Giriş-Veda

5 2 0
                                    

"Bolca yazım yanlışı ve noktalama hatasıyla karşılaşabilirsiniz kusura bakmayın."
İyi okumalar...

Kalan son valizi de aşağıya indirip soluklanmaya başladım. Babamın işi sebebiyle doğduğum ve bütün anılarımı geçirdiğim şehiri bırakıp gidiyordum. Oldukça dalgın ve bir o kadar da üzgündüm. En kötüsü de dostlarımdan ayrılıyor oluşumdu. Hiçbirine söyleyemedim. Çünkü bu vedaya yüreğim dayanır mı bilmiyorum. Kapıdan babamın sesi duyuldu.
Cihan 'Bütün eşyaları yerleştirdim çıkabiliriz.'
Annemle birlikte evden çıkıp arabaya doğru yürüdük. Dönüp son kez baktım evimize. Büyük bir acıyla yandı canım. Ardından mahalleye daldı gözlerim. Usulca ağlayıp derin bir iç çektim. Ardından zor da olsa arabaya bindim. Yaklaşık yarım saat sonra havaalanına varmıştık. İçeride bütün kontrollerden geçip uçak pistine doğru yürüyecekken birileri arkamdan ismimi haykırdı. Olduğum yerde donup kaldım. Gelenler kardeşlerimdi. Büyük ihtimalle veda etmeden gittiğimi duyunca beni öldürmek için gelmişlerdi. 4 bir yandan sarıldı etrafım. En nefret ettiğim andı vedalar. Veda diyorum çünkü resmen dünyanın diğer ucuna gidiyorduk. Usulca döndüm arkama. Birden hepimiz ağlamaya başladık. Ardından kocaman sarıldım kardeşlerime. Hayatım da canım ilk defa bu kadar yanıyordu. Ayrıldıktan sonra teker teker öptüm hepsini. Ağzımdan tek bir cümle döküldü.
Işıl 'Elvada kızlar hakkınızı helal edin.'
Arkamı dönüp koşar adımlarla girdim. Uçağa. Koltuk numaramı bulup oturdum. Pencereden bakınca kızları gördüm. Hepsi dağılmış duruyorlardı. Göz göze gelince gülümsedim ve el salladım. Uçak haraket etmeye başlayınca kızlara son kez baktım. Ve arkalarında birini gördüm. İlk aşkım. Daha çok ağladım. Gülümseyip el salladı. Ve daha sonrasında uçak kalkışa geçti. Gökyüzüne bakıp konuştum.
'Hoşçakal İzmir.' Bu anı güzel bir dizisinin kötü sonlu finali gibi düşündüm. Fakat bilmediğim bir şey vardı.
Daha her şey yeni başlıyordu...

Merhaba okurlarım. İlk hikayeme hoşgeldiniz. Daha önce birçok kez yazdım. Fakat paylaşmayı düşünmedim. Şuan aklımda çok güzel bir kurgu var siz de okuyun istedim. Umarım beğenirsiniz. Giriş olduğu için kısa bir bölüm oldu diğer bölümler normal uzunlukta gelecek. Şimdilik benden bu kadar. Görüşmek dileğiyle...
Lütfen bolca yorum yapıp bölümü beğenelim.
Desteğinize çok ihtiyacım var...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni Başlangıç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin