Erkan ın bana ters ters bakışlarından sonra kulüpten dışarı çıktık. Erkan yürümek istediğini söyleyedi. Bende arabaya binip eve geçicektim fakat sigaramın bittiğini fark ettim. İlerde küçük bir bakkal vardı. Arabadan indim ve bakkala dogru yoneldim. Araba bakkalın kapısının önünde olduğu için kitlemedim. Sigaramı aldım ve arabama bindim. Kapıyı kapatınca arkamdan bir elin ağzımı tuttugunu fark ettim. Arkamı döndüğümde iki tane genç cocugun arabamin arka koltuğunda oturduğunu gördüm. Bir tanesi ağzımı tutarken digeri ön koltuga gecti ve elindeki bıçağı gösterip arabayı sürmemi söyledi. Arabanın torpido gözünde bulunan kuru sıkı tabanca ile falçatayı almak çok istedim ama hiçbir eylem gerceklestirmedim. Çünkü ilk defa korktum. Arabayı sadece sürüyordum boş boş. Nereye sürdüğüm belli deil. Dümdüz.. Yanımda oturan cocuk plajların bitişindeki boş arazideki 2 sene önce cıkan bir yangından dolayı harap olmus tek katlı küçük kulübeye dogru gitmemi söyledi. Ben şimdi ne yapacaktım. Oraya gidince ne olacağını cok iyi biliyordum. Ne kadar güçlü olursam olayım karsımdaki iki genc de hiç gücsüz durmuyorlardı. Bir atak yapıp torpidodan o kuru sıkıyı almalıydım yoksa benim için hiç iyi olmayacaktı. Ama yapamazdım yanımdaki cocuk bana izin vermezdi. Sürüyodum sadece ne yapıcağımı bilmeden kendimi iğrenç bir sona götürüyordum.
Boynumda hissettiğim nefes ve opücüklerle kendime geldim. Korktum baya korktum hemde. Yanımda oturan genc cocuk da bana yaklaşmaya başlamıştı ne yapacaktım. Tam o arada telefonum çaldı. Cebimden çıkardıkları telefonda Erkan arıyordu. Camı acıp telefonu fırlatıp attılar. Kesin bunlar bana bir sey yapacaktı. Telefondan falan sinyal gitsin istemiyorlardı heralde fakat unuttukları bir sey vardı oda benim arabamdaki ses kayıt cihazıydı. Ne yazık ki ben sadece bunu kendi bilgisayarıma yönlendirmiştim.
İstedikleri yere gelmiştik. Ben gerçekten gerizekalıydım. İkiside kolumdan tutup beni içeri soktular zorla. Sonra beni bi odaya tıkıp kitlediler. Ben 1-2 saat o odada kaldım. Duyduğuma göre isimleri Faruk la Hakan mış. Pencereden onları izliyordum. Benim arabama binip uzaklaştılar. Ne yani burada beni bi başıma mı burakacaklardı. Gerçi onlarla olmaktan daha iyiydi. Odayı incelerken küçük denemez büyükte denemez orta boyutlarda bir bıçak buldum. Kurumuş kan vardı üzerinde. Burası hiç tekin bir yere benzemiyordu. Arabamı çalacaklarını bilseydim ben onlara verirdim yani beni kaçırıp böyle bi yere koymasınlar diye. Tabi bunu deil bi baska. Araba sesi duydugumda pencereden baktım. Gelen benim arabamdı. Kapıları açıldı ve 5 kisi dısarı çıktı. 3 kişi getirmişler. Peki neden?
Ellerinde siyah içinde içki olduğunu düşündüğüm posetler vardı. Buraya doğru geliyolardı. Kapıyı açtılar ve bi tanesi de geldi benim kapımı actı içeri girdi. Baya korktum. Bana doğru geldi ve beni opmeye çalıştı. Korktum... Ellerimle onu itmeye çalıştım. Ama olmadı. Çok güçlüydü piç. Beni opmeyi buraktı ve kapıya dogru yürüdü. Arkasını dönüp "Bu gece çok eylenicez. Buradaki herkes senin için burada. Kıymetini bil" dedi ve gitti.