y: Seonghwa, te rog! Am nevoie de o pauză. Vreau sa mă căsătoresc, sa mă așez la casa mea...Seonghwa o privește atent pe Yerin iar acesta încearcă să se apropie de ea, însă este întrerupt de o bătaie în ușă.
HG: Daca ați terminat de vorbit, vă aștept la cafenea sa bem o cafea. Fac cinste.
Seonghwa pleacă din birou nervos, iar Yerin îl privește nedumerită pe Hongjoong.
* Între timp la cafenea *HG: Vrei să spui că nu te lasă să demisionezi ?
Y: Se pare că nu...îl urăsc atât de mult încât...
SH: Încât ce ?
Y: Încât te-as omorî. De ce ești rău ?
SH: Nu sunt rău. Doar știu că nu o să mă descurc fără tine.Hongjoong se uită la Yerin și începe să îl imite pe Seonghwa, stârnind râsul Yerinei.
SH: Apropo...dau o petrecere la firma in seara asta. Vreau sa sărbătorim lansarea noii colecții. De aceea, toți angajații vor pleca mai devreme de la munca azi. Mai puțin...tu.
Y: Yaa...sunt și eu angajată.
SH: Ești, dar ești și asistenta mea. Și vreau să mă ajuți să finalizez ultimile pregătiri.
Y: Aishh...te urăsc.
HG: Aș putea să vă ajut și eu.Seonghwa doar se uita urat la prietenul lui, facandu-i semn că vrea să rămână singur cu Yerin.
SH: Cred că Yerin e de ajuns. Vom termina rapid.
Aceștia se ridică și pleacă.
* La companie *
Y: Uite, știu că ești supărat pe mine. Dar te rog, concediază-mă !
SH: YERIN !!!
Y: Vrei să mă asculți ? Motivul pentru care vreau să îmi dau demisia este pentru că nu mai suport să aud șușotelile colegilor. Toți spun că m-ai angajat pentru că sunt iubita ta.
SH: Iubita mea...?! Hm ? Yerin, nu sunt supărat pe tine. Sunt supărat pe mine pentru că nu pot să te las să pleci...știu că mi-ar fi greu fără tine aici.
Y: Seonghwa, suntem prieteni de atâta timp...mereu o să fiu aici daca ai nevoie de mine. Dar nu pot sa mai lucrez așa.Seonghwa se apropie de Yerin și o sărută ușor. Yerin îi răspunde sărutului. În timp ce se sărutau aceștia merg spre biroul lui Seonghwa unde încep să se dezbrace. Seonghwa îi săruta bland gatul fetei, făcând-o pe aceasta să se excite. Seonghwa coboară cu săruturile pe corpul Yerinei... El își dă pantalonii jos, rămânând acum complet gol. Yerin începe să îi sugă penisul, făcând-ul pe Seonghwa să geme un pic.
Yerin se urcă pe biroul lui Seonghwa iar acesta incepe să intre în ea foarte atent...*Pov Yerin*
" Știu că nu e corect ceea ce fac...nici nu știu dacă simte ceva pentru mine. Poate că ar trebui să îi spun că vreau să plec din cauza că m-am îndrăgostit de el. Ridic privirea spre el în timp ce ne-o tragem în biroul lui, îi admir frumusețea iar apoi îl întreb...
Ce suntem noi ?
Îl văd pe Seonghwa puțin stânjenit de întrebare, însă răspunsul lui vine ca un trăsnet peste mine... "SH: Cum ai spus și tu...suntem prieteni.
"Oare mi-e dat să fiu prietenă toată viața cu cel pe care îl iubesc. Și dacă el nu mă iubește atunci de ce ne-o tragem în acest moment? E posibil să fim prieteni...cu beneficii?! "
Seonghwa termină și respiră din ce in ce mai des. Se uită la Yerin care pare abătută.
SH: S-a întâmplat ceva?
Y: O să mă folosești mereu pentru asta ?
SH: Despre ce vorbești?
Y: Știi... pereții ăștia ascund multe secrete dintre noi doi. Știu de cate ori ne-am tras-o, de cate ori ne-am sarutat chiar și de cate ori te-am cărat de aici când veneai de la petreceri și erai prea beat ca sa mergi acasă.
SH: Unde vrei sa ajungi?
Y: Zic doar... pentru asta vrei sa mă ții aici ?
SH: Crezi că te folosesc ?
Y: Nu știu ce să mai cred...
SH: Yerin, nu te folosesc. Îmi place cum arăți, ai un corp ce mă omoară. Dar știi adevăratul motiv pentru care nu putem fi împreună...Vorbele lui Seonghwa o făcură pe Yerin să se simtă inferioară lui, iar aceasta decide sa nu se arate interesată de el.
Y: Nu vreau sa fim împreună. Știi, eu plac pe altcineva...
SH: Tu?! Placi pe cineva?! Cine e ?
Y: Cam curios...Yerin și Seonghwa se sărută de câteva ori apoi se îmbracă. Pentru că se întunecase afară, Seonghwa o conduce pe Yerin acasă. În mașină aceștia nu vorbesc deloc, însă fac multe schimburi de priviri.
“ Oare pe cine place ?” își spune Seonghwa în gând. “ Oare chiar să îi placă de Hongjoong?”
“ Ce am făcut? Trebuia să îi spun că îmi place de el. Știu că urmează să se căsătorească însă știu că nu o iubește pe ea. " Își spune Yerin.
Cei doi ajung acasă. Yerin coboară din mașină fără să îi spună vreo ceva lui Seonghwa și pleacă grăbită în casă.
Seonghwa pare foarte supărat pentru acest lucru. De când a aflat că Yerin vrea să demisioneze, sentimentele pentru ea au devenit din ce in ce mai mari. El a iubit-o din totdeauna, însă niciodată nu a putut fi a lui cu adevărat. Tatăl său deja i-a găsit o soție, fara sa îl întrebe.Yerin se pregătește de petrecere și pleacă. Se gândea din nou că ceea ce face ea cu Seonghwa nu e deloc ce trebuie, însă sentimentele ei erau adevărate...
CITEȘTI
FRIENDS WITH BENEFITS ~ Seonghwa ~ 🔞
Novela Juvenil" Ridic privirea spre el în timp ce ne-o tragem în biroul lui, îi admir frumusețea iar apoi îl întreb... Ce suntem noi ? " 🔞