*"Hayır abi, senin o gerizekalı arkadaşın geldi beni biryere götürdü sonra da.." dememe kalmadan kahkaha atmaya başladı.
"Kızım Efe'nin sevgilisi var n'apsın seni" diyince duraksadım.
Lan bu herif beni zorla hayvan barınağına götürüp al yeni evin dememişmiydi? Sevgili ne alaka şimdi..
"Ya bak ama.."
"Tamam Naz tamam canım hatta seni uzaylılarda kaçırdı değilmi?" Dediğinde derin bir nefes alıp odama girdim.
Akşama kadar odamda oyalandıktan sonra Efe'nin neden bu kadar mal olduğunu sorguladım.
Salona geçip film izleyecektim ki salonun kapısından girdiğim an gri hırkasını çıkaran Efe'yi görmemle ağzım yere deydi.
"E ama yuh artık!" Dedim cırlayarak.
Yanıma gelip yanağımdan makas aldı.
"N'aber fıstık" N'aber fıstık mı?"İyidir su aygırı sen?" Dememle yüzünü ekşitti. Ve suratını gösterdi.
"Şu tipe su aygırı diyen ilk kız çıtırsın""Erkek çıtırdamı var?"
"Yok geneli kız değil kadın" 'hadi canım' bakışları attım.
"Ne konuşuyorsunuz" dedi abim sırıtarak elindeki bira poşetiyle."Cidden abi?" Desemde omuz silkti. (Gencolar 2 oldu, Silkip yazıyor orda)
"İlerde sevgilinle içerken görürüm seni" dediğinde gözüm istemsizce Efe'ye kaydı. Aynı anda onunda bana baktığını fark edince yanaklarım ısındı.
Gözlerimi kaçırıp koltuğa oturdum.
"Söylüyorum ben film izlicem sizi bilmem ne halt yiyorsanız yiyin" dedim ve elime kumandayı aldım. İkili küçük gri koltuğumuzda yayılacakken Efe'nin yanıma oturmasıyla doğruldum."Ya git şuraya otur koltuk mu kalmadı?" Bana tuhaf bir bakış atıp olduğu yerde yayıldı.
Abime tam birşey diyecekken, telefona aşk dolu bakışlar attığını fark ettim. Bir anda içim burkuldu. Mutsuz mutsuz bakıyordu telefona.
"Abi?" Dedim sessizce, bana kısa bir bakış atıp telefona geri döndü ve birasından bir yudum aldı.
Tam birşey daha diyecekken Efe kulağıma yaklaştı, "abin biraz aşk acısı çekiyor.. ablam sağolsun" dedi huzursuzca.
Gözlerim irice ona baktım hâlâ kulağımın dibindeydi, "abim ablana mı aşık?" Dedim sessizce. Tam birşey diyecekti ki abim atladı, "ne fısıldaşıyorsunuz siz?" Dedi huysuzca, ama sonra geri telefona döndü.
"Nasıl haberim olmaz benim bundan?" Dedim yere bakarken sessizce. Demek aşk acısı çekiyordu boz ayım be..
"Ablam başkasıyla sevgili ve sevgilisi onu aldatıyor o bunun farkında olmasına rağmen onunla sevgili.." dedi fısıldar bir sesle sonra aklına birşey gelmiş gibi biraz daha eğildi bana.
Ya daha nereye eğiliyorsun zaten dibimdesin.
Beni burda sıkıştırıyorsun. "Ama bence biz onları yapabiliriz..""Biz mi?" Diyip abime baktım. Cidden mutsuz görünüyordu ve ben bunu fark edemeyecek kadar aptaldım.
"Evet, bir planım var ama yardımcı olursan daha kolay olur" dedi ve saçlarını hafifçe karıştırıp tekrar bana doğru eğildi. Gözleri dudaklarımdan çıkacak kelimeyi bekler gibi dudaklarımda oyalanıyordu. Biraz düşünüp karar verdim.
"Tamam, abim için yaparım.. ama ya ablan istemezse?" Dediğimde pişkince sırıttı.
"Ablam Mirza'yı tanımıyor. Tanısa ister diye düşünüyorum.." dedi düşünürcesine. Bu hali komiğime gidince kıkırdadım o benim kıkırdamama gülünce abim çatık kaşlarla bize baktı.
"Terlik geliyor.." diyince seslice güldük ikimizde.
Televizyona bir bakış atıp tekrar Efe'ye döndüm. O ise televizyona bakarken çarpık bir gülüş attı.
Aptalsın.
Efe.
Ama.
Çoook.
Yakışıklı.
Olmanda.
Sinir bozucu!***
🥺🧚♀️💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANI YAŞA
ChickLit"Gözünde hâlâ çocukmuyum?" "Çocuk olsan bile yine severim seni pasaklı"