Üff medya🫦
Flashback
Uyandığımda yanımda yatan ve beni izleyen bir Baji gördüm. Sümük gibi gitmiyor amk.
Direkt yataktan kalktım ve banyoya geçip yüzümü yıkadım. Kaç saattir uyuyordum ben?
Baji: Günaydın.
Onu takmadan ordan geçtim.
Baji: Kahvaltıda ne istersin. Söyle hemen yaptırayım.
Lexi: Aç değilim.
Baji: Dün de yemedin inat etme.
Lexi: İstemiyorum.
Baji: Lütfen.
Kibar olabiliyormuş vay be. Hâlâ bir cevap bekliyormuş gibi bana bakıyor. Aslında acıkmıştım da.
Lexi: Tamam.
Baji önden ben arkasından aşağıya indik. Hizmetlilere bir şeyler söyledi ve salona geçtik.
Koltukta boş boş oturuyordum o ise beni izliyor.
Baji: Özel olarak yaptırmamı istediğin bir şey var mı?
Kafamı hayır anlamında salladım. Kısa süre içinde hizmetliler kahvaltıyı hazırladı bizde masaya geçtik.
İkimizde konuşmadan kahvaltımızı yaptık. Sonra ben tekrar odama çıktım.
...
Chifuyu: Baji dışarıya çıktı. Biraz işi varmış. Seninle ben kalacağım. Lütfen zorluk çıkartma.
Chifuyu iyi birine benziyor. Eğer kaçarsam büyük ihtimalle Baji ona bir şey yapacak. Bu yüzden şimdilik sakin kalmalıyım.
Lexi: Tamam.
Chifuyu tam odadan çıkıyordu ki onu durdurdum.
Lexi: Senden bi konuda yardım isteyebilir miyim?
Chifuyu: Yapabileceğim bir şeyse neden olmasın.
Lexi: Telefonumu verir misin? Ophelia'yla konuşmam gerek beni çok merak etmiştir.
Chifuyu: Baji'nin kesin emri var. Telefonu veremem. Ayrıca Ophelia sizi arkadaşlarınızla birlikte yurt dışında diye biliyor.
Lexi: Sen ciddi misin?
Chifuyu anlamsız bakışlarla bana bakıyordu bende sinirden saçlarımla oynuyordum.
Chifuyu: Başka istediğin bir şey var mı?
Lexi: Yok ama çok sıkılıyorum. Bu evde yapılacak hiç bir şey yok mu?
Chifuyu: Sen seviyorsun diye Baji iskambil kartları almıştı.
Lexi: Harika kaç el oynarız?
...
Chifuyu: İnanamıyorum Lexi. Kaç el oldu oynuyoruz bir türlü seni yenemedim.
Lexi: Bunu parasına oynasaydık şimdiye milyoner olmuştum.
Chifuyu: Bi ara Baji'yle de oyna. Onu yenmek imkansız.
Lexi: Tch, sen öyle san.
Biz bir el daha oynarken Baji geldi. Chifuyu hemen kalkıp yanına gitti. Bende oturup onları izledim.
Chifuyu, Baji'nin kulağına bir şeyler söyledi. Sonra ikiside yanıma geldi.
Baji: İskambil ha?
Lexi: Konuşmada kartları say.
Baji'yle oynamaya başladık. Cidden zorlayıcı bir rakip.
Şuan açık ara farkla önde. Siktir ya. Şans bu sefer yüzüme gülsün.
Sinek attı, cidden mi? Bu el bende. Son iki kartım kaldı. Biri karo diğeri ise vale. Valeyi ortaya attım ve kartların hepsini aldım.
Onu geçtim sanırım. Kartları saydık ve benim puanım daha fazla çıktı. Kazandım.
Lexi: Zor bi eldi.
Baji: Her şey şans.
Lexi: Şans ve strateji.
Alaylı bir gülümsemeyle masadan kalktım ve yukarıya çıktım. Çok geçmeden Baji odama girdi.
Baji: Yaptığın hileyi anlatıcak mısın?
Lexi: Rakibini dikkatli izlemen gerek Keisuke.
Dikkatli izlemek önemli tabii. Ona Chifuyu'nun kart çaldığını söylemiyeceğim.
Baji: İlk defa kaybettim. Hem de ilk turda.
Lexi: Demek ki kendine çok güvenmeyecekmişsin.
Baji: Öyle mi?
Lexi: Öyle.
Dolabın kapağını açtım ve rahat edebileceğim oversize bir t-shirt ve şort aldım.
Lexi: Çıkasana!
Baji: Kalsamda ol-
Baji sözünü tamamlayamadan onu itekleyerek odadan çıkardım. Salak ya. Bir de oda da kalmayı düşünüyor.
Seçtiğim kıyafetleri üzerime geçirdim ve kitaplıkta bulunan kitaplardan bir tanesini aldım.
" Hamlet " William Shakespeare'nin en sevdiğim kitaplarından biri. Hamlet'in kötü sonla biten aşkı.
Yatağa geçtim ve kitabı okumaya başladım. Ne kadar yazık. Babası öldükten sonra annesi Hamlet'in amcası ile evleniyor ve kraliyetin başına geçiyor.
Babasının ölümüne dayanamayan, nehirde boğulup ölen Ophelia; hikayenin sonunda zehirli kılıçtan dolayı ölen Hamlet. Ne kadar harika bir hikaye.
Tanrım keşke Ophelia gibi düzgünce sevilsem. Kitabı okumaya devam ettim.
Kitapla ilgili fena spoiler verdim sorry
...
Baji: Kitabı tahminen ne zaman bırakırsın?
Kitabı okumaya öyle bir dalmışım ki Baji'nin geldiğini bile fark etmedim.
Lexi: Ne kadar süredir burdasın?
Baji: Yaklaşık yarım saat.
Yarım saat boyunca nasıl farketmedim amk.
Baji: Bu kitabı çok sevdiğini biliyordum.
Lexi: (sessizce) Neyi bilmiyorsun ki amk?
Baji: Bir şey mi dedin?
Lexi: Hayır. Çıkar mısın? Rahatça kitabımı okuyacağım.
Baji: Ben varken de gayet rahattın.
Tanrım bu çocuk beni delirticek. Baji hiç yokmuş gibi davranıp kitabı okumaya devam etttim o ise sadece beni izledi.
Bolumu yazarken arkada kupa kızı ve sinek valesi çalıyordu ordan bi ilham geldi
Bu arada hamlet kitabını okuyun okutun amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı aşık olmak suç mu? ~Yandere Baji
Fanfic-Sana çok aşığım anlasana. -Sen bana aşık değilsin, Keisuke. Aşk sevdiğini zorlamak değildir.