1.bölüm

588 6 1
                                    

Ben onu ilk gorunce cok güzel  kadin demiştim ben onla ilk filimde gordum oda küçük ağa filiminde sinem rolü oynıyan kadin  hareketleri çok hoşuma gidiyodu Birce AKALAY  hagi filimde  oynadığıni biliyorum ama hic izlemedim. Adları "kader, asi , senin uğruna , kış masalı , alayına isyan , son ders,  nefes , yer gök aşk , ben onu çok sevdim " bu  dizilerde ve filimlerde  oynamistir ama henüz ben daha izlemedim. İzlemekte istiyorum evet şimdi size birce akalayin hayatini anlatcam

Pera Güzel Sanatlar Lisesi Tiyatro bölümünde lise eğitimini tamamladı (2003). Aynı yıl girdiği İstanbul Üniversitesi Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji Bölümündeki eğitimini tamamlamadı fakat Haliç Üniversitesi Konservatuar Tiyatro Bölümünden mezun oldu.

2004 Türkiye Güzelik yarışmasında üçüncü olduktan sonra Avrupa Güzelik yarışması'da Türkiye'yi temsil etti ve yarı finale çıktı. 2004-2007 yılları arasında Star TV ve TV8'de spor spikerliğinin yanı sıra Şampiyonlar Ligi Özel ve 8.Etap gibi programları da hazırlayıp sunmuştur. 2007 yapımı olan Kader ve yine 2007 yapımı Senin Uğruna dizisinde başkarakterleri canlandırmıştır. Aynı zamanda 2008Asi adlı TV dizisine konuk oyuncu olarak bir süreliğine katılmıştır.Bunların yanı sıra oyuncu 2008'de vizyona giren Son Ders ve 2009 Ekim aynında vizyona giren Nefes filmlerinde rol almıştır.... Doğum 19Haziran  1984 30 yaşında şehir İstanbul Türkiye Birce AKALAY'ın boyu 1,73  eski eşi murat ünalmış şimdiki eşi  Sarp LEVENDOĞLU  Birce'nin annesi Yasemin AKALAY  Babasi Sercan AKALAY. Ünlü oyuncular Birce Akalay ve Sarp Levendoğlu, dizi setinde başlayan aşklarını nikah masasına taşıdı ama...

Yönetmen Mustafa Altıoklar'ın yeğeni olarak tanınan Sarp Levendoğlu ile Birce Akalay, Cuma akşamı Kuruçeşme Su Ada'da gerçekleşen düğünle evlendiler. İkilinin nikahını damat Leventoğlu'nun uzaktan akrabası olan Beşiktaş Belediye Başkanı Murat Hazinedar kıydı. Çiftin düğününe ünlüler akın etti.

İstanbul'un en lüks mekanlarından olan biri olan Su Ada'da gerçekleşen düğün için Sarp Leventoğlu'nun parasının masraflara yetmediği konuşulurken, Leventoğlu nikah saati yaklaştıkça anlaşmış olduğu bir saat firmasının ürünlerini değiştirerek koluna taktı ve bu fotoları Instagram hesabından paylaştı. Yine birce'den evlilik sinyali -Yolculuğum küçük yaşta tanıştığım bale ile başladı. 13 sene bale eğitimi aldım ama dizimden sakatlanınca bıraktım. Pera Güzel Sanatlar Lisesi'ne çevirdik rotayı, orada tiyatro okudum. Ardından İstanbul Üniversitesi Tiyatro Eleştirmenliği ve Dramaturji bölümüne girdim. Daha sonra konservatuvar okumak istedim. Haliç Üniversitesi Konservatuvarı Tiyatro Bölümü'nden mezun oldum.

-Daha fazla tercih edilmek için göz önünde olmam gerektiğini öğütleyenler de var. Ama benim kafam pek öyle çalışmıyor.

-Türkiye'de oyuncular, kariyer anlamında çok kaygan bir zeminde duruyor. Mesleğimizin yanı sıra iyi girişimlerde bulunup birikim yapmamız gerekiyor.

-Hayatta her şey bir deneyim. Yaşla ilgili hiç telaşlarım yok, kaderciyim biraz...

-Evlilik çok önemli bir toprak hayatta. Empati, sabır, saygı, sevgi, merhamet, sadakat gibi olmazsa olmazları var. Aile olabileceğimize inandığım bir ruhla hayatımı yeniden birleştirmek isteyebilirim. Hep doğum gününün doğan kişiye değil, annesine ait olduğunu düşünmüşümdür. Anneler çocuklarının doğum günlerinde onlardan daha mutludur. Ben de bu duyguyu tüm kalbimle yaşamak istiyorum.

Birce Akalay 'Yer Gök Aşk' dizisinde birlikte rol aldığı Murat Ünalmış ile nikah masasına oturmuş ancak evlilik uzun sürmemişti... hemenn ayrildilar simdiki eşi Sarp LEVENDOĞLU . Birce  AKALAY gelinliğini paylasti  . Küçük Ağa' dizisinde tanışıp nişanlanan oyuncu Sarp Levendoğlu ile Birce Akalay, Ağustos ayındaki düğünleri için hazırlıklara başladı. Hürriyet'in haberine göre, gelinliğinin detayını Instagram hesabında paylaşan Akalay, fotoğrafın altına "Bu heyecan denizin üstünde el ele yürüme heyecanı. Kalbimde sürüyle güvercinler. Şükürler olsun" yazdı. Nişan sonrasi ilk tartişma
nişanlanan Birce Akalay ve Sarp Levendoğlu, önceki gün Nişantaşı'ndaydı. Araçlarının içinde tartıştıkları görülen ikili, görüntülendiklerini fark edince sessizliğe büründü. Akalay, o sırada nişanlısını "Gülümse, bizi çekiyorlar" diye uyardı. Daha sonra araçtan inen ikili, bu kez de peşlerine takılan bir sokak satıcısı yüzünden sıkıntılı anlar yaşadı. Birce AKALAY'a
Hakaret küfür yağdi  Cumhurbaşkanı seçimlerini Nietzsche'nin bir sözüyle eleştiren oyuncu Birce Akalay, hakaret ve küfürlere maruz kaldı.

Akalay'ın, Alman filozof ve şair Friedrich Nietzsche'nin “Cahil bir toplum, özgür bırakılıp kendine seçim hakkı verilse dahi, hiçbir zaman özgür bir seçim yapamaz” sözünü paylaşması, sosyal medyayı karıştırdı.

Hakaretler ve küfürler karşısında kendisini savunan güzel yıldız, “Ve maalesef görüyorum ki bu zamana kadar yazıp çizdiklerimden asla beni tanımamışsınız. Kimseyi ötekileştirmek gibi bir niyetim yok. Asla yapamam. Kalbimden gönlümden geçmez. Yanlış anlaşılmak istemem. Anlatmaya çalıştığım samimiyetine inanmadığım zihniyetlerin karanlığıdır" dedi. Birce AKALAY 'ın saç rengi ombre koyu kumral

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİRCE AKALAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin