Sednu si na židli. Na stehne ucitim nějaké tlačeni, jako by od nějaké destičky. Co?! Ta ženská mi nesebrala mobil?
SUPER!!! Menší problém... mám svázané ruce, nemůžu volat. Musí tu být něco ostrého o co by se ta kobercova lepicí páska dala preriznout. Jako by mi to vše chtěla usnadnit: nechá mi mobil, sváže mě jen lepicí páskou a rozváže mi oči...
* * *
Chvíli jsem hledala. U topení jsem našla zásuvku, u ní bylo kovové utesneni. Zkusím to; snad to není pod proudem.
Ne, není. Rozrizla jsem ten pitomej kus lepicí pásky a hned sáhla po mobilu. Není vybitej!! To je snad zázrak! Už vytacim Elizino číslo, ale v tom mi to napíše... ,,Volanému číslu se nemůžeme dovolat, nemáte signál." To snad není pravda!
* * *
Už jsem tu zamčena týden, aspoň myslím. Jídlo a pití mi ta kráva podstrkuje jen otvorem ve zdi velkým asi 4×20cm a vždycky ho zamce. Tama nezdrhnu. Dveře jsou kovový a klíč má jen ona. Někdy ji odposlouchavam, ale to to jen zhoršuje. Mám strach. Hroznej strach.
-----------------POHLED JULIE---------
Liz sice dnes přišla do školy, ale pořád brečí. Šimon se po ní furt soucitne kouká, ale snad by se nesverila zrovna tomu hajzlovi... Nebo jo? Zeptala jsem se Lucy, jestli o tom něco neví.,,Nevím co ji je, ale neustále říká něco jako Kája a únos. Já ale žádnou Kaju neznám a ze by tady někdo někoho unasel se mi nezdá." odpověděla. Po jejím názoru je mi ale ještě hůř.
-----------------POHLED ELIZ----------
Ach jo. Už jsou to dva týdny. Budu se muset věnovat něčemu jinymu, jinak se z toho zblaznim. Anebo ne! Já ji půjdu hledat. ,,Juli?"opatrně se snažím asi po dvou týdnech zahájit konverzaci s Julcou. ,,No konečně, paní ubrečená s námi zas po sto letech promluvila!!" Řekla naoko uraženě, ale bylo vidět, že má radost.
,,Poví nám, co s ni tak dlouho bylo??"
,,Do... dobře... " vzlykam.,,Unesli... mi sestru!!!" zoufale zakricim a opět se rozbrecim. To už ale máme společnost. Šimon to nakonec musel opakovat asi polovině třídy. Je mi trochu líp, když mě utvrdili v tom, že mi ji pomuzou najít.
ČTEŠ
Eliz Jackson- Proč zrovna já??
AventureEliz je obyčejná třináctiletá dívka pocházející z USA. Ovšem po přestěhování do ČR si pro ní osud nenachystal moc milé překvapení. Jediné, za co mu může děkovat je to, že jí do cesty přihodil Šimona Vojtu. Co se jim přihodí? Co spolu zazijí? Čtěte...