Acasa si la planuri

16 2 0
                                    

Dupa o zi obositoare de condus ajungem acasa si vad ca am un mesaj de la Elena in care scria: "Suna-ma repede este ceva urgent. Apropo am auzit ce sa intamplat sper ca sunteti amandoua in regula." acest mesaj ma pus pe ganduri asa ca in momentul in care Lucy a pus cheia in broasca am si apelat-o pe Elena sa vad ce se petrece... Dupa prima avertizare a telefonului ca a sunat mi-a raspuns Elena

convorbire telefonica:

- Hei Pipe...

- Hei Ell. Ce s-a intamplat de pareai asa speriata in mesajul pe care l-ai trimis?

- Am auzit ce s-a intamplat la mama ta si am crezut ca ai patit ceva...

-Stai linistita. Ce zici sa ne vedem in doua ore ca pana atunci ma pun si eu sa ma odihnesc si putem vorbi despre ce sa mai intamplat cat eu nu am fost prezenta...

-Okay. Ne vedem in doua ore atunci...

am auzit sunetul care ma anunta ca, convorbirea telefonica a fost incheiata si ma intorc cu fata catre Lucy si o sarut pasional pe buze dupa care ma duc sa fac un dus sa ma relaxez... nu aud cand se deschide cabina si numai o vad pe Lucy ca intra goala in cabina alaturi de mine, incepe sa ma sarute pe buze dupa care coaboara pe gat iar eu pentru ai face mai mult loc imi dau capul in partea cealalta si ea inainteaza catre sani pe care ii saruta si in timp ce ii saruta isi introduce doua degete si pentru a nu timpa se ridica si ma saruta astfel in cat fiecare sunet scos pe gura mea ajunge direct in gura ei... isi scoate degetele din mine si se intinde sa ia buretele sa ma spele pe spate si orice paryicica din corpul meu... Am iesit din dus si mi-am infasurat corpul cu un prosop si m-am dus in dormitor sa imi iau o pereche de pantaloni de trening si un tricou ca dupa ce pleaca Piper sa pot pleca la alergat...

A ajuns si Lucy la mine si am inceput sa vorbim....:

-Elena?

-Da!

-Trebuie sa ne pune pe lucru cat mai curand ca daca nu te vor lua toti in ras ca nu te intereseaza si alte prostii de ale lor....

-Atunci hai sa o facem ca nu avem ce pierde....

in timp ce Lucy dormea liniștită innpatul meu, împreună cu Piper am început sa ne punem la cale marea ascensiune.....toate aceste lucruri au durat 6 ore si eram moarta de oboseala așa ca m-am pus in pat lângă Lucy si am adormit......

5 ore mai de vreme

Nu știam ce sa mai zic... nu mai gasdeam un mod de ca capta atenția mai multor clanuri mai mici de mafioți pentru a ne întări puterea si prestigiul. Câțiva dintre aceștia au venit in seara asta sa ma vadă si sa vadă cum gândesc , sa vadă daca ma potrivesc pe acest post.

Toți cei ce au fost azi aici au fost plăcut impresionați si mi-au dat jurământul de sange ca ma vor susține si apăra daca este nevoie, aceasta întâlnire a durat aproximativ 4 ore au fost 6 invitați care au stat cu urechile ciulite la ce aveam de spus.

După ce a plecat toată lumea a plecat am mai stat cu Piper inca jumătate de ora si am planificat o gala in care sa invitam toată elita mafioților dar si pe cei care nu sunt atat de importanți, deoarece am nevoie de cat mai multi suporteri.

În prezent:

stau întinsă in pat si simt cum ma prinde încet somnul si cad in tărâmul viselor.....

Ma trezresc de dimineața si observ ca Lucy nu este lângă mine si stiu exact ca m-am culcat lângă ea si in plus ca azi tre sa !mergem după rochii pentru gala......

scuzați întârzierea dar am fost umpic in pana de idei acum a revenit inspirația....

Elena si PiperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum