Hersey cok guzeldi muhtesemdi hatta. Bir arkadasim vardi benim adi selen. Arkadasim dedigime bakma kardesim gibiydi o benim. Bir zamanlar yani biz cok kucukken yeni dogmusken surekli birbirimizin suratina bakioduk biz bebekken ama.simdi siz soruyosunuzdur bebekken nasil hatirlion olaylari ?? Die ... Ben pnunla ilgili hicbiseyi unutmadm unutmicam.3 yasindaydim. Boyle daglara dogru gidioruz. Yanimda kardesim(arkadasim). Kosuyoruz sadece hicbi yere bakmadam dumduz . Etrafimizda gulucuk seslerimizle beraber.. Dogum gunummus meger benim. Bilmiodum. Saclarimi annem iki tane guguli kuyruk yapmisti.bir tane kirmizi hirkam ve altimda kot etegim vardi. O kadar mutluydumki dogum gunum icin degil ama yanimda dostum oldugu icin.dogustan dosttuk biz onunla. 2-3 senelik arkadasliklara benzemez.benzemezdi.!! Oturduk ve bana suprizi acikladilar hep beraber DEDEM BABANEM ANNEM BABAM yengelerim amcalarim.. Kuzenlerim hepsi bagirdilar '''İYİKi DOGDUn SEVAl !!!!! ''' die. Hepsini optum pastami kestim. Kosup oynamaya karnimiz agridigi halde kah kah gulmek en iyi suprizdi benim icin. Ve yine 7 yasindayim ayni olaydan tekrqr bahsediorum. Dogum gunumde onuda cagirdim elinde bir kutu vardi posetin icinde. Ne almisti bana acaba ?? Cok heyecanliydim onun hediyesini acmak icin . Bana kolye bilezik almisti ama siradan bisi deil. Cok tuhafti. Boynundada vardi aynisi. İkimiz ayni seylerimiz olmasini severdik. İlkolulda defterlerimiz cantalarimiz hep ayniydi. Tesaduftu hemde zevklerimkz dusuncelerimiz duygularimiz ayniydi hep. Bu yuzden bizi kislananlarda cok oldu ufacik tartistik mi firsati kacirmayanlar oldu sirekli beni ona onu bana tesvik edenler. Biz kimseye uymadik kendi dostlugumuzun gucuyle ayakta kaldik. Ve simdilik basardik. İlerleyen zamanlarda bisi olmiyacak diyemezdim.bizi ayirmaya calisanlar kim peki sizce?? Yine kuzenlerim 2 yilan. Aramiza hel fitne sokanlar. Onlara karsi neden boyle dusunuorum? Obürune neden?? Hcbir fark yok sadece iclerinde kiskancliktan fesat birikmis. Tek fark bu !!