◾▪Hatodik Rész▪◾

544 18 4
                                    

!!Képeket tartalmaz a rész!!

◾▪ Novus Casus ▪◾



     Tudta, hogy a fiúk azok. Nagy levegőt vett és az ajtóhoz sétált. Ajtót nyitva igaza lett. Beengedte a fiúkat akik egyből leültek az ágya köré. Székeket, foteleket közelebb tolták Adél pedig bőröndjéből egy albumot vett elő és azzal ült le az ágyára. 

-Kezdem az elején..-A fiúk bólintottak.-Mindent tudni szeretnétek?

-Igen.-Mondták egyszerre.

-Hát akkor. A teljes nevem Dr. Bolleia Adél Alexa. Tavaly szereztem el a sebész végzettségemet. 2001. November 15.-én születtem. A szüleim negyedik gyerekeként. Három bátyám volt, később kitérek rá.-Vett nagy levegőt ismét.-Hamar kiderült rólam, hogy makacs vagyok. Bátyáimmal rengeteget fociztam. Apumnak volt egy ismerőse aki edző volt és még mindig az. Elvitt hozzá és szinte egyből felvett a csapatába. Tizenöt fiúval voltam egy csapatban, mint csatár. Nem sokkal később rákaptam a WWE-re. Így a foci mellett elkezdtem a pankrátorkodni. Szerencsére gyorsan megtanultam a nyelveket. Így angol után német, spanyol, olasz és egy kicsit franciául is beszélek.. Tizenhat és tizenhét éves koromközt bekerültem és meg is nyertem az övet.-Mutatta az egyik képet amit körbe adtak. 

-Itt fel voltam háborodva, hogy gyengének hittek

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

-Itt fel voltam háborodva, hogy gyengének hittek. Azt hitték nem bírom el az övet.-Tette vissza a képet.-Viszont ezután a WWE egyik pankrátora lettem illetve nem sokkal később a portugál női csapat csatára. Ezért ismerem a csapatot és ezért a keresztfiam a Junior.-Egy új képet nyújtott át.

-Ez itt az utolsó meccsemen készült

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

-Ez itt az utolsó meccsemen készült. Bekövetkezett amit senkinek nem kívánok.-Hunyta le a szemeit egy pillanatra.-Egy este pankrátor meccsem volt, az első elvesztett meccsem. Charlotte ellen volt. A pasi segédjével együtt lenyomtak. Másnapi meccsemen már nagyon fájt a bal bokám... És ez rosszabb lett. Éppen nyertünk a gólommal amikor az egész csapat rám ugrott nagyon fájt a bokám. Kocsiba ültünk, az egész családommal és a kórház felé indultunk. Apukámmal ültem elől, amikor is hirtelen ő rám nézett. Későn szóltunk neki így egy kamion velünk szembe jött. Az autó fel gyulladt és az út szélére pörögtünk. Nagy nehezen feltornáztam magam és kimásztam az ablakon, de a többiek nem. Fájdalmak közt próbáltam arrébb kúszni, de a lábaim és a felső testem borzalmasan fájt, a fejemről nem is beszélve. A jobb boka szallagom elszakadt e mellé a térdem eltörött és végül műtötték. A bal lábamat is műtötték. Azóta is egy rúd van benne és csak a csizmákban tudok járni mert ezek megtartják. Ezek mellé egy bordám megrepedt kettő pedig eltörött. Bal csuklóm eltörött, bal combcsontom szintén megrepedt. Agy rázkódás, egy kulcs csont repedés, szívem majdnem leállt. A bordáim és a szívem miatt egy héttel a láb műtétem után még egyen átestem. A hegeket a mai napig alapozóval tüntetem el. A tenyerembe üvegszilánkok beleálltak a tenyerembe mikor kimásztam az ablakon, a hasamba és az arcomra is ment belőle.-Pár könnycsepp folyt végig az arcán közben új képért nyúlt. Ő volt rajta ahogy egy orvos éppen a bal szemöldökéről szedi le a ragasztókat és egy ápoló nő az ajkairól teszi vissza a tapaszokat.-Tizenegy orvosnál jártam. Mind azt mondta, hogy abba kell hagynom a focit és a pankrátokodást is. A szüleim és a bátyáim is egyből meghaltak a helyszínen...-Csukta le az albumát.

