Ciel pov
Stateam si asteptam sa imi aduca Sebastian ceaiul dar nu mai venea. Asa ca daca tot nu am ce face m am dus dupa el sa vad pe unde umbla, l am cautat in tot conacul, i am intrebat pe Mey-Rin si Finnian daca l au vazut...
-Tinere Stapan cu parere de rau nu l am vazut pe Sebastian, poate Baldroy l a vazut! ( Finnian)
-Multumesc Finnian o sa ma duc sa il intreb!
Si am plecat la bucatarie, acolo era Baldroy care facea de mancare pentru cina din seara asta!
-Baldroy l ai vazut cumva pe Sebastian?
-O tinere stapan, nu l am vazut dar se poate sa fie pe afara!
-Bine, multumesc oricum!
Si plec din bucatarie ca sa ies afara si sa nu dau nici acolo de el. Intru inapoi in conac si ma duc la o oglinda ca sa imi dau peticul jos si sa incep sa il strig! Daca nici asa nu raspunde, atunci unde o fii!?
Strig cat strig si tot nu raspunde, imi pun peticul la loc si incep din nou cautarile, nu stiu de ce dar simt ceva care nu am mai simtit pana acum...adica nu ca ar fii prima data cand nu imi raspunde dar de data asta este putin cam ciudat...dupa foarte multe cautari care au fost inzadar ca tot nu l am gasit m am dus inapoi la mine in birou, l am chemat pe Tanaka sa mi aduca un ceai calmant, eram mult prea stresat cu cautarea lui Sebastian ca am si uitat ca am foarte multa treaba! Asa ca dupa ce mi a adus ceaiul si a plecat m am apucat de treaba.Sebastian pov
Copilul ala tot striga dupa mine dar eu sunt ocupat cu Claude si Hannah. Cand ma intorc la conac o sa plateasca pentru ca m a tot strigat!
-Sebastian fii atent sau o sa mori! (Claude)
-Stai in puii meii ca am un copil care tot striga dupa mine ca disperatul!!! Zic si ma feresc de sabia lui.
-Sebi daca tot te striga de ce nu pleci la el, oricum stapanul Alois ne a strigat si pe noi! ( Hannah)
-Da ca parca ii asa usor sa plec dintr o lupta asa stransa cu acest demon! Si arat spre Claude care statea in fata mea.
Se retrage si zice
-Pe azi gata ca Tanarul Stapan urla ca disperatul dupa mine, ne vedem maine Sebastian! ( Claude)
Doamne ajuta ca deja numai puteam, o fi el demon dar nu face partea din neamul meu😉
-Bine! Dau sa plec dar o vad pe Hannah cu alerga spre mine
Ma opresc si astept sa vad ce vrea
-Sebastian ti ai uitat sacoul, poftim! Si mi l da
-Multumesc dragut o! Ii fac cu ochiul si o fac cu roseste, of vai doamne fetele astea!
Plec de acolo si ajung la conac era aproape ora cinei si eu m am grabit sa pregatesc totul pentru cina, cand am intrat in bucatarie era o dezordine dar nu aveam timp de curatenie, nu am bagat personalul in seama care ma striga incontinuu, si am pregatit masa. Dupa aceea am plecat spre biroul lui Ciel ca sa il chem la masa, dar cand am intrat am vazut un copil care dormea. Of doamne daca nu as fii facut contractul ala cu el in ziua aia nu mai era acum. Sincer acum regret ca am facut contract cu un copil dar nu am timp de regrete, m am apropriat de el.
-Tinere Stapan, trezirea este ora cinei!
-Hmm? Sebastian? Unde ai fost?? De ce nu ai raspuns cand te am strigat??!
Spune si se ridica in capul oaselor ca sa urle la mine ca nu i am raspuns, of doamne copii astea.
-Imi pare rau bocchan am avut putina treaba...
Hai ca te scoti daca e!
-Niciun imi pare rau! Sebastian numai stii care sunt regulile contractului dintre noi doi!
-Ba da bocchan dar a trebuit sa plec doar pentru cateva ore, oricum azi ati avut program liber deci nu avea cum sa vi se intample ceva!
-Pf bine cum zici tu! Data viitoare anunta ma ca pleci!
-Desigur Stapane! Acum haideti la cina.
Hello dupa aproape doi ani sau un an revin si eu cu o carte noua si mai urmeaza una cu TPN.