    Az összes fiú döbbenten nézte a fiatal lányt aki a csizmája cipzárjához ért. Mindkettőt lehúzta és fájdalmas arccal húzta le őket a lábáról. Ő nem nézett le rájuk csak lejebb húzta a térdzoknijait. Műtéti hegek mellett, kisebb-nagyobb hegek és kék lila foltok voltak rajta. Kopogtattak. Lábait lassan lehelyezve próbált ráállni, arcán világ fájdalom látszódott. Gyorsan vette fel csizmáit és bekötötte őket. Az ajtó előtt viszont csak egy doboz volt. Egyenes lábakkal hajolt előre és vette a kezébe. Visszatérve a fiúkhoz az ágyára tette. 

-Ez az én történeteim.-Nézett a fiúkra.

-Ezért voltál annyira ismerős..-Szólalt meg Dzsudzsák. Adél csak halvány mosollyal vállat vont.

-Itt is voltam. Rengeteg meccsen ott voltam amin ti is.-Mondta miközben körmével elvágva a ragasztó csíkot felbontotta a dobozt.-Kérdés?-Kérdezte miközben leült az ágyára.

-Megnézzük egy verekedésedet?-Kérdezte nevetve Dominik. A lánnyal együtt mindenki felnevetett.

-Legyen.-Sóhajtott a lány miközben elővette a távírányitót. Az éppen bekapcsolt amikor ledöbbentek.-Ismétlésbe tettek?-Látta meg a nevét és pár pillanattal később ahogy éppen ő sétált be. 

    Az egész csapattal együtt nézték végig. Miután vége lett mindenki ki ment, vagyis csak ezt hitte Adél. Dominik ismét ott maradt és a lány mellé ült az ágyba. 

-Sajnálom a történteket.-Húzta közelebb magához a lányt. Először meglepődtek mindketten, de végül visszaült. Csizmáját leszedve magáról ment a fiú ölelésébe. 

-Ne tedd. Nem ismertél engem.-Nézett fel a szemeibe.

-Amit sajnálok..-Ennyit mondott és közelebb hajolt.

    Ajkait a lányéra helyezte és lassan mozgatták egymáson az ajkaikat. Dominik pár pillanattal később viszont már elmélyítette a csókot és átdugta a nyelvét Adél szájába. Ő persze egyből engedélyt adott. Adél megpróbált beleülni a fiú ölébe, de a lába nem engedte. Végül egy fájdalmas arc kifejezés után sikerült neki és kinyújtotta a lábát. 

-Nincs kedved itt aludni?-Suttogta a fiú ajkaira.

-Biztos?-Kérdezett vissza.

-Biztos.-Mikor a fiú bólintott ő leszállt az öléből és bőröndjéhez indult.

    Táskájából egy tűvel ellátott fecskendőt vett elő. Kupakját levéve megpöckölte a tetejét majd pedig a fiútól elfordulva a felhúzta a pólóját. Pár részt kitapogatva a hasán, végül egy részbe szúrta majd belefecskendezte. Miután ezzel végzett leült az ágyra. Csizmája levétele után a fiúra nézett. Ő már póló nélkül ült mellette, egy pamutrövidnadrágban. 

-Jó éjszakát.-Nézett rá majd eldőlt.

    Már félálomban volt amikor két kezet érzett meg a derekán. Pillanatra nézett hátra, Dominik elrántotta a kezeit, de Adél ezt nem hagyta. Vissza húzta a kezeit és közelebb bújt. Nem sok idő telt el, amikor is egy apró puszit érzett meg a pár hónappal ezelőtt sérült kulcs csontján. Halványan elmosolyodott majd elaludt..

*******************

*Tiatok!

Szerintetek nem kevertem bele túl hamar szerelmi szálat? Nem tudom eldönteni, hogy vagy nem. Előre köszönöm  a válaszokat!

Hanna Nikoletta <3



Novus casusحيث تعيش القصص. اكتشف الآن